Vain elämää
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Juha T on ihan lumoutunut Jenniin...
Jarella myös lämpöä ja flirttiä Jenniin, mut taitavat olla ystäviä ja myös vapaita molemmat, joten vapaasti vaan ❤️
Juha ei ole yhtään sen lumoutuneempi Jennistä kuin vaikka Tonista, yhtä loistaenhan se katsoo myös Tonia ja sen esityksiä. Eikä Jarenkaan kohdalla ole huomattavissa mitään flirttiä, ihan normaalit ystävien välit heillä näkyy olevan, kuten myös Jarella ja Kaijalla. Jare on tuommoinen kujeileva vekkuli ihan ilman Jennin läsnäoloakin.
En tiedä onko näitä tarinoita jankkaavilla itsellään tapana sutinoida ja flirttailla jokaisen tapaamansa mukavan ihmisen kanssa oli ne sinkkuja tai varattuja vai mistä syntyy käsitys että tuollakin kaikki sutinoi ristiin? Jarekin on viikon ainaka kerennyt flirttailla ja säätää vähintään kolmasosan kanssa. Aikuiset ihmiset voi olla myös ystäviä ilman minkäänlaista sutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni sai paljon negatiivista palautetta täällä 2014, kun flirttailu ja keimaili liikaa esityksissään. Onkohan lukenut palstaa, kun nyt ei mun mielestä ole juuri flirttiä ja keilailua ollut esityksissä... vai onko vähentänyt sitä muutenkin esityksissään. Ennen hän oli siitä tunnettu keikoillaan.
Oon käynyt Jennin keikoilla ennen hänen ekaa vain elämää-kautta ja ei siellä sen enempää flirttiä ja keimailua ollut kuin kenen muunkaan artistin keikoilla. Enemmän Jenni on tunnettu äänestään ja hyvistä biiseistä, kuin mistään keimailuista.
Jare on niin suloinen ja symppis! Niin uppoutuu biiseihin 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni sai paljon negatiivista palautetta täällä 2014, kun flirttailu ja keimaili liikaa esityksissään. Onkohan lukenut palstaa, kun nyt ei mun mielestä ole juuri flirttiä ja keilailua ollut esityksissä... vai onko vähentänyt sitä muutenkin esityksissään. Ennen hän oli siitä tunnettu keikoillaan.
Oon käynyt Jennin keikoilla ennen hänen ekaa vain elämää-kautta ja ei siellä sen enempää flirttiä ja keimailua ollut kuin kenen muunkaan artistin keikoilla. Enemmän Jenni on tunnettu äänestään ja hyvistä biiseistä, kuin mistään keimailuista.
Tämä mamma joka jatkuvasti haukkuu Jenniä milloin mistäkin jopa tääsä ketjussa, ei ole ikinä hänen keikoillaan käynyt. Keksii siis juttuja omasta houruisesta päästään. Itse olen käynyt vähintään 10 JV keikkaa v2010 jälkeen ja tiedän tarkalleen että haukkuja puhuu täyttä sontaa. Voisi jo lopettaa.
Tuon mielipuolen Jenniä vihaavan hullun takia koko ketju on vaarassa! Ilmoitin hullun syyttelyt asiattomaksi joten koko ketjua ei tarvitse poistaa.
Josko lopetetaan tuo Jennistä jauhaminen, ei liity tähän ohjelmaan nyt mitenkään. Jos joku siitä haluaa jankata, niin perustakoot sille oman ketjun. Tässä on kuitenkin tarkoitus puhua Vain elämää-ohjelmasta, eikä Jennin keimailuista keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tajuta, että flirttailu ja keimailu nyt vaan kuuluu live-esiintymiseen klubeilla? Sinun mielestä Antti Tuisku ei flirttaile eikä keimaile yhtään? Eikä Jenni mitään flirttaile kun laulaa Suru on kunniavieras, Muruseni, Minä sinua vaan tms, mutta se kuuluu asiaan biiseissä Turvasana, Nettiin ym. En ole tuossa ohjelmassa nähnyt mitään epäsopivaa, mutta ehkä sinä ja muut Jenniä halveksivat naiset sellaista näette joka paikassa.
Eikä ole lukenut tätä palstaa ja muuttanut käytöstään tämän perusteella: ottaa varmasti huomioon faniensa kommentit ja palautteen, muttei mitään syytä tehdä kuten häntä vihaavat ihmiset käskee.
Lue 2014 keskustelut vain elämästä, tosi paljon negat palautetta ohjelmassa flirttailusta. Nyt ei ole ollut. Kyllä Jenni muuttaa käytöstään ihmisten neg palautteen mukaan, värjäs hiukset takas ruskeiksi, kun blondina haukuttiin rumaksi, avautuu nyt enemmän kun viimeksi haukuttiin sulkeutuneisuudesta. Miksei sitten olis voinut vähentää myös ohjelmassa flirttailua palautteen perusteella.
En ymmärrä taas yhtään tätä sinun haukkumistasi flurttailusta esiintyessä. 2014 kun Jenni lauloi Elastiselle tämän biisin Heruuks, niin kakkka housussa naama peruslukemillako se olisi pitänyt vetää? Sellaista pökkelöesiintymistä jos kaipaat, mene Arttu Wiskarin tai Jesse Kaikurannan keikoille. Minusta on vaan hyvä että laulu tulkitaan eikä lauleta neutraalisti läpi.
Miksi jokaisessa jenniketjussa haukut Jesse kaikurantaa.
Jare on onnistunut jokaisessa biisissään. Ihan paras.
Ilmiannan asiattomaksi jatkossa kaikki kommentit joissa mainitaan Jenni Vartiainen. Se on ainoa keino säilyttää tämä kiva ketju ja siinä olevat asialliset kommentit täällä. Suosittelen että teette kaikki samoin. Ettei mene kaikki poistoon...
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannan asiattomaksi jatkossa kaikki kommentit joissa mainitaan Jenni Vartiainen. Se on ainoa keino säilyttää tämä kiva ketju ja siinä olevat asialliset kommentit täällä. Suosittelen että teette kaikki samoin. Ettei mene kaikki poistoon...
Paras olisi jättää huomioitta nuo asiattomat viestit, koski ne ketä tahansa. Ohjelman puitteissa jos jatketaan tätä keskustelua vielä muutama päivä.
Odotan Sannia eniten perjantaina!!! Ihana artisti
Ensi jaksosta on jo IS lööpit joten mielipiteeni:
- Kaija oli mitäänsanomaton. Aiemminkin laulanut enkuksi joten ei sinänsä poikkeuksellista. Väsyttävä esitys.
- Juhasta aivan samat sanat kuin Kaijasta. Tuli mieleen julistajapappi kuten itsekin sanoi.
- Siltsu oli outo, en innostunut yhtään.
- Sanni meni sieltä mistä aita on matalin, tuntui ettei enää viitsinyt yrittää viimeiseen jaksoon.
- Jenni onnistui minun mielestäni yllättämään. Ensimmäistä kertaa julkisesti englanniksi ja osaa laulaa kovaa ilman hönkäilyä. Tykkäsin.
- Toni muuten ok mutta Jannikaa ei olisi tarvittu mukaan. On toki hienoa nöhdä rakastuneita kyyhkyläisiä muttei sovi tähön ohjelmaan perheen tuominen Satulinnaan.
- Jaren tarkoitus oli tehdä yhteislaulu ja siinä onnistui. Ei soolosuorituksellaan.
Hieno kausi, mielestäni paras kaikista.
Mä tykkäsin kyllä Tonin ja Jannikan yhteisestä esityksestä. Biisivalinta ehkä hieman kummallinen, mutta toisaalta ymmärrettävä.
Noista Juhan, Kaijan, Siltsun ja Jennin biiseistä ei jäänyt oikeastaan mitään mieleen, vaikkakin jokainen lauloi toki tyylilleen uskollisesti todella hyvin.
Ja Jaren ja Juhan vika yhteislaulubiisi oli hyvä. Sen myötä jäi koko vikasta jaksosta ja koko kaudesta jotenkin todella hyvä fiilis.
Kausi on kyllä ollut ihan poikkeuksellisen hyvä, ekan kauden lisäksi tää oli mielinkiintoisin ja onnistunein. Vaikka vähän jäin kyllä kaipaamaan sitä vikaa duettopäivää. Mieluummin niitä ois kuunnellut kun näitä encorebiisejä.
Ihana nähdä VE-ohjelmassa myös keskusteluja ym, jolloin on helpompi ymmärtää heidän musiikkiaan.
Tuo Jare on niin suloinen, sydämellinen ja mikä ääni 💙
Tämä ketjun sinisiä sydämiä viljelevää Jare-fani on :)
Oispa Juha vetänyt sen Nocturnen.
Encore-biisi taisi olla Tonilta kauden ensimmäinen esitys, jossa hän lauloi tuolla tavalla hitaasti, melodisemmin. Yllätyin miten hyvin ääni sointui.
Vierailija kirjoitti:
Encore-biisi taisi olla Tonilta kauden ensimmäinen esitys, jossa hän lauloi tuolla tavalla hitaasti, melodisemmin. Yllätyin miten hyvin ääni sointui.
Tai korjaan, olihan hänellä myös se oman päivänsä duetto.
Höpöhöpö. Värjäsi hiukset ruskeiksi, koska halusi, ei siksi että fanit halusi. Ja se edellisen kauden sulkeutuneisuuskin on selitetty jo, tällä kaudella on normaali itsensä. Tällainen olisi ollut jo ensimmäisellä kaudella, ellei koko elämä olisi ollut yhtä suurta myllerrystä. Se ei ole avoimempi siksi ettei taas saisi negaa niskaan vaan siksi että tuollainen se oikeasti on.