Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
08.09.2017 |

Kai tää vielä jotakuta kiinnostaa?

Kommentit (2006)

Vierailija
1021/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma yhteenvetoni tältä kaudelta:

Cheek onnistunut luomaan maanläheisemmän kuvan itsestään, mitä aiemmalla kaudella. Olemus rennompi. Valitettavasti hänen musiikistaan en vieläkään pidä, sanoittajana keskitasoa.

Kaija Koo on mammautunut, niin hyvässä kuin huonossa.

Sanni ei ole yhtä halveksiva muita osallistujia kohtaan, mitä neljännellä kaudella. Ehkä kasvanut ja ymmärtänyt, ettei ole niin uniikki lumihiutale, mitä aiemmin on kuvitellut. Käytökseen voi vaikuttaa tosin sekin, että paikalla kympin oppilaat Toni Wirtanen ja Jenni Vartiainen, joten ei voi pitää itseään porukan fiksuimpana. Itse en pidä koulumenestystä takuuna siitä, että olisi ylivoimaisen älykäs, mutta joku voi tähän yhtäläisyysmerkin vetää..

Jari Sillanpää vetää ylikierroksilla, välillä ihan down, välillä energinen ja hauska. Omassa jaksossaan oli välillä erittäin hauska.

Jenni Vartiainen on onnistunut luomaan itsestään inhimillisemmän kuvan, mitä aiemmin. Tykkään Jennistä, rentoutunut huimasti. Kaunis, iloinen ja hyvät biisit tällä kaudella. Hyvä Jenni!

Juha Tapio, oma rauhallinen itsensä. Biisit taattua Juha Tapiota, eivät yllätä. Miellyttävä persoona, musiikki ei minuun niinkään iske.

Toni Wirtanen on muuttunut pliisuksi perheenisäksi. Wirtanen oli nuorena paljon hauskempi. Toivottavasti ei tee enää musiikkia Apulannalle, siirtyisi nyt vaan taustalle.

Kuka sen Apulannan musiikin jatkossa tekee, jos Wirtanen siirtyy taustalle? Tosin bändihän vetää edelleen täysiä saleja, vaikka uutta musiikkia ei ole tullut moneen vuoteen, että ehkä se bändin jatko onnistuu ilman uusia biisejäkin. 

Tarkoitat kai uutta musiikkia ei ole tullut vuoteen

Vierailija
1022/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apulannalla on niin paljon nuoria faneja, että he voivat vetää aika pitkään vanhoilla biiseillään. Minun lukiolaiseni kertoi, että hänen koulussaan "kaikki" kuuntelee Apulantaa.

Jotain se Apulanta on tehnyt ilmeisesti oikein, että aina uusi ikäpolvikin löytää heidän musiikkinsa, vaikka tekevätkin samaa biisiä vuodesta toiseen. Keikoilla ei käy vaan 90-luvun nuoria vaan siellä on oikeasti ihan kaikenikäistä porukkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekillä on ainakin lääkkeet kohillaan. En tiedä aiheuttaako pelkkä bipo lääkitys tuota naureskelua ja hölötystä, vai onko jotain muutakin kenties lievittämässä esiintymisjännitystä.

Vierailija
1024/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheekillä on ainakin lääkkeet kohillaan. En tiedä aiheuttaako pelkkä bipo lääkitys tuota naureskelua ja hölötystä, vai onko jotain muutakin kenties lievittämässä esiintymisjännitystä.

Tai uskaltaisiko hän nyt vaan olla enemmän oma itsensä kuin edellisellä kaudella? Cheekkihän on oikeasti tosi sanavalmis ja hyväntuulinen kaveri, eikä kärsi varsinaisesti esiintymisjännityksestäkään, mutta ekalla kaudella sillä oli joku muuri ympärillään. 

Vierailija
1025/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh! Minä olen ihan samanlainen puolitutussa porukassa, ja ilman lääkitystä. Sen aiheuttaa nimenomaan sellainen pieni jännitys sekoitettuna tietynlaiseen vapautuneisuuteen.

Vierailija
1026/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Minä olen ihan samanlainen puolitutussa porukassa, ja ilman lääkitystä. Sen aiheuttaa nimenomaan sellainen pieni jännitys sekoitettuna tietynlaiseen vapautuneisuuteen.

Ekalla kaudella oli ihan erilainen. Siksi tulee mieleen, että on jotain ottanut.

Vierailija
1027/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni nainen vihaa Sanni ja Jenniä? Enkä puhu nyt pelkästään tästä palstasta. Onko kaikilla syynä kateus. Myönnän heidän esitykset ovat tylsiä ja aina sitä samaa perus Sannia tai Jenniä, mutta onhan Toninkin aina perus Toni, Juha perus Juhaa ja Kaija Kaijaa

Vierailija
1028/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai uskaltaisiko hän nyt vaan olla enemmän oma itsensä kuin edellisellä kaudella? Cheekkihän on oikeasti tosi sanavalmis ja hyväntuulinen kaveri, eikä kärsi varsinaisesti esiintymisjännityksestäkään, mutta ekalla kaudella sillä oli joku muuri ympärillään. 

Nuo muutkin on ihmetelleet tuota jatkuvaa naureskelua vaikkei asiat nyt ihan niin hauskoja ole olleet. Vaikuttaa siltä, että on ottanut jotain. Puhuu toisten päälle eikä tiedä milloin lopettaa.

Vierailija
1029/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo muutkin on ihmetelleet tuota jatkuvaa naureskelua vaikkei asiat nyt ihan niin hauskoja ole olleet. Vaikuttaa siltä, että on ottanut jotain. Puhuu toisten päälle eikä tiedä milloin lopettaa.

Jatkuva naureskelu eli tuo repeäminen taisteleville dildoille ja Vahinko-biisin lyriikoille. Noiden perusteella en lähtis suuria johtopäätöksiä tekemään. Ja en oo huomannut että se muiden päälle puhuu sen enempää kuin toisetkaan. Naiset tuolla enemmän on äänessä, mitähän ne on vetänyt?

Vierailija
1030/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kaudella oli ihan erilainen. Siksi tulee mieleen, että on jotain ottanut.

Ehkä hän on sitten vaan kasvanut vähän enemmän aikuiseksi, ja uskaltaa olla oma hullu ittensä. Minä siis ymmärrän ihan täysin ne tilanteet, missä hän on repeillyt. Ei siihen mitään aineita tarvita, tietynlainen huumorintaju vain. Jossain kohtaa hän sanoikin, ettei ihmiset aina tajua hänen huumoriaan, vaan ottavat vitsinä heitetyt jutut liian vakavasti.

Vierailija
1031/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tonin dildojuttu oli hauska. Mut mikä sen määrittelee mikä saa olla kenenkin mielestä "niin hauskaa"? Itsekö et naura koskaan tyhmille jutuille ilman että oot ottanut jotain? Tosin viiniähän nuo näkyy lipittävän, et sitä se varmaan Cheekkikin on ottanut.

Vierailija
1032/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma yhteenvetoni tältä kaudelta:

Cheek onnistunut luomaan maanläheisemmän kuvan itsestään, mitä aiemmalla kaudella. Olemus rennompi. Valitettavasti hänen musiikistaan en vieläkään pidä, sanoittajana keskitasoa.

Kaija Koo on mammautunut, niin hyvässä kuin huonossa.

Sanni ei ole yhtä halveksiva muita osallistujia kohtaan, mitä neljännellä kaudella. Ehkä kasvanut ja ymmärtänyt, ettei ole niin uniikki lumihiutale, mitä aiemmin on kuvitellut. Käytökseen voi vaikuttaa tosin sekin, että paikalla kympin oppilaat Toni Wirtanen ja Jenni Vartiainen, joten ei voi pitää itseään porukan fiksuimpana. Itse en pidä koulumenestystä takuuna siitä, että olisi ylivoimaisen älykäs, mutta joku voi tähän yhtäläisyysmerkin vetää..

Jari Sillanpää vetää ylikierroksilla, välillä ihan down, välillä energinen ja hauska. Omassa jaksossaan oli välillä erittäin hauska.

Jenni Vartiainen on onnistunut luomaan itsestään inhimillisemmän kuvan, mitä aiemmin. Tykkään Jennistä, rentoutunut huimasti. Kaunis, iloinen ja hyvät biisit tällä kaudella. Hyvä Jenni!

Juha Tapio, oma rauhallinen itsensä. Biisit taattua Juha Tapiota, eivät yllätä. Miellyttävä persoona, musiikki ei minuun niinkään iske.

Toni Wirtanen on muuttunut pliisuksi perheenisäksi. Wirtanen oli nuorena paljon hauskempi. Toivottavasti ei tee enää musiikkia Apulannalle, siirtyisi nyt vaan taustalle.

Kuka sen Apulannan musiikin jatkossa tekee, jos Wirtanen siirtyy taustalle? Tosin bändihän vetää edelleen täysiä saleja, vaikka uutta musiikkia ei ole tullut moneen vuoteen, että ehkä se bändin jatko onnistuu ilman uusia biisejäkin. 

Tarkoitat kai uutta musiikkia ei ole tullut vuoteen

Eikös se sen tytär oo jo 2 vuotta?

Vierailija
1033/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apulannalla on niin paljon nuoria faneja, että he voivat vetää aika pitkään vanhoilla biiseillään. Minun lukiolaiseni kertoi, että hänen koulussaan "kaikki" kuuntelee Apulantaa.

Jokainen vuoden 1980 jälkeen syntynyt on kuunnellut Apulantaa, jossain vaiheessa elämää.

No ei minä eikä kukaan kaverini tai tuttu

Vierailija
1034/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo nuoria faneja en tunne ketää sellasta

Vierailija
1035/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Saara Aalto ole mukana vain elämässä?

Vierailija
1036/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo nuoria faneja en tunne ketää sellasta

No keikoilla ainakin näkyy väkeä lapsista keski-ikäisiin, joten kai siihen väliin lukioikäisetkin mahtuu, vaikka sä et niitä kaikkia tunnekaan.

Vierailija
1037/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Saara Aalto ole mukana vain elämässä?

Ihan tarkoituksellako haet tämänkin ketjun poistoa?

Vierailija
1038/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä vähän maine Apulannalta kuin tietää että ovat heittäneet keikkoja ''sormet'' pyllyssä. YÄK. Olisin Siltsusta uskonut

Vierailija
1039/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni nainen vihaa Sanni ja Jenniä? Enkä puhu nyt pelkästään tästä palstasta. Onko kaikilla syynä kateus. Myönnän heidän esitykset ovat tylsiä ja aina sitä samaa perus Sannia tai Jenniä, mutta onhan Toninkin aina perus Toni, Juha perus Juhaa ja Kaija Kaijaa

Sannia on lähinnä kritisoitu siitä, että hän on selkeästi heikompi artistina kuin nuo muut. Ei kaikki kritiikki ole kateutta. Mun mielessä tuon ohjelman tarkoitus on siitä, että tekee muiden artistien biiseistä omannäköisiä. Siinä on tällä kaudella onnistunut jokainen. Mutta on täysin mielipideasia tykkääkö ylipäänsä Sannin musiikista tai Cheekin, Juhan tai kenen tahansa muun.  Itse en kuuntele Sillanpäätä, Kaijaa tai Sannia, mutta kateellinen en heille ole mistään, enkä heitä vihaa, vaikka sanonkin etten pidä heidän musiikista. 

Vierailija
1040/2006 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tällainen ohjelma on hyvä sellaiselle, joka etsii itselleen uutta kuunneltavaa. Pääsee kurkistamaan usean eri artistin tyyliin.

Itselleni nämä kaikki artistit ovat ennestään aika tuntemattomia, etenkin nuoremmat artistit. Yllättäen nämä herrat, joiden nimikirjaimet ovat J.T. ovat eniten minun makuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi