Vain elämää
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Cheek on selvästi joskus yrittänyt Sannia ja ehkä saanut pakit? Vieläkin Cheek punasteli kuin pikkupoika ja oli jotenkin tosi paljon oma itsensä. Vanha juttu varmaan.
Et sitten kuunnellut mitä Cheek puhui biisistä ennen ja jälkeen?
Jos (yksipuolista) sutinaa on heidän välillä joskus ollut, tuskin he olisivat siitä kameroille kertoneet. Siinä kun muut kyselivät ja tuli awkward hiljaisuus, Jare kyllä katsoi odottavati Sannin suuntaan ja olis ehkä ollut valmis valottamaan, mutta Sanni halus jättää aiheen. Ehkä ovat avautuneet siitä muille kameroiden sammuttua..:)
En usko, että ovat olleet sängyssä, vaan Jare on vaan yrittänyt pokata Sannia kunnes hälle selvisi, että Sanni tykkää tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
No niin spekulaatiot pystyyn onko Jarella ja Sannilla ollu sutinaa? Kumpi on kumman vahinko? Ei vaa! Hauska huomata, miten sama biisi muuttuu, kun mies laulaa tuota biisii nii se on sulka hattuun ja letkee ja sit taas, kun nainen esittää nii sitä jotenki aina vähän paheksutaan. Niin kuin Sannia paheksuttiin tuon biisin jälkeen. Cheek on yllättävän oivaltava!
Kyllähän tuo on ihan yleisesti tiedossa mitä Jaren ja Sannin välillä tapahtui. Tosin kyseessä ei ollut Provinssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin spekulaatiot kumman vahinko toinen on Sanni Jaren vai Jare Sannin? No ei vaa! Jännä huomata miten sama biisi kuulostaa erilaisilta miehen ja naisen laulamana. Miehelle se on sulka hattuun jos saa vahingon kämpilleen ja naiselle se on aina vähän paheksuttavaa. Niin ku Sannia paheksutaan tuosta biisistä. Cheek on yllättävän oivaltava!
Tuo biisi ollut julkaisunsa aikaan mikään "kohubiisi", ainoastaan sen kohun aiheutti se videossa jossa lapset lauloivat haluavansa olla jonkun vahinko, jne.
Juuri siitä syystähän Cheek kutsui sitä kohubiisiksi. Biisin musavideosta tuli kohu. Eli kohubiisi.
Siksi onkin kummallista, että tuonkin pöydän ääressä ihmeteltiin sitä kohua, joka syntyi kyllä ihan aiheesta.
Hehän olivat vain kohteliaita päivän artistia kohtaan, kuten formaatti edellyttää. Siinähän olisi tunnelma latistunut kokonaan, jos olisivat alkaneet syytellä ja tuomita biisin/videon.
En voi sille mitään, mutta homotutkani värähtää aina tuon Jaren kohdalla. Enkä tarkoita tätä keljuiluna; siltä se vaan tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo on ihan yleisesti tiedossa mitä Jaren ja Sannin välillä tapahtui. Tosin kyseessä ei ollut Provinssi.
Mitä niiden välillä sitten tapahtui? Jäänyt tämä yleinen tieto minulle tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Juha Tapio niiskuttaa aina ja koko ajan? Nuuskaa?
Juha Tapio ja nuuska? Tuskinpa..:'D
Miksi ei?
No ei taida olla ihan Juhan juttuja nuo.
Voitko vielä avata miksi JT ei mielestäsi voisi käyttää nuuskaa? Itse en nimittäin keksi yhtään syytä :)
Aika paskapuheelta kuulosti Sannin selitys Vahinko-biisistä. Miten siinä muka ei ole mitään seksuaalista, että on jonkun vahinko ja tyynyjuttelee? Sanni vaan ei tahdo myöntää että onhan se ihan sairasta laittaa lapset laulamaan moista.
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta homotutkani värähtää aina tuon Jaren kohdalla. Enkä tarkoita tätä keljuiluna; siltä se vaan tuntuu.
Olen miettinyt useasti samaa ja sitä, että mikäli näin tosiaan olisi, miten vaikea hänen olisi tulla kaapista ulos. Miesvaltainen rap-kulttuuri homoja vieroksuvine asenteineen, naistenmies lyriikat jne. Eli vaikka Jare olisikin homo, hän tuskin kaapista koskaan ulos tulisi.
Eipä vaikuta tää ohjelma enää ketään kiinnostavan kun näin vähän kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Lypsetty jo loppuun, eli ei jaksa jengi innostua enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Voitko vielä avata miksi JT ei mielestäsi voisi käyttää nuuskaa? Itse en nimittäin keksi yhtään syytä :)
Hän on tervenkinen ihminen, joka tuskin käyttää päihteitä (muuta kuin ehkä olutta ja viiniä). Miksi haluaisi tuhota suunsa limakalvot?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa, mutta siirryin kirjoittamaan Twitterin puolelle, koska täällä ei tullut viestit läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin jakson jo aiemmin Ruutu+:sta, kuten varmaan moni muukin..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Minustakin hän näyttää siltä kuin olisi nuuska huulessa.
Vierailija kirjoitti:
Aika paskapuheelta kuulosti Sannin selitys Vahinko-biisistä. Miten siinä muka ei ole mitään seksuaalista, että on jonkun vahinko ja tyynyjuttelee? Sanni vaan ei tahdo myöntää että onhan se ihan sairasta laittaa lapset laulamaan moista.
Jep. Ihan sattumalta jopa Jenni Vartiainen on muuttanut tyylinsä tuollaiseen pikkutuhmaan Turvasana-matskuun. Kyllä ihan jokainen artisti tasan tarkkaan tietää, että juuri tuollainen seksuaalinen sanoittaminen on se, mikä nykyään myy. Ja nimenomaan Spotifya kuuntelevien lasten ja teinien keskuudessa. Turha itkeä jälkeenpäin, jos joku siitä närkästyy, kun on ensin mennyt myymään sielunsa striimauspopille.
Jare tupakoi, mutta tuolla ei se ei liene ihan joka välissä mahdollista. Ehkäpä siksi nuuska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Hän on tervenkinen ihminen, joka tuskin käyttää päihteitä (muuta kuin ehkä olutta ja viiniä). Miksi haluaisi tuhota suunsa limakalvot?
No en tiedä miksi kukaan haluaa tietoisesti tuhota suunsa limakalvoja, mutta onhan ihmisillä syynsä miksi kärsivät erilaisista riippuvuuksista, jotka vaikuttavat haitallisesti terveyteen. Minun silmissä JT menee juuri siihen tyylikkäiden, sporttisten, itsestään huolehtivien akateemisten miesten kategoriaan jossa käytetään paljon nuuskaa. Yleensä kyllä pussinuuskaa. Uskonnollinen taustakaan ei ole este (enkä nyt puhu lestadiolaisten tavoista), sillä nuuska on yllättävän yleinen ilmiö helluntai- ja vapaaseurakunnissa.