Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petyin, kun lapsen kaveri oli meillä

Vierailija
08.09.2017 |

Rankka työviikko takana, niin rankka, että itkin tänään töissä.
Suunnittelin viettäväni rennon perjantai-illan kahden (5& 7 v.) lapseni kanssa. Varasin ruokaa meille kolmelle ja jäätelöt lapsille. Kun tulin kotiin, lasten kaveri olikin meillä, 7 v. lapseni oli päästänyt kaverin sisälle tietämättäni (oli yksin 20 min kotona ennen minua ja nuorimmaista).

Nyt en kehtaa lämmittää ruokaa, kun sitä ei ole tarpeeksi, että voisi yllätysvieraalle tarjota. Kauhea nälkä itsellä, kun en ehtinyt töissä syödä. Kaupassakin kävin pikaisesti töiden jälkeen enkö ehtinyt ottaa kuin tälle illalle ruokaa.
Olen tosi stressaantunut, haluaisin vaan olla kotona rennosti omien lasteni kanssa, ilman vieraita, edes tämän illan!

En kehtaa käskeä lasten kaveria kotiin.
Väsyttää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7-vuotias lapsi yksin kotona?

Ajattele että meillä oli 5-vuotias eskarilainen.

LA-SU?

Vierailija
22/29 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähes aina lasten kavereita myös ruoka-aikaan, mutta en minä heitä säännöllisesti ruoki, vain joskus poikkeustilanteessa. Tällöinkin lapsi ensin soittaa kotiin ja sopii saako syödä meillä. Meillä ruoka-aika on noin kello neljä ja lähes kaikilla kavereilla vasta myöhemmin. Kaverit odottavat huoneessa, kun lapset syövät ja leikit jatkuvat sitten syönnin jälkeen.

Vierailija
24/29 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana!

Vierailija
25/29 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, jotka vastasitte kannustavasti! :)

Ehkä se on niin, etten osaa olla tarpeeksi aikuinen, vaikka ikää jo onkin. En halua pahoittaa tuon lapsen mieltä. Mietin vaan, miten sanoisin. Kohta on kyllä niin myöhä, että voi sanoa, että me mennään pian nukkumaan.

Meillä on lasten kavereita todella usein, harmi vaan, ettei kyläily ole vastavuoroista.

Ap

Vierailija
26/29 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan 7 v. oli yksin kotona 20 min tänään. On tokaluokalla.

Ap

Vierailija
27/29 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun koti, sun säännöt. Mä kielsi omalta lapseltani kaverien kotiin Tuomisen tänään. Miksei muka voi sanoa lapsen kaverille, että nyt haluatte olla perheen kesken?

Tuominen ei ole sukunimi tässä yhteydessä, joten voit kirjoittaa sen pienellä, ole hyvä.

Lähde?

Vierailija
28/29 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännästi täältäkin on kadonnut viestejä. Miksiköhän?

Vierailija
29/29 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos yllätysvieras oliskin aikuinen? Sanotteko että nyt me syödään että häipykää?