Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnitteilla perustaa Suomeen nettikahvila!

Vierailija
08.09.2017 |

Tietokoneita on 11 kappaletta ja toimivat tarpeeksi hyvin, jotta niihin kaikkiin voidaan asentaa nettikahviloille suunnattu Linux-käyttis.

Tietokoneiden tuntiveloitus olisi vain halvat 2,00 euroa. Koko päivän (12 tuntia) kestävän paketin saa hintaan 9,90 euroa. Halutessaan nettikahvilaan voi tuoda myös oman kannettavan tietokoneensa. Tällöin langattoman ja nopean nettiyhteyden käyttö omalla laitteellaan maksaa vain 0,20 euroa/tunti. Kahvilan tarkoitus on saada turhina lojuvat, mutta silti mahdollisesti hyödylliset tietokoneet tuottamaan rahaa.

Myös kahvia ja leivonnaisia on tarjolla. Pieni kahvi maksaa 2,20 euroa ja iso kahvi 3,00 euroa. Mansikkaleivonnaisen hinnaksi ollaan ajateltu 4,20 euroa.

Tällä hetkellä haemme pankista lainaa perustaa tämä nettikahvila.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä! Hei taas,

olen todella iloinen siitä, että olette osoittaneet mielenkiintoa tätä suunnitelmaani kohtaan. Teillä on paljon hyviä ideoita ja ehdotuksia ja minä lupaan ottaa ne huomioon ennen suunnitelmani toteuttamista.

Yksi yleinen kritiikki suunnitelmaani kohtaan on tarve ja rehellisesti sanottuna olen samaa mieltä monien kanssa. On hyvinkin todennäköistä, että kehittyneen teknologian myötä asiakaskunta ei tule riittämään, jolloin pitää joko keksiä uusia ideoita tai sulkea ovet.

Puutteen vuoksi juuri koin suunnitelmani hyvänä. En ollnkaan haluaisi, että nettikahvilakulttuuri kuolisi Suomesta. Haluan ikään kuin tuoda sen takaisin kehittyneempänä.

Oma ideologiani perustuu siihen, että jos jotkut vielä vuonna 2017-2020 nettikahvilaa käyttävät, he odottavat siltä täyttä laatua. Niin nettinopeuksien, hintojen kuin palveluntarjonnan  suhteen.

En halua paeta sitä faktaa, että nettikahvilat ovat loppuneet Suomesta. Mutta se on juurikin se syy, miksi niin innokkaasti suunnitelmani kiehtoo itseäni. Tähän aiheeseen liittyy paljon tunteita, ja itse olen viettänyt nuoruudessani nettikahviloissa mitä mahtavimpia hetkiä muiden kanssa.

Toivon, että tämä selvensi taas hieman asiaa.

ap

Jos olet, kuten aloitusviestissä sanoit, tällä hetkellä hakemassa pankkilainaa kahvilaasi varten, niin nyt on kyllä ihan yhdestoista hetki keksiä niitä uusia ja mullistavia ideoita, jotta asiakaskuntaa löytyisi riittävästi. Pankit kun ovat siitä penseitä lafkoja, että ne vaativat lainoilleen muitakin takuita ja ideoita, kuin nostalgiset muistelosi siitä, kuinka vietit nuoruutesi parhaat hetket nettikahviloissa.

Siitä huolimatta että puoli palstaa on kanssani eri mieltä, en usko että se mansikkaleivos-idea vielä ihan riittää pankille. 😉🍰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi