Mikä on kallein omaisuutesi
Kommentit (36)
Tunnearvoltaan oma saari + kesähuvila.
Rahallisesti oma asunto.
Arvo-osuustilini jossa pörssi osakkeet.
Vierailija kirjoitti:
Arvo-osuustilini jossa pörssi osakkeet.
Yhdyssanat ei kuitenkaan ole hallinnassa.
Jos määrittelen vuotuisella rahallisella tuotolla, niin aivoni.
Hyvä sydän.
Olen kiltti, ystävällinen, avulias, reilu, lojaali, oikeudenmukainen, rehellinen ja uskollinen. Sitä ei aina uskoisi näistä jutuista mitä täällä kirjoitan, mutta se on mun perusluonne.
Ensin ajattelin vastata, että älykkyys, mutta kyllä tuo sydän ja viisaus on mielestäni arvokkaampi asia.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi. Tosin lainassa vaan.
Ja olihan se kalliskin. Sen tekoon meni noin 12000€ ja vuositasolla kuluttaa sinana ;)
Harraste auto n:50k€
Kämppästä on pelkkää velkaa.
pelikoneeni jossa on kaksi tehokasta nänytönohjainta, i9, 32g muistia ja m.2 liitännen massamuissi. en muista paljonko komponentit yhteensä maksoivat, kun vaimo maksoi tilatut osat. kaikki tavarat vaatteita ja tietokonetta lukuunottamatta on vaimon nimissä.
Rahallisesti n. 4v vanha iso taulutelkkari, ehkä 150-200€.
Tunnearvolta pari perintötaulua ja yhden taiteilijakaverin juuri mulle maalaama taulu.
Elämässä yleensä vapaus tehdä mitä haluaa ilman esim. lasten tuomaa vastuuta ja rajoitteita.
Muutenkin stressitön, rento elämänkatsomus -ja tapa.
Minulla ei ole oikein mitään rahallisesti arvokasta, joten yritin miettiä, että minkähän esineen rikkoutuminen / katoaminen kirpaisisi eniten. Tällä hetkellä se olisi ehkä nypläystyyny.
Pankkitilini n. 400.000 euroa, tosin kaikki ei samalla tilillä ja osa osakkeissakin pankin brokerin kautta. Jos noita ei lasketa niin sitten asunto.
Aarne Alangon maisemataulu. Arvo satasia <500e.
Ainoa lapsi.
Omistan rantatontin ja metsää mutta ne ovat rasite.
Kissat ovat toisena
Lapsen listaaminen omaisuudeksi on jotenkin häiritsevää.
Stereoiden kaukosäädin, jossa on mute-nappi, sillä saa toosan hiljaiseksi Yön ja Mamban ajaksi.
Pari taulua. Sekä tunnearvo et rahallisen mukaan.