Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran puhutte pahaa kuolleista?

Vierailija
08.09.2017 |

Puhutteko ihan niin paljon kuin vain mieleen tulee vai rajoitatteko sitä siksi, että kuolleista ei pitäisi puhua pahaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole pahan puhumista jos sanoo että vainaja oli  k-pää, jos vainaja eläessään oli  k-pää. Silloin se on vaan toteamus.

Vierailija
2/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kuoleman läheisyys ja kuolleen julkisuus. En usko että ei saa puhua pahaa kuolleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan.

Vierailija
4/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta suhtautumistani johonkin henkilöön vaikka hän kuolisi. Ärsyttää ihmiset jotka alkaa puhumaan kuolleesta kuin jostain pyhimyksestä vaikka todellisuudessa olisi ollut jotain aivan muuta.

Vierailija
5/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ihan kuin elävistäkin. Jos ihminen oli paha eläessään, ei se paremmaksi muutu kuoltuaankaan.

Vierailija
6/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kuin mieleen tulee.

Vierailija
7/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 12 minuuttia päivässä. Viikonloppuisin vähän enemmän.

Vierailija
8/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kritisoin Hitleriä ja Stalinia oppilailleni. Opetan mm. historiaa.

Vierailija
9/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamankin kerran muutaman ihmisen kohdalla sanonut "toivottavasti kuolisi", kun ollaan perheen kanssa ikävistä henkilöistä puhuttu. Ikävä kyllä omassa elämässäni on käynyt se toteen, että pahaa ei tapa sitten mikään. Kaikki hyvät, anteliaat ja kiltit ihmiset kuolevat, mutta paha vain porskuttaa.

Ja varmasti jatkan haukkumista ja mollaamista vielä heidän kuolemien jälkeenkin, sillä se jälki ja tuska minkä he minuun jättivät, on sanoinkuvaamaton.

Mielestäni ainoastaan hyvät ihmiset ovat oikeutettuja lepäämään rauhassa.

Vierailija
10/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutamankin kerran muutaman ihmisen kohdalla sanonut "toivottavasti kuolisi", kun ollaan perheen kanssa ikävistä henkilöistä puhuttu. Ikävä kyllä omassa elämässäni on käynyt se toteen, että pahaa ei tapa sitten mikään. Kaikki hyvät, anteliaat ja kiltit ihmiset kuolevat, mutta paha vain porskuttaa.

Ja varmasti jatkan haukkumista ja mollaamista vielä heidän kuolemien jälkeenkin, sillä se jälki ja tuska minkä he minuun jättivät, on sanoinkuvaamaton.

Oikeasti toivot ääneen jonkun kuolemaa? Olet kuvottava ihminen. Hanki itsellesi hoitoa.

Vierailija
11/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen serkkuni ja serkun ystävä. Aina juonittelivat selkäni takana jotain ja yrittivät vain hyötyä minusta rahallisesti. Olivat vuosia ottamatta yhteyttä, mutta sitten kun rikastuin testamentista, alkoi ovikello kummallisesti soida.

Teeskentelivät ystäviä. Olin aivan liian sinisilmäinen silloin. Saivat kahlittua itselleen kivan summan ja juonittelivat kokoajan selkäni takana kaikenlaista sairasta.

Tämän serkun ystävä kuoli ja voin rehellisesti sanoa olevani iloinen, että niin kävi. Toivottavasti serkkukin kuolee pois ja mahdollisimman pian.

Vierailija
12/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti toivot ääneen jonkun kuolemaa? Olet kuvottava ihminen. Hanki itsellesi hoitoa.

Miksi en toivoisi? Miksi haluaisin sellaisen ihmisen elävän, joka on hyväksikäyttänyt minua vuosia vain oma etu mielessään?

Ihan normaali reaktio se on toivoa kuolemaa, kun on äärettömän paljon vihaa ja pettymystä sisällään.

Vierailija
13/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon kuolemaa kaikille murhaajille, juonittelijoille, hyväksikäyttäjille, raiskaajille, pahoinpitelijöille, ammattirikollisille, jne.

Se ei tee minusta kamalaa ihmistä. Päinvastoin.

Kylläpä se ihan samanveroinen sinusta tekee. Nämä murhaavat ja juonittelijat myös toivoivat jollekin kuolemaa.

Vierailija
14/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon kuolemaa kaikille murhaajille, juonittelijoille, hyväksikäyttäjille, raiskaajille, pahoinpitelijöille, ammattirikollisille, jne.

Se ei tee minusta kamalaa ihmistä. Päinvastoin.

Kylläpä se ihan samanveroinen sinusta tekee. Nämä murhaavat ja juonittelijat myös toivoivat jollekin kuolemaa.

Sillä erolla, että he toteuttavat tekonsa.

Vaikka toivon kuolemaa, uskon silti jokaisen oikeuteen elää elämänsä loppuun.

Vierailija
15/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. puoli tuntia päivässä.

Vierailija
16/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni koulukiusaaja kuoli tapaturmaisesti. Ei itketty ja meille edelleen se lapsi joka vaan kiusas ja kiusas. Eipä enää kiusaa ja koulussa helpompaa.

Vierailija
17/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni koulukiusaaja kuoli tapaturmaisesti. Ei itketty ja meille edelleen se lapsi joka vaan kiusas ja kiusas. Eipä enää kiusaa ja koulussa helpompaa.

Mutta olisitko kuitenkin toivonut, että hän olisi saanut apua kiusaamisongelmaansa?

Vierailija
18/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en toivoisi? Miksi haluaisin sellaisen ihmisen elävän, joka on hyväksikäyttänyt minua vuosia vain oma etu mielessään?

Ihan normaali reaktio se on toivoa kuolemaa, kun on äärettömän paljon vihaa ja pettymystä sisällään.

Mutta jos hän ei enää käytä sinua hyväkseen, mitä pahaa siinä on, että hän on elossa?

Vierailija
19/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen verran kuin ko. dead person elinajan teoillaan ansaitsee.

Vierailija
20/23 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit hänen käyttää itseäsi hyväkseen?