Anna Puu pudottanut 23 kiloa mutta ei ollut dieetillä...?
http://www.menaiset.fi/artikkeli/sport-lehti/anna-puu-muutti-ruokavalio…
Siis miten se nyt menikään......?
Kommentit (50)
Mun kokemus on, että kukaan ei laihdu vahingossa tai sitten saa olla TODELLA huolissaan. Laihtuminen on aina rankkaa hommaa, vaatii tietoista kieltäytymistä jne. Jos taas paino alkaa tippua itsekseen, kun ei ruoka maistu, niin silloin on henkisesti joku ongelma. Jokuhan voi laihtua esim. isossa surussa, mutta silloinhan pää ei ole ihan kunnossa. Jos taas alkaa laihtua, vaikka "syö normaalisti", niin tila on lähes poikkeuksetta hengenvaaralline. Esim. diabeetikot laihtuu taudin päästessä tarpeeksi pahaksi ja kun insuliinit puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Kruuna vai klaava? Syöpä vai Piri?
Jep.
Jos tolla liikuntamäärällä (kävelyä 1 h päivässä ja muutamat viikkotreenit) ja sokerin välttämisellä muka laihtuu noin paljon, niin miksen mä oo laihtunut? Tupakoinninhan se tuolla jo tunnusti.
Ei Anna lihava ole ollut koskaan, mutta olihan hän ennen pehmeämpi, pukeutui usein tunika+leggingsit-yhdistelmään. Keskivartalossa oli enemmän löysää. Nyt on hoikemmassa kunnossa ja esittelee mielellään vyötärön seutua ja pukeutuu "rokkitähtimäisemmin". More power to her!
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Anna Puu ei ole missään vaiheessa ollut läski eikä ole koskaan myöskään ollut hoikka... Mitkä vitun 23 kiloa?
Tätä minäkin ihmettelen, mistä se ne 23 kiloa laihdutti? Vai onko se tehnyt tämän joskus nuorena, ennen kuin tuli julkisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Anna Puu ei ole missään vaiheessa ollut läski eikä ole koskaan myöskään ollut hoikka... Mitkä vitun 23 kiloa?
Tätä minäkin ihmettelen, mistä se ne 23 kiloa laihdutti? Vai onko se tehnyt tämän joskus nuorena, ennen kuin tuli julkisuuteen?
No avaapa esimerkiksi tuo viestisi yllä oleva kuva. Raskauskilot!
Olen aina syönyt mitä ikinä haluan ja olen aina ollut normaali painoinen, kyse on ruuan määrästä ja liikunnan määrästä, pikajuoksia syö 10 x AV mamman edestä eikä liho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskauskilot, mäntti.
No tottahan se Anna sitten puhui, ei synnytystä voi tosiaan dieetiksi väittää vaikka raskauskiloja humpsahtaakin kerralla pois ainakin parin kuukauden dieetin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Jos tolla liikuntamäärällä (kävelyä 1 h päivässä ja muutamat viikkotreenit) ja sokerin välttämisellä muka laihtuu noin paljon, niin miksen mä oo laihtunut? Tupakoinninhan se tuolla jo tunnusti.
Samaa mietin, muutenkin masentava ketju kun niin moni on kertonut laihtuneensa juuri niillä samoilla "pikkumuutoksilla" mitä itsekin olen tehnyt tuloksetta. Ainut muutos on että enää liho mutta en myöskään laihdu, vaan paino seilaa joka kuukausi 78-82 kilon välissä.
Dieetti tarkoittaa ruokavaliota, mutta ihmiset mieltää sen tarkoittavan jotain "kuuria".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Samaa mietin, muutenkin masentava ketju kun niin moni on kertonut laihtuneensa juuri niillä samoilla "pikkumuutoksilla" mitä itsekin olen tehnyt tuloksetta. Ainut muutos on että enää liho mutta en myöskään laihdu, vaan paino seilaa joka kuukausi 78-82 kilon välissä.
Jep, mä en oo muuttanut elämässäni mitään, mutta niin vain lihoin viime vuonna 6 kiloa. Ja ne eivät lähde mihinkään. Olen yhtä aktiivinen, samassa työssä jne, mutta vakiopainoni on humpsahtanut liian suureen lukemaan.
En juo alkoholia, en syö herkkuja, en suklaata, sipsejä, limsoja, en erikoiskahveja, en laita sokeria mihinkään, en teehen tai tee jotain leipomuksia kotona. Syön salaattia tai jotain kasviksia joka aterialla, sen lisäksi proteiinia ja rasvoja. Mitään ei tapahdu. Masentaa - ja ainut ohje on aina että jätä viina ja herkut pois?!
Ihan hienoa. Silleen vaan sääli, että tässäkin tapauksessa on pitänyt tehdä valinta kasvojen ja kropan välillä. Nyt jälkimmäinen parani mutta ensimmäinen kärsi sen kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus on, että kukaan ei laihdu vahingossa tai sitten saa olla TODELLA huolissaan. Laihtuminen on aina rankkaa hommaa, vaatii tietoista kieltäytymistä jne. Jos taas paino alkaa tippua itsekseen, kun ei ruoka maistu, niin silloin on henkisesti joku ongelma. Jokuhan voi laihtua esim. isossa surussa, mutta silloinhan pää ei ole ihan kunnossa. Jos taas alkaa laihtua, vaikka "syö normaalisti", niin tila on lähes poikkeuksetta hengenvaaralline. Esim. diabeetikot laihtuu taudin päästessä tarpeeksi pahaksi ja kun insuliinit puuttuu.
Ei laihtuminen vaadi välttämättä mitään kieltäytymisiä tai ole rankaa. Itse laihduin 15 kg ihan vain sen takia, että aloin tehdä kävelylenkkejä päivittäin. Mistään ei tarvinut kieltäytyä ja on ennemminkin mukavaa kuin rankaa. Sohvaperunana olin väsynyt ja alakuloinen, mutta liikunnan myötä myös energiatasot nousivat. Laihtuminen tällä tavalla oli mukavaa, ei lainkaan rankkaa. En myöskään koe olevani hengenvaarassa, vaikka olenkin laihtunut syömällä normaalisti. En nimittäin tehnyt pienintäkään muutosta syömisiini, ainoastaan lisäsin liikuntaa.
Mulla paino tippunut nyt 6 kg/ 3 kk ihan vaan jättämällä tiettyjä ruokia vähemmälle ja lisäämällä toisia. Nälkää en ole nähnyt enkä laskenut kaloreita yhtenäkään päivänä.
Hieno juttu jos jollain putoaa paino huomaamatta.Nyt lenkkeilen jokapäivä, syön n.1700 kcal joka päivä,lasken kalorit kaikesta mitä syön,1 herkkupäivä viikossa,näen nälkää suurimman osan ajasta mutta en laihdu en. Ylipainoa 25kg.
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu jos jollain putoaa paino huomaamatta.Nyt lenkkeilen jokapäivä, syön n.1700 kcal joka päivä,lasken kalorit kaikesta mitä syön,1 herkkupäivä viikossa,näen nälkää suurimman osan ajasta mutta en laihdu en. Ylipainoa 25kg.
Tuota se oli minullakin ennen. Ylipainoa tosin noin 15-20 kg. Sitten tajusin selvittää hiivasyndrooman olemassaolon ja sen eliminointidieetti vie kiloja samalla huomaamatta. Ihminen ei yleensä oikein laihdu, jos candida albicans jyllää kehossa. Googlaa!
Mistä se 23 kiloa lähti? Eihän Anna ollut koskaan iso