Olisipa aikuisille, työssä käyvillekin oma Wilma. Siihen voisi asiakkaat ja pomo laittaa kivoja viestejä.
Lapsille tulee Wilmaan kaikenlaisia "otit toiset hyvin huomioon" ja "aktiivista viittaamista tunnilla" -merkintöjä koulusta. Mäkin haluan. Kukaan ei kiitä mua hyvin sujuneesta työpäivästä :(
Olisi kiva, kun pomo laittaisi vaikka "vastasit iloisesti puhelimeen, vaikka työkaveri oli käyttäytynyt tympeästi" tai "jaksoit tulla puolikuntoisena töihin" tai "kopioit kokouspaperit kauniisti".
Kommentit (22)
On kivaa niin kauan kun ihmiset alkaa laittaa "näytä tissit" tasoisia viestejä.
Kiva aloitus! Kirjoitit sujuvasti. Hyvä idea ja mukana myös huumoria.
T. Ykx ope vaa.
Vaimo voisi sitten tarkistaa, miten on miehellä töissä mennyt.
"sukat oli väärää paria"
Esimiehen kehut? Oon joskus kuullut semmoisista, mutta pidän niitä urbaanina legendana. Niin kauan kun ei tule palautetta hommat toimii. Mikä alani on?
Kiviäkin kiinostaa työasiat vapaa-ajalla. En käytä edes lasten vilmaa. Olen sanonut että jos on oikeasti tärkeää asiaa niin minulle saa soittaa. Aika harvoin opettajat soittavat eikä niillä vielä ole ollut mielestäni tärkeää asiaa.
Kun jokainen hoitaa omat asiansa niin ei tarvi yrittää tehdä tikusta asiaa.
Meillä on käytössä sellainen jonka nimi on sähköposti. Siihen voi kirjoittaa asioita ja lähettää eteenpäin. Asiakkaat laittaa siihen viestejä ja me voidaan niitä sitten toisillemme jakaa. Se on kiva.
Arvuuttelija kirjoitti:
Esimiehen kehut? Oon joskus kuullut semmoisista, mutta pidän niitä urbaanina legendana. Niin kauan kun ei tule palautetta hommat toimii. Mikä alani on?
Mikä tahansa ala.
Kaunko luulisit että ensimmäsestä naljailusta menisi siihen että koko kanavasta tulee täysi v*ttuiluväline?
Erinomainen idea, meillä työssäkäyvillä voisi olla vaikkapa Walma. Pomo ja työkaverit voisivat laittaa sinne kannustavia viestejä ja mahdollisesti asiakkaatkin. Puolisolla olisi tietysti myös käyttöoikeus, eli hän voisi käydä lukemassa viestit ja antamassa omat kommenttinsa.
Jos duunipäivän aikana tulee noin sata meiliä, luuletkos että joku lässytysvoesti wilman kautta enää kiinnostaa? Työt hoidetaan töissä ja lässytykset kavereiden kanssa vapaalla.
Mahtavaa, se olis kiva pomollekin kun voisi laittaa pikku kotitehtäviä ajankuluksi. Palkattomana tietenkin. Ai niin mullahan on jo, sen nimi on puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinostaa työasiat vapaa-ajalla. En käytä edes lasten vilmaa. Olen sanonut että jos on oikeasti tärkeää asiaa niin minulle saa soittaa. Aika harvoin opettajat soittavat eikä niillä vielä ole ollut mielestäni tärkeää asiaa.
Kun jokainen hoitaa omat asiansa niin ei tarvi yrittää tehdä tikusta asiaa.
Teilläpäin ei taideta kovinkaan paljoa panostaa koulutukseen? Peruskoulun jälkeen elämämkoulu?
Muistutus: huomenna luistelua, onhan sinulla sopivat luistimet. Pakollinen.
Meillä on töissä kommenttitaulu, minne saa jättää positiivista palautetta työkavereille.
Meillä käydään töissä jokaikinen vuosi kehitys.- ja palautekeskustelut 😁
Apina varmaan tykkäisi vielä lukea mitä ajattelen siitä. Ajatuskin huvittaa. Tänään jouduin taas huomauttamaan ettei tuonut konjakkia kahvin kanssa vaikka on perjantai. Sillä on sovittu vuoro ostaa, joka perjantai. Sen takia lounas meni vähän pitkäksi, neljä pitkää ja pitsa. Kello oli jo niin paljon (14.38) ettei kannattanut enää töihin mennä.
Viinakaupan kautta himaan viikonlopun viettoon. Saattaa olla että vkl venähtää, suorastaan todennäköistä.
Mun piti mennä, mutta siihen tuli koira. Sitten istuin ja luin Pravdaa. Mitä sitten ajattelin ja hyppäsin uimaan, tietenkin ilman bikineitä. Ja sitten tulin. Kotiin. Mitä tapahtui? Nyt menen, ja menen. En tiedä. Minne? Ehkä joku toinen kerta.
Välillä tuntuu, että face ja vitteri on jo ihan samanlaisia aikusten wilmoja. Nimenomaan töissä.
"roikuit taas koko päivän av:lla"