Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutulleni syntyi juuri kolmas lapsi. Kun hän hoivaa huutavaa kääröään mä itse saan käpertyä lämpimän viltin sisälle irtokarkkipussin kanssa

Vierailija
08.09.2017 |

Ja surffailla netissä kaikessa rauhassa.

Ihanaa, että oma lapsi on jo niin iso että pärjää itsekseenkin ja äiti saa vihdoin omaa aikaa. 🤗

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Say no more. Parasta aikaa on murrosiän jälkeinen teini-ikä. Äidin elämä palailee.

Miksi teit lapsia?

Vierailija
42/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksessani olen vieressäsi viltin alla katsomassa lapsiperheen arjesta kertovaa dokkaria. Kakka haisee, hermo kiristyy ja parisuhde rakoilee. Heitän yläfemman kanssasi dokkarin loputtua ja lähden himaan. Joku ilta uusiksi?

Missä tuollainen dokumentti näkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä oudoin ketju ikinä. Summa summarum: kaikesta sitä voikin ilkkua ja vittuilla ja jos jonkinlaisesta asiasta voi loukkaantua ja vetää herneen nokkaansa!

Vierailija
44/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite esikoislapsena oon kyllä ikionnellinen sisaruksista. Parhaimmat, luotettavimmat ystävät mitä mulla ikinä on ollut. Ollaan jaettu ilot ja surut yhdessä, ja aina on ollut leikkiseuraa. Lisäksi olen tajunnut miten ihanaa on, että en ole yksin kun vanhempani ikääntyvät. Jos itse saan lapsia, niin haluaisin heille samanlaiset sisarussuhteet kuin minulla on omien siskojeni kanssa.

Vierailija
45/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa äitiysloma kahden viikon päästä. Hyvä, olenkin aivan uupunut työelämään. Käännän kylkeä, kun ap lähtee pimeään aamuun töihin. Iltaisin katson Netflixistä sarjoja ja imetän, kuten kahden edellisenkin vauvan kanssa.

Vierailija
46/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa äitiysloma kahden viikon päästä. Hyvä, olenkin aivan uupunut työelämään. Käännän kylkeä, kun ap lähtee pimeään aamuun töihin. Iltaisin katson Netflixistä sarjoja ja imetän, kuten kahden edellisenkin vauvan kanssa.

Niin, vuodoissa ja tissiroiskeissa on jotain niin romanttista

Vierailija
47/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku voi tykätä. 🤣

Vierailija
48/49 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Say no more. Parasta aikaa on murrosiän jälkeinen teini-ikä. Äidin elämä palailee.

Miksi teit lapsia?

Lapsen. Lopetin (onneksi) yhteen, sain vaativan. (16 vuotta myöhemmin vaativuus selittyi diagnoosilla.) - koska en tiennyt, mihin pääni työnsin.

Vierailija
49/49 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vuodot eivät lapsettomien naisten elämään kuulukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi