tekohampaat
Kommentit (10)
Mä tulen todennäköisesti saamaan tekstit. Olen nyt 40 ja eroosio on tehnyt tuhoja suussa, ei auttanut harjaaminen, lankaaminen eikä säännöllisesti hammaslääkärissä käynnit. Korjaamiseen menisi n. 20-30 000€, eikä mulla sellaisia rahoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen todennäköisesti saamaan tekstit. Olen nyt 40 ja eroosio on tehnyt tuhoja suussa, ei auttanut harjaaminen, lankaaminen eikä säännöllisesti hammaslääkärissä käynnit. Korjaamiseen menisi n. 20-30 000€, eikä mulla sellaisia rahoja ole.
Mikä sulla noin voimakkaan eroosion syynä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös virosta saa edullisemmin...
Onhan joillakin parikymppisilläkin siltoja ja implantteja.
Ylhäällä edessä on hammassilta - lasketaanko se?
Mulla on. Ja ihan tapaturman takia. Putosin 4 m ja tekarit jäi muistuttamaan asiasta. Mulla vakuutus jonka kautta oisin saanu implantit mutta erittäin kipu piikki ym kammosena sekä leukaluuremontin jo kerran läpikäyneenä päädyin tekariin.
Kun ne on hyvät hoidetut ja istuvat niin niitä ei ees huomaa. Myös suuta pitää hoitaa. Mulla on omien hampaiden mukaan tehdyt, arvokkaat on mutta siis vakuutus maksoi.
N 34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla noin voimakkaan eroosion syynä?
Pepsi Max
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös virosta saa edullisemmin...
Voi olla, mutta tuhansia ne tulisi varmasti maksamaan sielläkin, eikä mulla ole tuhansia.
Ylhäällä taimmaiset hampaat korvattu osaproteesilla, alhaalle sain heinäkuun alussa implanttirivin, olen erittäin tyytyväinen alahampaisiini, vaikka se Suomessa kallista onkin.
T. Mies
46 ja osaproteesi.
Aikoinaan hampaiden harjauksesta tuli vastenmielistä sen syyllistävän painostuksen takia, ja se hammaslääkristä saatu juliste jossa piti liimata hammastarroja leveästi hymyilevän pojan suuhun oli pelottava. Inhosin sitä sydämeni pohjasta. Ja teininä suoraan hermoon saatu puudutuspiikki ei tilannetta ainakaan helpottanut.