Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutulleni syntyi juuri kolmas lapsi. Kun hän hoivaa huutavaa kääröään mä itse saan käpertyä lämpimän viltin sisälle irtokarkkipussin kanssa

Vierailija
08.09.2017 |

Ja surffailla netissä kaikessa rauhassa.

Ihanaa, että oma lapsi on jo niin iso että pärjää itsekseenkin ja äiti saa vihdoin omaa aikaa. 🤗

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lapset on jo isoja ja pois kotoakin, kuopusta lukuunottamatta. Siltikin jos pitäisi valita näistä kahdesta , valitsisin sen kolmannen käärön. Tuntuisi mukavammalta, jos lähellä olisi jotakin lämmintä ja elävää ja vähän pysyvämpääkin, kuin se karkkipussi :)  Mutta nämä on niitä valintoja, jotka jokainen tekee, niin kuin parhaaksi näkee. Jos tietää, että ei pysty/jaksa useampaa kuin yhden lapsen hoitamaan/elättämään, silloin on kaikken parhaaksi, että ei niitä lapsia useampaa tehdä.

No mulle ne karkkien tuomat kilot ovat tarpeeksi pysyviä. Nekin saa pois lenkkeilemällä. Vauva on ja pysyy siinä vaikka kuinka lenkkeilis, tosin kasvaahan se vauvakin. Mutta pysyy äidissä kiinni aina. Ap

Vierailija
22/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on omaa aikaa ja käytät sen karkin mussuttaminen viltin sisällä? Kuulostaa kammottavalta.

Mikäs sen ihanampaa pimeinä syksyiltoina. Ja vielä villasukat jalassa!

Eri

Melkeen mikätahansa muu kuin karkki, paras ehkä olis juustot ja punkku tai tee ja vastaleivotut sämpylät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva hei, kiitos tiedosta! Nyt voin taas nukkua yöni rauhassa.

Vierailija
24/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva hei, kiitos tiedosta! Nyt voin taas nukkua yöni rauhassa.

Olepa hyvä. ☺️ Ap

Vierailija
25/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha

Vierailija
26/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Minulla on 3 lasta mutta pieninkin jo 5 vuotta. Muutama ystävä nyt raskaana enkä kadehdi yhtään!!

Vierailija
27/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö, mä makaan just taaperon kaa päikyillä, käärö viekussa ja keittiössä kaffe ja suklaapatukka oottaa. Mä en ihan ymmärtänyt aloitusta, ootko kuitenkin siis kade...?

Vierailija
28/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta saa aika ilkeän kuvan tällaisella aloituksella. Olet tyytyväinen omaan elämääsi(?) mutta miksi toisen onni on sulle noin kova pala.

No, mietipä valtaosan kolmenlapsenäitien kommentteja yksilapsisuuteen... 😎

Kuten?

Paha lapselle ja itsekkyyttä ja varmaan tosi raskasta kun lapsella ei seuraa sisaruksista yms.

Tämä. Vitun ärsyttävää. Lapseni ei ole koskaan kysellyt sisaruksia, en minäkään vaikka olen ainoa. Antakaa meidän elää onnellisina yksilapsisena. Kiitos.

Vierailija
29/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksessani olen vieressäsi viltin alla katsomassa lapsiperheen arjesta kertovaa dokkaria. Kakka haisee, hermo kiristyy ja parisuhde rakoilee. Heitän yläfemman kanssasi dokkarin loputtua ja lähden himaan. Joku ilta uusiksi?

Vierailija
30/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellinen aloitus. Karkkipussi.. :D

Vierailija
31/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta saa aika ilkeän kuvan tällaisella aloituksella. Olet tyytyväinen omaan elämääsi(?) mutta miksi toisen onni on sulle noin kova pala.

Kuten?

Paha lapselle ja itsekkyyttä ja varmaan tosi raskasta kun lapsella ei seuraa sisaruksista yms.

Mutta ylläoleva on täyttä faktaa. Lapsi tarvii sisaruksen.

Vierailija
32/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee sitä mikä on itselle tärkeää. Jos se on sinulle peiton alla makailua karkkipussin kanssa 24/7 niin ei kai siinä mitään. Mä kyllä taitaisin aika nopeasti pitkästyä...

Vierailija
33/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän aloituksen pointti on ap? Ei kaikki elä samassa elämäntilanteessa kuin sinä karkkeinesi ja vällyinesi, mutta se ei tee elämästäsi yhtään parempaa. Oletko kenties katkera?

Minä elin 32 vuotta ilman lapsia. Käperryin halutessani vilttiin ja söin karkkia. Ja ihan omasta halusta sain pari lasta. En ole kummassakaan elämäntilanteessa ajatellut, että elämä olisi jotenkin toisin parempaa. Saati että elämäni olisi jotenkin parempaa kuin jonkun toisen, joka on ihan erilaisessa elämäntilanteessa.

Vierailija
34/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee sitä mikä on itselle tärkeää. Jos se on sinulle peiton alla makailua karkkipussin kanssa 24/7 niin ei kai siinä mitään. Mä kyllä taitaisin aika nopeasti pitkästyä...

Juuri näin.

Vierailija
35/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja surffailla netissä kaikessa rauhassa.

Ihanaa, että oma lapsi on jo niin iso että pärjää itsekseenkin ja äiti saa vihdoin omaa aikaa. 🤗

Nettisurffailu elämänsisältönä?

Vierailija
36/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

Mutta ylläoleva on täyttä faktaa. Lapsi tarvii sisaruksen.

Miksi? Ihan puhtaasti kysyn. Minulla ei ole ja ihan normaali veronmaksaja minusta kasvoi.

Vierailija
37/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on omaa aikaa ja käytät sen karkin mussuttaminen viltin sisällä? Kuulostaa kammottavalta.

Mikäs sen ihanampaa pimeinä syksyiltoina. Ja vielä villasukat jalassa!

Juu, toki, lisäaineista aiheutuvaa syöpää odotellessa!

Vierailija
38/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiiiiii. ❤ Vastasyntyneet on ihania, vauvat on ihania, pikkutaaperot on ihania. Sitten ne (sisarukset) onkin jo sen ikäisiä että leikkivät keskenään. Ja kohta jo juostaan kavereilla.

Olen kipeänä ja 4v kömpi aamulla ennen hoitoon lähtöä viereen ja kokeili otsaa ja silitti selkää. Sama heti kotiin tultua.

Karkeista tulee päänsärky ja maha kipeeks.

Vierailija
39/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla lapset on jo isoja ja pois kotoakin, kuopusta lukuunottamatta. Siltikin jos pitäisi valita näistä kahdesta , valitsisin sen kolmannen käärön. Tuntuisi mukavammalta, jos lähellä olisi jotakin lämmintä ja elävää ja vähän pysyvämpääkin, kuin se karkkipussi :)  Mutta nämä on niitä valintoja, jotka jokainen tekee, niin kuin parhaaksi näkee. Jos tietää, että ei pysty/jaksa useampaa kuin yhden lapsen hoitamaan/elättämään, silloin on kaikken parhaaksi, että ei niitä lapsia useampaa tehdä.

No mulle ne karkkien tuomat kilot ovat tarpeeksi pysyviä. Nekin saa pois lenkkeilemällä. Vauva on ja pysyy siinä vaikka kuinka lenkkeilis, tosin kasvaahan se vauvakin. Mutta pysyy äidissä kiinni aina. Ap

Mitä ne kilot tähän kuuluu? Ei minulle ainakaan lapset kiloja jättäneet. Ja vauvat eivät todellakaan pysy aina /ikuisuutta äidissä kiinni, vaan kasvavat ja muuttavat omaan elämään. Karkit ei oikeastaan ole minulle vaihtoehto millekään hyvälle. En tykkää karkeista.

Vierailija
40/49 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin muijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi