Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettänyt vai ei. Uskoako vaimoa vai?

Vierailija
08.09.2017 |

Olin jo valmis täyttämään eropaperit mutta en tiedä mitä uskoa. Vaimo kävi ulkomaan matkalla, jossa vannoo olleensa uskollinen. Matkalta paluusta on nyt kohta kuukausi ja sain vihiä mahdollisesta pettämisestä, kun vaimolle oli tullut postissa kirje, jonka vaimo itse avasi mutta menin salaa lukemaan gynekäynnistä ja verikokeista. Tästä nousi todellinen kädenvääntö meidän välille, mutta vaimo vannoo että hänet huumattiin eikä muista koko yöstä mitään muuta kuin että aamulla oli tuntenut kipua. Tietenkin huolestuin mutta tutkimuksissa oli saanut muuten terveen paperit mutta makaamisesta oli jäänyt mustelmia. Suututtaa miten vaimo on voinut olla noin huolimaton enkä myöskään pidä ajatuksesta, että tuntematon mies on koskenut häneen väkisin. Olen aivan sekaisin ja vaimo vannoo ettei ole pettänyt. Mitä tässä nyt kannattaa tehdä?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo valmis täyttämään eropaperit mutta en tiedä mitä uskoa. Vaimo kävi ulkomaan matkalla, jossa vannoo olleensa uskollinen. Matkalta paluusta on nyt kohta kuukausi ja sain vihiä mahdollisesta pettämisestä, kun vaimolle oli tullut postissa kirje, jonka vaimo itse avasi mutta menin salaa lukemaan gynekäynnistä ja verikokeista. Tästä nousi todellinen kädenvääntö meidän välille, mutta vaimo vannoo että hänet huumattiin eikä muista koko yöstä mitään muuta kuin että aamulla oli tuntenut kipua. Tietenkin huolestuin mutta tutkimuksissa oli saanut muuten terveen paperit mutta makaamisesta oli jäänyt mustelmia. Suututtaa miten vaimo on voinut olla noin huolimaton enkä myöskään pidä ajatuksesta, että tuntematon mies on koskenut häneen väkisin. Olen aivan sekaisin ja vaimo vannoo ettei ole pettänyt. Mitä tässä nyt kannattaa tehdä?

t. Rakastava mies.

Vierailija
82/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä maa oli kyseessä ?

Turkki.

HUUTISTA :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ole ollut aiemmin kenenkään muun miehen kanssa paitsi minun ja nyt tapahtui tällaista.

Niin varmaan.. Tuossa on jo kaksi tarinaa jotka ei pidä paikkaansa.

Vierailija
84/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimosi ei kertonut tätä versiota silloin kun oli reissusta tullut? Vaan vasta sitten kun oli jäämässä kiinni.. minun korvaan tuo kuulostaa valehtelulta

Kertoi vasta myöhemmin että häntä hävetti niin valtavasti ja pelkäsi reaktiota. Vaimo ei ole ollut aiemmin kenenkään muun miehen kanssa paitsi minun ja nyt tapahtui tällaista. En ole mikään pakkomielteinen aviomies, joka kuvittelee naisen olevan omaisuutta mutta aidosti välitän hänestä, joten olen samalla todella pettynyt mutta huolissani. Ap

No miten reagoit silloin, kun kertoi?

Sain aloituksesta käsityksen, että nyt vasta olisi pajastunut.

Miksi tautitestin kirjeen lukeminen mitenkään enää vaikuttaa suhtautumiseen?

Jos olisi pettänyt, niin tuskin olisi kertonut mitään.

Minut on yritetty raiskata etelänmatkalla, onneksi tuttu tuli paikalle ja pelasti. Olen myös kaverin kanssa saanut baarissa tyrmäystippoja. Toinen oksensi ne heti ulos ja toinen ei, ja oli seuraavan päivän todella huonovointinen. Tällaista tapahtuu.

Minulla on erittäin mustasukkainen.mies enkä tiedä, miten uskaltaisin kertoa, jos minut huumattaisiin ja raiskattaisiin nyt. Kertoisin silti, koska se olisi vedenjakaja suhteessamme ja vaikuttaisi siihen, ottaisinko itse eron vai jatkaisinko. En voisi olla miehen kanssa, joka syyllistää uhria.

Kirjeen lukeminen salaa oli väärin ja kun vihdoin sain vaimon puhumaan, niin purskahdin itkuun. En vieläkään voi uskoa tätä tapahtuneeksi. Olen ollut huolissani ja pettynyt siitä lähtien, mutta petyin vaimossa siihen kun ei heti kertonut asiasta minulle. Ap

Narsistilla se tarina muuttuu kommenttien mukaan. Ensin on väännetty kättä ja uhattu erolla, nyt muistellaan että onkin itketty ja oltu huolissaan. Illalla muistuu mieleen että itse asiassa taisin hakea vaimon medihelillä ja löin mamuja turpiin. 

Lueppa se otsikko ja aloitus uudelleen. Mustaa et saa valkoiseksi, koska kaikki uudet lukijat aloittavat ensimmäisestä viestistä.

Hu ora mikä huo ra

Miten se sulle kuuluu vaikka oliskin?

Vierailija
85/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hänellä ollut "oikeus" kaiken sen vuoksi mitä hän on mielestään joutunut kokemaan liitossanne. Asiat eivät ole siis menneet niin kuin hän on ajatellut, toisin sanottuna hän on joutunut luopumaan paljosta vuoksesi. Hänellä on ollut myös oikeus lähteä yksin, tai tarkemminkin ilman sinua reissuun. Onneksi hänellä on ollut ystävä mukana, joka on kannustanut vaimoasi moiseen toimintaan. Nyt on niin, että sinun on opittava vihdoin paikkasi, ja nieltävä pettymyksesi. Tietysti olisi voinut käyttää kortsua, mutta hei, kerranhan sitä vaan eletään👍 Joo,nyt ihan oikeasti ja yksinkertaisesti tulostat avioeropaperit, otat itseäsi niskasta kiinni ja heität vaimon pihalle.

Vierailija
86/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hänellä ollut "oikeus" kaiken sen vuoksi mitä hän on mielestään joutunut kokemaan liitossanne. Asiat eivät ole siis menneet niin kuin hän on ajatellut, toisin sanottuna hän on joutunut luopumaan paljosta vuoksesi. Hänellä on ollut myös oikeus lähteä yksin, tai tarkemminkin ilman sinua reissuun. Onneksi hänellä on ollut ystävä mukana, joka on kannustanut vaimoasi moiseen toimintaan. Nyt on niin, että sinun on opittava vihdoin paikkasi, ja nieltävä pettymyksesi. Tietysti olisi voinut käyttää kortsua, mutta hei, kerranhan sitä vaan eletään👍 Joo,nyt ihan oikeasti ja yksinkertaisesti tulostat avioeropaperit, otat itseäsi niskasta kiinni ja heität vaimon pihalle.

Mistä sä puhut?

Vierailija
87/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen ei missään vaiheessa itse kertonut tapauksesta sinulle? Tai siis kertoi vasta kun näit noi paperit? Kyllä tuo jo kertoo, että on itse lähtenyt vieraan matkaan. Sehän ei silti poissulje raiskausta mutta kyllä tuossa jotain väärää on vaimokin tehnyt kun koki tarpeelliseksi salailla.

Itse kokisin tarpeelliseksi salata sairaalloisen mustasukkaiselta. Kerran oli henkikin lähteä, niin olen oppinu näkemään sen jo katseesta, kuka on niitä miehiä.

Jos näet jo katseesta, kuka on sairaalloisen mustasukkainen, miksi alat sellaisen kanssa suhteeseen?

Vierailija
88/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vaimos kuitenkin joutunut luopumaan vuoksesi itsetunnostaan, omanarvon ja ihmisarvon tunnostaan. Narsisti kun olet.

Vierailija
89/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh provo sentään...

Kuinka moni on saanut kirjeellä labratulokset käsi ylös! :)

Vierailija
90/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan tyhmä ja yksinkertainen mies luottaa ja/tai uskoo naiseen.

Otappa järki käteesi.

Vierailija
91/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseni. Avioerostamme alkaa olla tuollaiset 15-20 vuotta aikaa. Kuulostatko sä omasta mielestäsi ihan terveelle, kun vieläkin jauhat asiaa kun se olis tapahtunut viikko sitten?

Vierailija
92/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa, että naiset salaa haaveilevat tulevansa raiskatuksi. Tämä oikeuttaa seksin vieraan miehen kanssa ja aviomiehen täytyy tämä hyväksyä.

Ei sä olet vaan mielisairas ja seksistinen.

Vierailija
93/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hieho!

Vierailija
94/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi tollasen jälkeen jatkaa suhdetta.

Eroa, se kirpaisee kerran. 

Yhdessä olo kirpaisee loppuelämän.

Mutta ihan itse sen joudut päättämään.

Vierailija
95/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyhyt vastaus alkuperäiseen kysymykseen: ei

on korkeintaan sammunut vieraan miehen sänkyyn. ehkä tapahtumaa on edeltänyt pieni viaton flirttailu mutta siitä seurannut mahdollinen raiskaus ei ole millään lailla naisesi syytä

No kyllä naistenkin pitää osata ottaa vastuuta teoistaan. Jo se, että päästää itsensä sammumaan vieraan miehen sänkyyn, on holtitonta käyttäytymistä ja saa syyttää ihan itseään, jos mies käyttää tällöin naista hyväkseen.

Ihmeellistä täällä av:lla viljelty shaiba, ettei naiset olisi vastuussa joissakin tapauksissa siitä, että heidät raiskataan... jos ja kun lähtee tuhannen tuiterissa vieraan miehen matkaan, nii ainahan se riski on olemassa, että ei osukaan herrasmies kainaloon. Nykyään naiset on vaan holtittomia käytökseltään (ja jaetaan pimppaa kaikille ketkä vaan katsookin naista päin), että ei pidetä omasta itsestään huolta ja sitten jos ja kun jotain tapahtuu, niin itketään poliisille ja tsemppaaville ystäville. Sairasta. 

Moraali on nykyään kadoksissa varsinkin nuorilla. T. Nainen

Vierailija
96/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on korkeintaan sammunut vieraan miehen sänkyyn. ehkä tapahtumaa on edeltänyt pieni viaton flirttailu mutta siitä seurannut mahdollinen raiskaus ei ole millään lailla naisesi syytä

No kyllä naistenkin pitää osata ottaa vastuuta teoistaan. Jo se, että päästää itsensä sammumaan vieraan miehen sänkyyn, on holtitonta käyttäytymistä ja saa syyttää ihan itseään, jos mies käyttää tällöin naista hyväkseen.

Ihmeellistä täällä av:lla viljelty shaiba, ettei naiset olisi vastuussa joissakin tapauksissa siitä, että heidät raiskataan... jos ja kun lähtee tuhannen tuiterissa vieraan miehen matkaan, nii ainahan se riski on olemassa, että ei osukaan herrasmies kainaloon. Nykyään naiset on vaan holtittomia käytökseltään (ja jaetaan pimppaa kaikille ketkä vaan katsookin naista päin), että ei pidetä omasta itsestään huolta ja sitten jos ja kun jotain tapahtuu, niin itketään poliisille ja tsemppaaville ystäville. Sairasta. 

Ehkä sä olet vaan sairaalloisen epävarma. Itse en ole jaellut pimppaa sinne tänne vaan niille joille olen halunnut. Ompa käynyt niinkin, että on vaan nukuttu vierekkäin. Pelimiehienkin kanssa. Usko tai älä.

Vierailija
97/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan! Ärsyttää tämä nykynaisten vastuuttomuus ja kaiken vastuun vierittäminen miesten niskoille. Maailma on täynnä raiskareita, valitettavasti. Siksi on myös elettävä sen mukaan.

Vierailija
98/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan! Ärsyttää tämä nykynaisten vastuuttomuus ja kaiken vastuun vierittäminen miesten niskoille. Maailma on täynnä raiskareita, valitettavasti. Siksi on myös elettävä sen mukaan.

Niin. Kerran meinasin sammua laivan käytävälle. Siihen tuli sellanen uskomattoman komea nuori kundi ja autto mut hyttiin. Paksu ruskea tukka ja no silmien väriä en kyllä pysty muistamaan.. Kiltisti lähti pois, eikä mitään yrittäny. Jos luet tän, niin kiitos!

Vierailija
99/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettiny et saatoit pelastaa mut vaikka miltä. Ryöstöltä nyt ainakin. On noita ritareita ollu muitakin. Kaikki tuon samantyyppisiä komistuksia. En mä tiedä, mitä ne mussa rupukassa näki. Lähimmäisen auttamista se varmaan oli. Enkä niitä yrittäny viekoitellakaan. Milläpä minä sellasia olisin itselläni pitäny. Mallitasoahan ne varmasti havitteli. Nro 111

Vierailija
100/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luotin exääni monista kummallisista yhteensattumista huolimatta, kuten sain silloin tällöin tietää että hän oli muualla kun kertoi olevansa (esim. "tyttökaverilla yökylässä") ja kännykkä piippaili tauotta varsinkin yöaikaan. Joskus kuulin hänen puhuvan jonkun kanssa kylpyhuoneesta. Kerran hän oli menossa sanojensa mukaan sukulaisille yöksi "kun sisko, jota näkee harvemmin oli sinne tulossa". Tulivat seuraavana päivänä siskon kanssa ja exällä oli kaulassaan punertava mustelma. Kun kysyin asiasta, niin hän kertoi, että ollessaan matkalla sukulaisille kaksi miestä vaativat häneltä rahaa juna-asemalla kuristamalla, josta siis mustelma. Poliisille ei ollut vaivautunut ilmoittamaan, "koska ei ne mitään kuitenkaan tee", eikä ehtinyt minullekaan soittamaan, vaikka asuntomme oli lähellä "tapahtumapaikkaa" (juna-asema). No, sattumalta näin siskonsa bussiliput, joissa päivämääränä oli sama päivä kun tulivat yhdessä kotiimme eli sisko ei ollutkaan tullut edellisenä yöllä sukulaisille -  eikä siellä ollut yöpynyt myöskään exäni :)

Jotkut ne vaan ovat patologisia valehtelijoita ja siksi heitä usein komistaa arvokas "ex-titteli". Mutta toivon, että AP:n asiassa näin ei ole käynyt.

Ehkä sä olit sitten vaan ansainnut sen kaiken. Ohiksena: Musta on outoa että joku elää toisten kautta kaivellen ikivanhoja asioita. Eikö ole omaa elämää.

No on omaa elämää, kiitos kysymästä. Onnellisesti liitossa vuositolkulla tuon suhteen jälkeen. Kerroin tuon kokemukseni vain siksi, että kaikenlaiset teoriat ovat mahdollisia AP:n tapauksessa. Mutta toivon hänelle, että kyseessä väärinkäsitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan