Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettänyt vai ei. Uskoako vaimoa vai?

Vierailija
08.09.2017 |

Olin jo valmis täyttämään eropaperit mutta en tiedä mitä uskoa. Vaimo kävi ulkomaan matkalla, jossa vannoo olleensa uskollinen. Matkalta paluusta on nyt kohta kuukausi ja sain vihiä mahdollisesta pettämisestä, kun vaimolle oli tullut postissa kirje, jonka vaimo itse avasi mutta menin salaa lukemaan gynekäynnistä ja verikokeista. Tästä nousi todellinen kädenvääntö meidän välille, mutta vaimo vannoo että hänet huumattiin eikä muista koko yöstä mitään muuta kuin että aamulla oli tuntenut kipua. Tietenkin huolestuin mutta tutkimuksissa oli saanut muuten terveen paperit mutta makaamisesta oli jäänyt mustelmia. Suututtaa miten vaimo on voinut olla noin huolimaton enkä myöskään pidä ajatuksesta, että tuntematon mies on koskenut häneen väkisin. Olen aivan sekaisin ja vaimo vannoo ettei ole pettänyt. Mitä tässä nyt kannattaa tehdä?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitten? Miksi avaudut asiasta täällä.

Vierailija
42/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainen ei missään vaiheessa itse kertonut tapauksesta sinulle? Tai siis kertoi vasta kun näit noi paperit? Kyllä tuo jo kertoo, että on itse lähtenyt vieraan matkaan. Sehän ei silti poissulje raiskausta mutta kyllä tuossa jotain väärää on vaimokin tehnyt kun koki tarpeelliseksi salailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt vastaus alkuperäiseen kysymykseen: ei

on korkeintaan sammunut vieraan miehen sänkyyn. ehkä tapahtumaa on edeltänyt pieni viaton flirttailu mutta siitä seurannut mahdollinen raiskaus ei ole millään lailla naisesi syytä

Vierailija
44/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luottaisi tuollaiseen naiseen. On lähtenyt vieraiden miesten mukaan ja varmasti onkin huumattu ja joukkoraiskattu, mutta ei se poista sitä tosi asiaa, että miesten mukaan on lähdetty ja tuskin seurapelejä pelaamaan.

Miksi vaimosi juoksee ulkomailla ilman sinua? Ei taida suhde muutenkaan olla kunnossa. EROA!

Ai parisuhteessa ei voi "juosta ulkomailla" ilman puolisoa? Perunkin heti oman ensi viikon matkani. Not.

Älä tule sitten tänne ruikuttamaan kun on "raiskattu". Nuo tyttöporukat ovat helppo kohde kun aina siellä on joku joka haluaa vähän lomaromanssia. Joku komea mies vain lähestymään porukkaa ja houkuttelee naisporukka johonkin sivummalle. Sitten huumataan ja otetaan vuoroja kaikkien tyttöjen kanssa kun ovat kanttu vei. Miehenä kuulet noilta paikallisislta kun kehuvat sillä miten paljon ovat huumanneet ja panneet naisia. Monesti kertovat, että niitä on satoja. Eivät kunniota naista lainkaan ja silti naiset menevät sinne vuosi toisensa jälkeen.

Turha laittaa sitä raiskausta huutomerkkeihin. Naisen PITÄISI saada maata alasti sammuneena missä tahansa tulematta raiskatuksi. Ei ole nais(t)en vika, että jotkut miehet eivät kunnioita toisen ihmisen koskemattomuutta vain sen ihmisen sukupuolen takia. Mutta ei kai siinä mitään, rikoksen uhria on aina kiva syyllistää, vikahan ei koskaan ole tekijässä. Etenkään jos tekijä on mies.

Tismalleen samalla tavalla miehen PITÄISI saada maata lompakko täynnä seteleitä gheton kujalla sammuneena, ilman että kukaan veisi rahat.

Mutta ei siinä mitään, uhrihan ei koskaan ole tehnyt mitään väärin.

Vierailija
45/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee tasan karkit. Meillä vaimo ei halua vieraisiin vaikka olen sanonut että se on minusta valtavan kiihottavaa.

Vierailija
46/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luottaisi tuollaiseen naiseen. On lähtenyt vieraiden miesten mukaan ja varmasti onkin huumattu ja joukkoraiskattu, mutta ei se poista sitä tosi asiaa, että miesten mukaan on lähdetty ja tuskin seurapelejä pelaamaan.

Miksi vaimosi juoksee ulkomailla ilman sinua? Ei taida suhde muutenkaan olla kunnossa. EROA!

Oli ulkomaan matkalla parhaan naiskaverinsa kanssa ja tapasi myös kaverinsa ulkomaalaisen miehen ensimmäistä kertaa. Vaimo vannoo ettei ole lähtenyt kenenkään tuntemattoman miehen mukaan ja tuona iltana ovat olleet ravintolassa syömässä ja viettämässä iltaa. Vaimo ei kotonakaan juo, mutta joku on laittanut hänen alkoholittomaan drinkkiinsä jotain. Ennen tätä tapausta suhteemme voi hyvin ja oli jopa puhetta perheen perustamisesta. Ap

Missäs tämä paras naiskaveri sitten oli, jätti vaimosi yksin palaamaan hotellille vieraassa maassa ja keskellä yötä? Kukaan ei huomannut vaimon käytöksessä mitään outoa, vaikka oli alkoholittomasta juomasta sekaisin? Sori mutta tarina haiskahtaa koko ajan vaan enemmän.

Olivat olleet yhdessä melkein tappiin asti, mutta kaveri ja hänen miehensä olivat huolestuneet kun vaimoni oli kadonnut täydestä ravintolasta ja vasta seuraavana päivänä nähneet uudelleen ja menneet heti poliisille. Ap

Tää tarina alkaa näyttää yhä pahemmalta ap:n suhteen. Onneksi joku on ollut huolissaan ja vienyt poliisille. Jos ap olisi ollut paikalla, hän olisi varmaan lohduttanut lyömällä turpaan.

Vierailija
47/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai parisuhteessa ei voi "juosta ulkomailla" ilman puolisoa? Perunkin heti oman ensi viikon matkani. Not.

Älä tule sitten tänne ruikuttamaan kun on "raiskattu". Nuo tyttöporukat ovat helppo kohde kun aina siellä on joku joka haluaa vähän lomaromanssia. Joku komea mies vain lähestymään porukkaa ja houkuttelee naisporukka johonkin sivummalle. Sitten huumataan ja otetaan vuoroja kaikkien tyttöjen kanssa kun ovat kanttu vei. Miehenä kuulet noilta paikallisislta kun kehuvat sillä miten paljon ovat huumanneet ja panneet naisia. Monesti kertovat, että niitä on satoja. Eivät kunniota naista lainkaan ja silti naiset menevät sinne vuosi toisensa jälkeen.

"Noilta paikallisilta" - kerropa, minkä maan paikallisista puhut?

"Naiset menevät sinne vuosi toisensa jälkeen" - minne oletat minun menevän?

Ja vielä: Miksi kuvittelet minun matkustavan tyttöporukalla?

Vierailija
48/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtäny miehiä, joille on se ja sama mihin putkeen munaansa työntää. Vaikka sammuneeseen. Se on sairautta se. Yliseksuaalisuutta. Ei kukaan tervejärkinen kiihoitu sammuneesta, pelkästä kuoresta ja halua satuttaa toista. Se ei ole millään asteikolla normaalia. Ei vaikka miehet kiihoittuukin enemmän ulkoisista ärsykkeistä. Tunne-elämä ei toimi todellakaan terveen ihmisen tavoin, jos parittelu kumppaniksi kelpaa kuka tahansa, vaikka sammunut. Ei ole kaukana nekrofiliastakaan enää silloin. Sairasta!

Niin on, sairasta!

Se taas ei puhdista APn vaimon syntejä tippakkaan, että maailmasta löytyy sairaita, häikälemättömiä ihmisiä.

Vierailija
49/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimosi ei kertonut tätä versiota silloin kun oli reissusta tullut? Vaan vasta sitten kun oli jäämässä kiinni.. minun korvaan tuo kuulostaa valehtelulta

Kertoi vasta myöhemmin että häntä hävetti niin valtavasti ja pelkäsi reaktiota. Vaimo ei ole ollut aiemmin kenenkään muun miehen kanssa paitsi minun ja nyt tapahtui tällaista. En ole mikään pakkomielteinen aviomies, joka kuvittelee naisen olevan omaisuutta mutta aidosti välitän hänestä, joten olen samalla todella pettynyt mutta huolissani. Ap

No miten reagoit silloin, kun kertoi?

Sain aloituksesta käsityksen, että nyt vasta olisi pajastunut.

Miksi tautitestin kirjeen lukeminen mitenkään enää vaikuttaa suhtautumiseen?

Jos olisi pettänyt, niin tuskin olisi kertonut mitään.

Minut on yritetty raiskata etelänmatkalla, onneksi tuttu tuli paikalle ja pelasti. Olen myös kaverin kanssa saanut baarissa tyrmäystippoja. Toinen oksensi ne heti ulos ja toinen ei, ja oli seuraavan päivän todella huonovointinen. Tällaista tapahtuu.

Minulla on erittäin mustasukkainen.mies enkä tiedä, miten uskaltaisin kertoa, jos minut huumattaisiin ja raiskattaisiin nyt. Kertoisin silti, koska se olisi vedenjakaja suhteessamme ja vaikuttaisi siihen, ottaisinko itse eron vai jatkaisinko. En voisi olla miehen kanssa, joka syyllistää uhria.

Vierailija
50/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen ei missään vaiheessa itse kertonut tapauksesta sinulle? Tai siis kertoi vasta kun näit noi paperit? Kyllä tuo jo kertoo, että on itse lähtenyt vieraan matkaan. Sehän ei silti poissulje raiskausta mutta kyllä tuossa jotain väärää on vaimokin tehnyt kun koki tarpeelliseksi salailla.

Itse kokisin tarpeelliseksi salata sairaalloisen mustasukkaiselta. Kerran oli henkikin lähteä, niin olen oppinu näkemään sen jo katseesta, kuka on niitä miehiä.

Vierailija
51/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään, ettette asu Porvoossa koska näin idiootteja tapauksia tiedän oikeasti olevan. Mun mielestä ero olisi hyvä asia, molempien kannalta. Ei kylläkään siksi, että vaimo olisi "pettänyt".

Ap, sinä et kunnioita vaimoasi, etkä luota häneen. Miksi olet ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei ole hyvä olla? Nyt sinulla on hyvä tekosyy erota, jolloin saatte molemmat vapautenne takaisin.

Toivottavasti vaimosi osaa hakea terapiasta apua. Tuo raiskaus ja sinun käytöksesi asian suhteen vaatii varmasti käsittelyä, ettei menetä luottamustaan miehiin.

APlla on syytä olla luottamatta vaimoon, ja kunnioittamatta. Vaimo on valehdellut, pimittänyt tietoa, ja vaarantanut miehenkin terveyden.

Vierailija
52/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtäny miehiä, joille on se ja sama mihin putkeen munaansa työntää. Vaikka sammuneeseen. Se on sairautta se. Yliseksuaalisuutta. Ei kukaan tervejärkinen kiihoitu sammuneesta, pelkästä kuoresta ja halua satuttaa toista. Se ei ole millään asteikolla normaalia. Ei vaikka miehet kiihoittuukin enemmän ulkoisista ärsykkeistä. Tunne-elämä ei toimi todellakaan terveen ihmisen tavoin, jos parittelu kumppaniksi kelpaa kuka tahansa, vaikka sammunut. Ei ole kaukana nekrofiliastakaan enää silloin. Sairasta!

Niin on, sairasta!

Se taas ei puhdista APn vaimon syntejä tippakkaan, että maailmasta löytyy sairaita, häikälemättömiä ihmisiä.

Mitä ihmeen syntejä?

Vierailija
53/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimosi ei kertonut tätä versiota silloin kun oli reissusta tullut? Vaan vasta sitten kun oli jäämässä kiinni.. minun korvaan tuo kuulostaa valehtelulta

Kertoi vasta myöhemmin että häntä hävetti niin valtavasti ja pelkäsi reaktiota. Vaimo ei ole ollut aiemmin kenenkään muun miehen kanssa paitsi minun ja nyt tapahtui tällaista. En ole mikään pakkomielteinen aviomies, joka kuvittelee naisen olevan omaisuutta mutta aidosti välitän hänestä, joten olen samalla todella pettynyt mutta huolissani. Ap

Ei tämäkään olisi kertonut mitään, hänhän JÄI KIINNI! Valheesta, ja kaikella todennäköisyydellä pettämisestä. Selvästi ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
54/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikitään, ettette asu Porvoossa koska näin idiootteja tapauksia tiedän oikeasti olevan. Mun mielestä ero olisi hyvä asia, molempien kannalta. Ei kylläkään siksi, että vaimo olisi "pettänyt".

Ap, sinä et kunnioita vaimoasi, etkä luota häneen. Miksi olet ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei ole hyvä olla? Nyt sinulla on hyvä tekosyy erota, jolloin saatte molemmat vapautenne takaisin.

Toivottavasti vaimosi osaa hakea terapiasta apua. Tuo raiskaus ja sinun käytöksesi asian suhteen vaatii varmasti käsittelyä, ettei menetä luottamustaan miehiin.

APlla on syytä olla luottamatta vaimoon, ja kunnioittamatta. Vaimo on valehdellut, pimittänyt tietoa, ja vaarantanut miehenkin terveyden.

Niin tämä reagtio on sinänsä ymmärrettävä kun kyseessä on vaimo, ei puolituttu.

Vierailija
55/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha laittaa sitä raiskausta huutomerkkeihin. Naisen PITÄISI saada maata alasti sammuneena missä tahansa tulematta raiskatuksi. Ei ole nais(t)en vika, että jotkut miehet eivät kunnioita toisen ihmisen koskemattomuutta vain sen ihmisen sukupuolen takia. Mutta ei kai siinä mitään, rikoksen uhria on aina kiva syyllistää, vikahan ei koskaan ole tekijässä. Etenkään jos tekijä on mies.

Tismalleen samalla tavalla miehen PITÄISI saada maata lompakko täynnä seteleitä gheton kujalla sammuneena, ilman että kukaan veisi rahat.

Mutta ei siinä mitään, uhrihan ei koskaan ole tehnyt mitään väärin.

Jaha, täällä ilmeisesti ulkomaalaistaustaiset naistenvihaajat avautuvat. Toivottavasti homoraiskaajat pistävät pitkällä hepillä pyllyyn jokaista sammunutta miestä. Koska he ovat sen arvoisia.

Jos olet sitä mieltä, niin siinä missä sammuneet naisetkin. Vastuu on kaikilla aikuisilla sama, riippumatta sukupuolesta. Paitsi seksistisen ihmisen  mielestä.

Vierailija
56/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ulkomaan matkalla parhaan naiskaverinsa kanssa ja tapasi myös kaverinsa ulkomaalaisen miehen ensimmäistä kertaa. Vaimo vannoo ettei ole lähtenyt kenenkään tuntemattoman miehen mukaan ja tuona iltana ovat olleet ravintolassa syömässä ja viettämässä iltaa. Vaimo ei kotonakaan juo, mutta joku on laittanut hänen alkoholittomaan drinkkiinsä jotain. Ennen tätä tapausta suhteemme voi hyvin ja oli jopa puhetta perheen perustamisesta. Ap

Missäs tämä paras naiskaveri sitten oli, jätti vaimosi yksin palaamaan hotellille vieraassa maassa ja keskellä yötä? Kukaan ei huomannut vaimon käytöksessä mitään outoa, vaikka oli alkoholittomasta juomasta sekaisin? Sori mutta tarina haiskahtaa koko ajan vaan enemmän.

Olivat olleet yhdessä melkein tappiin asti, mutta kaveri ja hänen miehensä olivat huolestuneet kun vaimoni oli kadonnut täydestä ravintolasta ja vasta seuraavana päivänä nähneet uudelleen ja menneet heti poliisille. Ap

Aha. Eli siellä paikanpäällä oli menty heti poliisille. Eli oikeasti raiskattu ja huumattu ja lisäksi vaimo kertonut asian palattuaan kotiin ja tutut muut ihmiset vahvistaneet sen.

Alkaa ap tuntua hyvin vastenmieliseltä sairaalloisen mustasukkaiselta puolisolta. Mitä muuta olisi pitänyt tapahtua, olisiko 10 ihmisen pitänyt videoida raiskaus, jotta uskoisit? Mutta tuskin uskoisit siltikään vaan syyttäisit vaimoa siitä, että on takuulla halunnut rajua seksiä.

Vierailija
57/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Vaimosi on pimittänyt tietoa, koska on jättänyt kertomatta asiasta ja lisäksi riskeerannut sinunkin terveytesi, jos nyt tämän kuukauden aikana olette harrastaneet seksiä. Toki vaimosi halu mennä tutkimuksiin sekä maininta mustelmista kertoo osaltaa, että tapahtuma olisi tapahtunut ilman hänen tahtoaan. Asia, joka jäi viestissäsi kaihertamaan on, että menit salaa lukemaan vaimosi kirjeen. Onko suhteessanne epäluottamusta ennestään, josta johtuen hän ei uskaltanu kertoa tapahtuneesta, koska pelkäsi reaktiotasi? Vakavan keskustelun paikka joka tapauksessa, mutta myös peiliin katsomisen.

Suhteessamme on vallinnut yhteinen molemminpuolinen luottamus. Luin paperit salaa, koska epäilin jotain ikävää tapahtuneen vaimon käyttäytymisen takia. Emme ole harrastaneet seksiä pitkään aikaan. Ap

Vierailija
58/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämäkään olisi kertonut mitään, hänhän JÄI KIINNI! Valheesta, ja kaikella todennäköisyydellä pettämisestä. Selvästi ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Niin aviomiehelleen kyllä, mutta jos hän olis valehdellut vaikka puolitutulle, että reissussa oli kivaa niin sepä onkin jo taas ihan normaalia ihmisten käytöstä.

Vierailija
59/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luet omaa mielikuvitusketjua.

Tässä ketjussa ap on kertonut vaimon kertoneen asiasta palattuaan matkalta ja tuttujen ihmisten vahvistaneen tapahtumia. Poliisillekin oli tehty ilmoitus heti.

Vähän rajaa tuohon syyttelyysi.

Vierailija
60/111 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi halunnut kertoa, mutta ei uskaltanut häpeän takia. Pelkäsi sairastuneensa tapahtuman johdosta, mutta olemme helpottuneita ettei ole saanut tartuntoja. Tietenkään pakkomakaaminen ei ole tuosta noin vaan maton alle lykättävä asia. Toivottavasti terapia auttaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan