Pettänyt vai ei. Uskoako vaimoa vai?
Olin jo valmis täyttämään eropaperit mutta en tiedä mitä uskoa. Vaimo kävi ulkomaan matkalla, jossa vannoo olleensa uskollinen. Matkalta paluusta on nyt kohta kuukausi ja sain vihiä mahdollisesta pettämisestä, kun vaimolle oli tullut postissa kirje, jonka vaimo itse avasi mutta menin salaa lukemaan gynekäynnistä ja verikokeista. Tästä nousi todellinen kädenvääntö meidän välille, mutta vaimo vannoo että hänet huumattiin eikä muista koko yöstä mitään muuta kuin että aamulla oli tuntenut kipua. Tietenkin huolestuin mutta tutkimuksissa oli saanut muuten terveen paperit mutta makaamisesta oli jäänyt mustelmia. Suututtaa miten vaimo on voinut olla noin huolimaton enkä myöskään pidä ajatuksesta, että tuntematon mies on koskenut häneen väkisin. Olen aivan sekaisin ja vaimo vannoo ettei ole pettänyt. Mitä tässä nyt kannattaa tehdä?
Kommentit (111)
Tuo ei ole rakkautta vaan jotain ihan tun karmivaa. Nro 67
Ai näitä tällasia on enemmänkin alapeukuista päätellen. Creepiä.. Nro 68
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimosi ei kertonut tätä versiota silloin kun oli reissusta tullut? Vaan vasta sitten kun oli jäämässä kiinni.. minun korvaan tuo kuulostaa valehtelulta
Kertoi vasta myöhemmin että häntä hävetti niin valtavasti ja pelkäsi reaktiota. Vaimo ei ole ollut aiemmin kenenkään muun miehen kanssa paitsi minun ja nyt tapahtui tällaista. En ole mikään pakkomielteinen aviomies, joka kuvittelee naisen olevan omaisuutta mutta aidosti välitän hänestä, joten olen samalla todella pettynyt mutta huolissani. Ap
No miten reagoit silloin, kun kertoi?
Sain aloituksesta käsityksen, että nyt vasta olisi pajastunut.
Miksi tautitestin kirjeen lukeminen mitenkään enää vaikuttaa suhtautumiseen?
Jos olisi pettänyt, niin tuskin olisi kertonut mitään.Minut on yritetty raiskata etelänmatkalla, onneksi tuttu tuli paikalle ja pelasti. Olen myös kaverin kanssa saanut baarissa tyrmäystippoja. Toinen oksensi ne heti ulos ja toinen ei, ja oli seuraavan päivän todella huonovointinen. Tällaista tapahtuu.
Minulla on erittäin mustasukkainen.mies enkä tiedä, miten uskaltaisin kertoa, jos minut huumattaisiin ja raiskattaisiin nyt. Kertoisin silti, koska se olisi vedenjakaja suhteessamme ja vaikuttaisi siihen, ottaisinko itse eron vai jatkaisinko. En voisi olla miehen kanssa, joka syyllistää uhria.
Kirjeen lukeminen salaa oli väärin ja kun vihdoin sain vaimon puhumaan, niin purskahdin itkuun. En vieläkään voi uskoa tätä tapahtuneeksi. Olen ollut huolissani ja pettynyt siitä lähtien, mutta petyin vaimossa siihen kun ei heti kertonut asiasta minulle. Ap
Sinä sinä sinä. Mites se vaimo. Miltähän siitä tuntuu. Ainiin eihän sillä ole väliä. Eihän se ole kun raiskattu. Eihän se olekaan ollu kun ihan pirun raskasta pitää tuota sisällään, kun ei sulle uskalla kertoa. Ja sitten sä tulet vielä rääpimään sen tänne nettiin! Jättäisin sut harkitsematta.
Minä luotin exääni monista kummallisista yhteensattumista huolimatta, kuten sain silloin tällöin tietää että hän oli muualla kun kertoi olevansa (esim. "tyttökaverilla yökylässä") ja kännykkä piippaili tauotta varsinkin yöaikaan. Joskus kuulin hänen puhuvan jonkun kanssa kylpyhuoneesta. Kerran hän oli menossa sanojensa mukaan sukulaisille yöksi "kun sisko, jota näkee harvemmin oli sinne tulossa". Tulivat seuraavana päivänä siskon kanssa ja exällä oli kaulassaan punertava mustelma. Kun kysyin asiasta, niin hän kertoi, että ollessaan matkalla sukulaisille kaksi miestä vaativat häneltä rahaa juna-asemalla kuristamalla, josta siis mustelma. Poliisille ei ollut vaivautunut ilmoittamaan, "koska ei ne mitään kuitenkaan tee", eikä ehtinyt minullekaan soittamaan, vaikka asuntomme oli lähellä "tapahtumapaikkaa" (juna-asema). No, sattumalta näin siskonsa bussiliput, joissa päivämääränä oli sama päivä kun tulivat yhdessä kotiimme eli sisko ei ollutkaan tullut edellisenä yöllä sukulaisille - eikä siellä ollut yöpynyt myöskään exäni :)
Jotkut ne vaan ovat patologisia valehtelijoita ja siksi heitä usein komistaa arvokas "ex-titteli". Mutta toivon, että AP:n asiassa näin ei ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä luotin exääni monista kummallisista yhteensattumista huolimatta, kuten sain silloin tällöin tietää että hän oli muualla kun kertoi olevansa (esim. "tyttökaverilla yökylässä") ja kännykkä piippaili tauotta varsinkin yöaikaan. Joskus kuulin hänen puhuvan jonkun kanssa kylpyhuoneesta. Kerran hän oli menossa sanojensa mukaan sukulaisille yöksi "kun sisko, jota näkee harvemmin oli sinne tulossa". Tulivat seuraavana päivänä siskon kanssa ja exällä oli kaulassaan punertava mustelma. Kun kysyin asiasta, niin hän kertoi, että ollessaan matkalla sukulaisille kaksi miestä vaativat häneltä rahaa juna-asemalla kuristamalla, josta siis mustelma. Poliisille ei ollut vaivautunut ilmoittamaan, "koska ei ne mitään kuitenkaan tee", eikä ehtinyt minullekaan soittamaan, vaikka asuntomme oli lähellä "tapahtumapaikkaa" (juna-asema). No, sattumalta näin siskonsa bussiliput, joissa päivämääränä oli sama päivä kun tulivat yhdessä kotiimme eli sisko ei ollutkaan tullut edellisenä yöllä sukulaisille - eikä siellä ollut yöpynyt myöskään exäni :)
Jotkut ne vaan ovat patologisia valehtelijoita ja siksi heitä usein komistaa arvokas "ex-titteli". Mutta toivon, että AP:n asiassa näin ei ole käynyt.
Ehkä sä olit sitten vaan ansainnut sen kaiken. Ohiksena: Musta on outoa että joku elää toisten kautta kaivellen ikivanhoja asioita. Eikö ole omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: Jotkut ne vaan ovat patologisia valehtelijoita ja siksi heitä usein komistaa arvokas "ex-titteli".
"Nettikiusaaminen ilmenee monin eri tavoin. Se voi olla esimerkiksi pilkkaamista, uhkailua, toisen henkilön yksityisten tietojen levittämistä tai toisena ihmisenä esiintymistä. Pienikin vitsiksi tarkoitettu pila voi saada yllättäen suuret mittasuhteet.
Kiusaaja voi olla tuttu tai tuntematon. Toisinaan koulussa tapahtuva kiusaaminen jatkuu myös netissä, mikä tekee kiusan kohteena olevan tilanteesta erityisen tukalan, kun missään ei saa olla rauhassa. Tietynlaisilla palstoilla aikuisten poissaolo ja valvonnan vähäisyys saattavat houkutella kiusaajaa jatkamaan. Erityisesti muiden ihmisten hyväksyntä kiusaamiselle innostaa kiusaajaa.
Moni nuori on kohdannut kiusaamista netissä. On tärkeää, että kiusaamiseen puututaan heti, jotta se saadaan loppumaan mahdollisimman pian ja kiusaaja ei löydä aina uusia uhreja itselleen. Kiusaamisen kanssa ei pidä jäädä yksin. Asiasta tulee aina kertoa sen sivuston ylläpidolle, jolla kiusaaminen tapahtuu, tutulle aikuiselle ja tarvittaessa myös poliisille. Jos kiusaaja on samasta koulusta, asiasta kannattaa puhua myös opettajalle tai aluksi vaikka tukioppilaalle. Heidän tehtävänsä on auttaa asian viemisessä eteenpäin.
Mikäli mahdollista, estä kiusaajan viestien näkyminen. Viesteihin vastaaminen vain pahentaa tilannetta, sillä kiusaaja hakee juuri pelästyneitä tai suuttuneita reaktioita kiusatulta. Jos kiusattu ei reagoi mitenkään, on mahdollista, että kiusaaja turhautuu ja lopettaa ärsyttämisen.
Aina tämä ei riitä. Kiusaamisen jatkuessa kannattaa ottaa talteen kaikki kiusaajan lähettämät viestit joko printtaamalla ne tai tallettamalla tietokoneelle. Ota ylös tarkat päivämäärät ja kellonajat sekä kaikki kiusaajan itsestään antamat tiedot, kuten nimimerkki ja sähköpostiosoite. Mitä enemmän saat tietoja talteen kiusaajasta, sen helpompaa siihen on puuttua.
Kiusaaja saattaa luulla, ettei nimettömänä toimimisesta voi jäädä kiinni. Nimimerkin takana toimiminen ei kuitenkaan poista vastuuta. Pahimmissa kiusaamistapauksissa poliisi puuttuu tilanteeseen, jolloin tekijän jäädessä kiinni hän joutuu oikeudelliseen vastuuseen tekosistaan. Vaikka nettikiusaaminen ei satu fyysisesti, se satuttaa monilla muilla tavoilla, ja seuraukset voivat olla pitkäaikaiset. Kiusaamiseen netissä ja oikeassa elämässä tulee suhtautua yhtä vakavasti."
Ihan kun ketään edes p*skaakaan kiinnostais et on jonkun ex.. :'D Ei mua ainakaan..
Käynyt kännissä paneksimassa ilman kumia ja pelännyt, että saanut jonkun taudin. Nyt sitten muka "raiskattu".
Ihan sama uskotko vai etkö usko. Jätä se sika. Tuo vainoaa sinua muuten loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Käynyt kännissä paneksimassa ilman kumia ja pelännyt, että saanut jonkun taudin. Nyt sitten muka "raiskattu".
Ihan sama uskotko vai etkö usko. Jätä se sika. Tuo vainoaa sinua muuten loppuun asti.
Kiero mieli tuottaa kieroja päätelmiä. Niinpä: Uskot tai et. Se kun ei ole päätöskysymys, kuka puhuu totta, eli kenellä on miellyttävin ulkomuoto tai nuoleskelee eniten. Totuus on totuus, eikä se muutu. Uskoitpa sinä sitä, eli et. Sekään ei ketään liikuta, mihin just sinä uskot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiero mieli tuottaa kieroja päätelmiä. Niinpä: Uskot tai et. Se kun ei ole päätöskysymys, kuka puhuu totta, eli kenellä on miellyttävin ulkomuoto tai nuoleskelee eniten. Totuus on totuus, eikä se muutu. Uskoitpa sinä sitä, eli et. Sekään ei ketään liikuta, mihin just sinä uskot.
Kolmasosa raiskausilmoituksista osoittautuu nykyään näiksi "minut raiskattiin" vaikka itse oltiin innokkaana lähdössä ratsastamaan.
Aamulla kaduttaa ja ajatellaan, että raiskausilmoitus tekee asian tekemättömäksi. Toki taudinpelko saa käymään testeissä.
Joskus täysin toisilleen epäsopivat ihmiset ei ymmärrä erota. Varsinkaan kun ollaan vielä kovin nuoria ja kokemattomia ihmissuhteissa ja jos elämässä muutakin painetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmasosa raiskausilmoituksista osoittautuu nykyään näiksi "minut raiskattiin" vaikka itse oltiin innokkaana lähdössä ratsastamaan.
Aamulla kaduttaa ja ajatellaan, että raiskausilmoitus tekee asian tekemättömäksi. Toki taudinpelko saa käymään testeissä.
Enpä ole koskaan syyttänyt ketään raiskauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimosi ei kertonut tätä versiota silloin kun oli reissusta tullut? Vaan vasta sitten kun oli jäämässä kiinni.. minun korvaan tuo kuulostaa valehtelulta
Kertoi vasta myöhemmin että häntä hävetti niin valtavasti ja pelkäsi reaktiota. Vaimo ei ole ollut aiemmin kenenkään muun miehen kanssa paitsi minun ja nyt tapahtui tällaista. En ole mikään pakkomielteinen aviomies, joka kuvittelee naisen olevan omaisuutta mutta aidosti välitän hänestä, joten olen samalla todella pettynyt mutta huolissani. Ap
No miten reagoit silloin, kun kertoi?
Sain aloituksesta käsityksen, että nyt vasta olisi pajastunut.
Miksi tautitestin kirjeen lukeminen mitenkään enää vaikuttaa suhtautumiseen?
Jos olisi pettänyt, niin tuskin olisi kertonut mitään.Minut on yritetty raiskata etelänmatkalla, onneksi tuttu tuli paikalle ja pelasti. Olen myös kaverin kanssa saanut baarissa tyrmäystippoja. Toinen oksensi ne heti ulos ja toinen ei, ja oli seuraavan päivän todella huonovointinen. Tällaista tapahtuu.
Minulla on erittäin mustasukkainen.mies enkä tiedä, miten uskaltaisin kertoa, jos minut huumattaisiin ja raiskattaisiin nyt. Kertoisin silti, koska se olisi vedenjakaja suhteessamme ja vaikuttaisi siihen, ottaisinko itse eron vai jatkaisinko. En voisi olla miehen kanssa, joka syyllistää uhria.
Kirjeen lukeminen salaa oli väärin ja kun vihdoin sain vaimon puhumaan, niin purskahdin itkuun. En vieläkään voi uskoa tätä tapahtuneeksi. Olen ollut huolissani ja pettynyt siitä lähtien, mutta petyin vaimossa siihen kun ei heti kertonut asiasta minulle. Ap
Narsistilla se tarina muuttuu kommenttien mukaan. Ensin on väännetty kättä ja uhattu erolla, nyt muistellaan että onkin itketty ja oltu huolissaan. Illalla muistuu mieleen että itse asiassa taisin hakea vaimon medihelillä ja löin mamuja turpiin.
Lueppa se otsikko ja aloitus uudelleen. Mustaa et saa valkoiseksi, koska kaikki uudet lukijat aloittavat ensimmäisestä viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa oli kyseessä ?
Turkki.
Sitä on niinkin mustasukkaisia ihmisiä, että luulee omistavansa toisen ja että toisen täytyis olla tilivelvollinen sulle vaikka ei olis toiseen minkäänlaisia kiinnityksiä edes ja vaikka toinen lähtis silmien alta toisen matkaan. Siinäkään vaiheessako ei tule mieleen, että sä et kiinnosta.