Mitäs nyt kun kotitöitä jää miehelle mut ne on turhia?
Eli loppuraskaus ja kaipaan miehen apua kotitöissä mutta ongelma siinä, että hänestä ne on turhia. Esim nyt petivaatteiden viikottainen tuuletus/ vaihto. Itse en enää jaksa tehdä. Mitäs nyt, jätetäänkö vaan tekemättä vai ahdistelenko miestä tekemään?
Miten muilla, kun itse ei enää jaksa/ pysty niin jääkö vaan tekemättä?
Kommentit (88)
Kun eihän ihmisen kanssa, joka sanoo jokaisen kotityön olevan turha ja ettei sitä tarvitse tehdä, voi sopia uudelleen mitään.
Imurointi, pyykit, pölyt, tiskit, pöytien pyyhintä.. Kaikki turhia! Ei tarvi. Ehkä joskus.
Kyllä mä mielummin hoidan itse ja huikkaan miehelle sohvalle jos tulee tiukka paikka tän mahan kanssa. Siinäpähän makaa mut kyllä mä nyt oletan että joskus voi tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi kuuluisi tehdä noita hommia ihan ilman sinun raskauttasikin. Parisuhteessa kotityöt jaetaan tasan, tee se hänelle selväksi. Miksei hän ole aiemmin vaihtanut petivaatteita?
Miksi se on vaimo joka päättää että ne on vaihdettava viikon välein? Entä jos mies päättää että vaihdetaan 3 viikon välein, miksi se ei käy?
Kolmen viikon välein on liian pitkä vaihtoväli, epähygieenistä. Ei tuossa nyt ole kysymys siitä, kumpi saa päättää.
Tuossa on nimenomaan kysymys siitä että sinä haluat päättää kaikesta.
Sanon taas että olet kuin vaimoni.
Marttyyri joka joutuu yksin tekemään kaiken.
Todellisuudessa vaan asia on niin että mun tapa tehdä asioita on erilainen.
Mulla esim perheen yhteinen aika menee tärkeysjärjestyksessä pölyjen pyyhkimisen edelle
Hei, epähygieenisyysasia ei siis ole ap:n kirjoittama.
Ikävää, jos sinulla on noin vaikeita ongelmia vaimosi kanssa, että keuhkoat täällä noin moisesta, se nyt vaan on mielipiteeni asiasta:)
t. ei ap
Vierailija kirjoitti:
Miten lastenhoito sitte en menee? Miehen tehtävä niin kuin vaimo käskee, eikä mitään omaa tapaa saa olla?
Ahhahhahaa!!!!
Joo, kyllä vauva voi olla kakka housuissa pari tuntia kun mies ei näe hommaa tarpeellisena. Ehkä pikku neuvottelu et onko nyt tarpeen vai ei!:D
Vierailija kirjoitti:
Kun eihän ihmisen kanssa, joka sanoo jokaisen kotityön olevan turha ja ettei sitä tarvitse tehdä, voi sopia uudelleen mitään.
Imurointi, pyykit, pölyt, tiskit, pöytien pyyhintä.. Kaikki turhia! Ei tarvi. Ehkä joskus.
Kyllä mä mielummin hoidan itse ja huikkaan miehelle sohvalle jos tulee tiukka paikka tän mahan kanssa. Siinäpähän makaa mut kyllä mä nyt oletan että joskus voi tehdä jotain.
Ei tietenkään tarvii, kun sinä sen teet kuitenkin.
Eli saldo.. Minä teen edelleen kaikki ja mies ei mitään ja nukutaan seuraava 2 kk paskaisissa petivaatteissa. Nice!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mielummin hoidan itse ja huikkaan miehelle sohvalle jos tulee tiukka paikka tän mahan kanssa. Siinäpähän makaa mut kyllä mä nyt oletan että joskus voi tehdä jotain.Ei tietenkään tarvii, kun sinä sen teet kuitenkin.
Toivottavasti sattuu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset pärjää vanhoina, jos ei voi rutiineista muuttaa. Mitään pahaa ei tapahdu, vaikka lakanoita ei noin usein vaihtaisi.
No kyllä ne meillä ainakin on jo tunkkaiset, vaikka päivittäin kylvetään.
Ei ole iso homma oikeasti.
Mut ihmiset elää niin paskaisesti, että en mä yhtään ihmettele. Me emme.
No minusta tuo petivaatteiden puistelu on selkeästi hänen vastuullaan. Mikä on siis ongelma?