Mies, miksi et halua enää naistasi?
Täällä oli joku mies omaan parisuhteeseensa liittynen kysellyt naisilta syitä miksi nainen ei halua omaa miestään enää. Siitä tuli mieleeni tehdä vastaava kysely,mutta toisinpäin. Eli mies,mistä syistä et enää lämpeä puolisostasi? Mikä on etäännyttänyt sinut hänestä? Kyselen myös koska oma puolisoni on etääntynyt minusta rajusti,joten kaipailen näkökulmia mistä tällainen voi miehen silmin johtua.
Kommentit (549)
Koska olet liian hyvä mulle, aion erota sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kiinnostus tässä vähentynyt, kun toisen osapuolen panostus asiaan on housujen riisuminen ja heittäytyminen selälleen.
Voitko kuvailla muutamalla lauseella mitä tuon lisäksi pitäisi sitten tehdä?
Hmm,vähän ehkä asian sivusta tässä nyt menee tämä keskustelu...mutta siis. Up.
Ap
Muistan kun mieheni sanoi minulle silloin kun tapailimme että hänen edellisessä suhteessa seksi kuihtui koska kyllästyi siihen..
Olisi pitänyt tietää että sama tulee todennäköisesti eteen minunkin kanssa.
Eli siis 4 vuotta suhdetta takana ja alussa seksi oli mahtavaa ja vielä nytkin itseäni haluttaisi mutta miestäni ei.
Noin kerran viikossa tai harvemmin harrastamme ja luulen että vain siksi koska minä haluan ja sekin aika rutiininomaista ja mitään uutta ei jaksa kokella.. minä en saa noista kerroista itse enää mitään irti.
Olen ostellut uusia alusvaatteita yms ja hetken ne piristää mutta se "jokin" puuttuu.
Suhde voi muuten hyvin mutta huomaa että seksin vähyys kiristää hermoja sekä raastaa rakkautta ja sen vuoksi aiheuttaa jännitettä tollekin puolelle.
Olen itse siis haluavampi osapuoli ja en ole lihonut suhteemme aikana.. itseasiassa alkuajoista vaan timmimmässä kunnossa ja tunnen olevani haluttu muiden miesten silmissä.
En vain halua muuta kuin omaa miestäni mutta tämä nyt ongelma :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kiinnostus tässä vähentynyt, kun toisen osapuolen panostus asiaan on housujen riisuminen ja heittäytyminen selälleen.
Voitko kuvailla muutamalla lauseella mitä tuon lisäksi pitäisi sitten tehdä?
Ihan oikeasti, joku?? Kertokaa tai aloitan kokonaan uuden ketjun tästä :))
Pitääkö sen tsonssonin päällä hyppiä? Imeä miehen munaa? Nuolla sen miehen vartaloa päästä varpaisiin samalla tavalla ku miehet lipoo naisten vartaloita? Mitä? Jos lahna vaan riisu housut ja makaa niin mitä ei-lahna sitten tekee sen lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Miehille näyttää tulevan yllätyksenä se, että kun he ottavat naisen joka haluaa elää miehen palkalla, he saavat naisen joka haluaa elää miehen palkalla. Ettekö tajua, että niissä naisissa joita "feminismi ei ole pilannut", on huonojakin puolia?
No meillä ei ainakaan ollut kyse siitä, että olisi halunnut elää miehen palkalla. Ennen ensimmäistä lasta oli paremmin uraputkessa kuin minä, eikä muutenkaan kyseessä ole mikään "feminismin pilaamaton" tapaus.
Siksi yllätys olikin niin suuri kun arvostukseni perustuikin näköjään vain siihen kuinka paljon rajaa tuli joka kuukausi.
Kyllä se täälläkin on se perussyy, eli alkanut lihominen ja vielä enemmän se, ettei lähde tekemään asialle mitään, vaikka kaveritkin yrittävät vetää treeneihin. Aina on joku syy, ettei ehdi.
Haisee pahalle, ei käy pesulla vaikka pyydän nätisti. Vonkaa silti suuseksiä. En pysty.
Sen verran, että hääpuku mahtuu vielä päälle. Mies kylläkin on lihonut naimisiinmenon jälkeen 20 kg.
Voi mussukkaa kun hurahti taivastarinoihin ja kuinkas sitä sen jälkeen, kun rokki muuttuu virsiksi, entinen kaunis tuulessa liehuva pitkä tukka nutturalle, ja entisen normivaatetuksen sijaan mummovetimet. Kyllä siinä uskottoman <
-Itse en ymmärrä miksi kaikilla miehillä pitäisi olla seksuaalinen fetish ylipainoisiin ihmisiin
-Itseäni yököttää, ei kiinnosta, suorastaa pelottaa, inhottaa ylipainossa ihan kaikki...ihan kaikki
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama kuin ap:llä.
Olen hoikka, itsestäni, terveydestäni ja ulkoisesta olemuksestani huolta pitävä ja ihan oikeasti vielä hyvännäköinen nainen ja avioliitossa kaikki hyvin, paitsi seksuaalista läheisyyttä en saa. Vaikka olen 50-v. rakasteluhalut ja huumori sekä leikkisyys (myös seksin saralla) ovat tallella. Nautin elämästäni ja viihdyn hyvin työssäni ja vapaa-ajassani.
Parisuhdeterapiaa on kokeiltu, mutta tuloksetta.En halua erota,koska mieheni on minulle se suuri rakkaus, jota en edes uskonut kohdalleni tulevan.
Ystäväni, jolle olen uskoutunut, on ehdottanut rakastajan etsimistä. Ilmeisesti miehet, jotka tähän suostuisivat olisivat lähellä 80 vuoden ikää, koska nettideittitilastojen ikäiseni kuulemma haluavat 20-35 -vuotiaita. 50 vuotta täytettyäänkö nainen putoaa ruokaketjun alimmaiseksi. Harmi, sillä itse olin tuon ikäisenä paljon itsekeskeisempi ja epävarmempi, vaikka 50-v miehet pyörivät ympärillä.
Aina ei voi voittaa. Etenkään elämässä. Onneksi itselläni on terveet kädet, you know.
Ei tipu minkään ketjun alimmaksi, jos ei itse tiputa.
Varsinkaan sinä: hyvännäköinen, huumorintajuinen ja leikkisä.
Saat varmasti seuraa jos haluat. Unohda ikätoverit, etenkin jos olet tosiaan vaan rakastajaa etsimässä. Puuma kuulostaa ikävältä, ei välitetä siitä, mutta on paljon sinua, jopa huomattavasti, nuorempia miehiä, jotka ilahtuisivat seurastasi.
(Puhun kokemuksesta: olen ikäisesi äskettäin eronnut nainen. En ehkä osaa määritellä itseäni hyvännäköiseksi, mutta olen nuorekas ja nätti. Ja olen myös hauska ja leikkisä. En vaani enkä saalista ketään, etenkään nuoria miehiä, mutta saan heiltä paljon huomiota etc)
Tätä ketjua lukiessa tuntuu suorastaan hyvältä se että syntyvyys on laskussa Suomessa. Ei suomalaisen naisen huonoja geenejä kannata jatkaa, älyn ja tunneälyn puute on huomattavaa teidän horinoissa. Tyhjät tynnyrit kolisee.
Miehet. Katse ulkomaille, rajaton määrä upeita naisia vapaina joille todellakin kelpaa koulutettu fiksu suomalainen mies. Suomen rajojen ulkopuolella on vielä paljon NAISIA, unohtakaa suomifemakot, haaskaatte elämänne.
Minä tulin yksinkertaisesti liian usein torjutuksi ja haluni laantui sitä myötä.
Kun puolison halut jossain vaiheessa minua kohtaan lisääntyivät, ei se enää minun halujani häntä kohtaan palauttanut tarpeeksi.
Runkkaaminen tappaa tehokkaasti miehen halut, ja kyvyt.
Outoa, että tätä ei ymmärretä, ennemminkin tuputetaan joka tuutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysytään naisilta tähän vastausta, kyseessä on yleensä lähes aina joku muu syy kuin miehen ulkonäkö. Miesten vastaukset koostuvat lähinnä yhdestä ainoasta asiasta: naisen ulkonäöstä ja tarkemmin sanoen painosta. Useimmille miehille rakkaus = naisen paino. Tätä on naisena hankala hyväksyä kyllä, mutta totuus on kestettävä. :(
seksi != rakkaus.
Mutta ilman seksiä ei ole rakkauttakaan. Ei naisen ja miehen välistä.
Ei vitsi! Kuka jaksaa aina vääntää..ilman seksiä ei ole rakkautta..
Seksiä ilman rakkautta siihen miehet pystyy .Nainen taas tarvitsee rakkautta ja tunteita,että pystyy seksiin miehen kanssa.Toi vimppa lause on niin paksua dadaa, että huh huh. Eiköhän se mies tartte jotain fiilinkiä aivoissaan että lapa jäykistyy. Nainen taas. No. Selälleen riittää.
Mahtaa niillä maailman vanhimman ammatin harjoittajilla olla kans rakkaus ja tunteet pinnassa.
Ehkä naishurskaimpia kommentteja mitä olen yhdessäkään ketjussa nähnyt. Tsiisus.
Teknisesti tietysti pystyy ne jalat levälleen heittämään mutta se on ihan eri asia kuin seksin haluaminen.
ex-wanker kirjoitti:
Runkkaaminen tappaa tehokkaasti miehen halut, ja kyvyt.
Outoa, että tätä ei ymmärretä, ennemminkin tuputetaan joka tuutista.
Jos runkkaaminen on parempi vaihtoehto kuin seksi, ehkä sille seksille ja suhteellekin, voisi jotain tehdä että se taas voittaisi tumputtamisen.
Ja tusinafraaseja satelee, ei hyvä.