Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et halua enää naistasi?

Ihmettelijä
08.09.2017 |

Täällä oli joku mies omaan parisuhteeseensa liittynen kysellyt naisilta syitä miksi nainen ei halua omaa miestään enää. Siitä tuli mieleeni tehdä vastaava kysely,mutta toisinpäin. Eli mies,mistä syistä et enää lämpeä puolisostasi? Mikä on etäännyttänyt sinut hänestä? Kyselen myös koska oma puolisoni on etääntynyt minusta rajusti,joten kaipailen näkökulmia mistä tällainen voi miehen silmin johtua.

Kommentit (549)

Vierailija
481/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan suosio perustuu legimoituun miesv ihaan.[/quote]

Jos joku epäilee tätä, niin kehoitan tutustumaan numeroiden 423 ja 432 törkeisiin ulostuksiin.

Taidanpa ottaa käyttöön näitä varmaankin kirjoittajan mielestä hyvinkin hauskoja ilmaisuja.

Edelleen: Miten on mahdollista, että Suomessa on maailman parhaat naiset ja maailman huonoimmat miehet?

Vierailija
482/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olisin halunnut, mutta kun viina oli vienyt kyvyn, häpesin ja heittäydyin välinpitämättömäksi.

Raitistuttuani aloin puhkua haluja, mutta heti iski eturauhassyöpä ja sädehoito vei kyvyn lopullisesti.

Semmosta paijailua ja vierekkäin pötköttelyä.

Otan osaa, yritä kuitenkin pärjätä ja iloita siitä mitä on jäljellä.

Ja tämä ei sitten ollut minkäänlaista veetuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehisyys kirjoitti:

Naiseni lihoi. Anteeksi kun sanon rehellisesti , mutta hän ei enää näytä viehättävältä, seksiä ei tee yhtään mieli. Miehille ulkonäkö on kuitenkin aika tärkeä osa seksiä ja kiihottumista.

Jotkut taas tykkää lihavista tai pyylevistä naisista. Mutta makunsa kullakin.

Siinä tapauksessa olisin ottanut sellaisen suoraan. 

Vierailija
484/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vaan, täälläkin on siis sensuuri.

Vierailija
485/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen onko monilla tämmöinen pakkomielle olla kitulaiha ennen kumppanin löytämistä.. ja sitten kun se kumppani löytyy niin päästetään himot valloilleen ja ostetaan kaikki maailman herkut ja syödään kaiken senkin edestä mitä on jäänyt viime vuosina tekemättä.

Niinpä. Onko kaikilla miehillä syömishäiriö?

Vierailija
486/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta eli luulen hänen haluavan minua 15 vuoden jälkeen, koska:

- olen edelleen hoikka ja pidän itsestäni huolta

- olen rento, eloisa ja mukava

- pyrin antamaan miehelle paljon omaa rauhaa lapsiperheen (nyt jo melkein teinejä) arjessa

- pyrin olemaan seksikäs ja haluttava aina silloin tällöin

- ja tärkeimpänä miehen omat ominaisuudet eli hän tykkää seksistä ja on luonteeltaan hyvin omistautuva, millä tarkoitan, että jos hän kiinnostuu jostakin asiasta, hän todella paneutuu siihen, eikä näe muita vaihtoehtoja

Vierailija
487/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalkutusta. Oon oppinut, että kannattaa lähteä heti kun nalkutus alkaa, koska se ei lopu ikinä. Ja kukaan tervejärkinen ei sitä kestä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä asioista naiset aina sulle nalkuttaa?

Sehän se, nalkuttaa nainen ei tarvii syytä, vaan nalkuttaa nalkuttamisen ilosta. Esim Jos vessapaperirulla on väärin päin telineessä. Ei ole niin pientä asiaa etteikö siitä voisi nalkuttaa.

Näiden uhrimiesten puolisoita kun jututtaa, paljastuu yleensä se toinen puoli asiasta, että mies ei tee mitään, pitää vaimoaan äitinään, ei siivoa jälkiään, ei pidä sovituista asioista ja käytännöistä kiinni, valittaa ajanpuutetta sohvan tai pelikoneen äärellä ja on muutenkin täysin perässävedettävä. Ei paljoa kiinnosta varmaan naistakaan tällainen aikuisvauva.

Tyyppiesimerkki nalkuttajasta:

M: sain lotossa 7 oikein

N: miksi et saanut 8 oikein

Niin, tuossa tilanteessahan ei kannata muuta kuin voivotella mukana että voi sentään, harmin paikka.

Eikä palata koko lotto-asiaan enää toiste.

Vierailija
488/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalkutusta. Oon oppinut, että kannattaa lähteä heti kun nalkutus alkaa, koska se ei lopu ikinä. Ja kukaan tervejärkinen ei sitä kestä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä asioista naiset aina sulle nalkuttaa?

Sehän se, nalkuttaa nainen ei tarvii syytä, vaan nalkuttaa nalkuttamisen ilosta. Esim Jos vessapaperirulla on väärin päin telineessä. Ei ole niin pientä asiaa etteikö siitä voisi nalkuttaa.

Näiden uhrimiesten puolisoita kun jututtaa, paljastuu yleensä se toinen puoli asiasta, että mies ei tee mitään, pitää vaimoaan äitinään, ei siivoa jälkiään, ei pidä sovituista asioista ja käytännöistä kiinni, valittaa ajanpuutetta sohvan tai pelikoneen äärellä ja on muutenkin täysin perässävedettävä. Ei paljoa kiinnosta varmaan naistakaan tällainen aikuisvauva.

Jos satuit huomaamaan niin täällä kysyttiin miehiltä syitä miksei vaimo enää kiinnosta. Jos et kestä vastauksia niin hyppää seuraavaan ketjuun.

Ei miehiltä itseltään kannata mitään kysyä, kyllä vaimo tietää paremmin.

Olen tavallinen miehekäs vähän karju mies, jonka mielestä akka nalkuttaa, kun jääkaappi vähän vuotaa mätiä banaaneja lomansa jälkeen ja touhuttippaiset kalsarit odottaa pesijäänsä, joka en ole minä. Koska olen mies, saan puhua ja haluttomuuden syy on nyt vaan naisessa, mutta älykästä analyysiä en asiasta halua. Asia on näin kun kerran sanotaan. Halusin vaan päästä ääneen. Tää on nyt miesten juttu, ei mikään keskusteluketju.

Mies, miksi et halua enää naistasi?

Mies,mistä syistä et enää lämpeä puolisostasi? Mikä on etäännyttänyt sinut hänestä? 

Koetko oikeasti tarpeelliseksi tulla tähän ketjuun v*ttuilemaan?

Ei uskoisi että palstanartulla on pokkaa mutta onhan sillä.

Toivottavasti miehet löytävät tiensä synnytysketjuihin kertomaan kuinka se oli kivuton 27h, mitä nyt vähän väsytti ja kävi sit kotona ottamassa nokoset

Vain miehellä on pokkaa verrata haluttomuuttaan synnytystuskiin.

489/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen nalkuttaa ja ei ota kullia suuhun kun käsken niin kyllä se pistaa vituttamaan.

Vierailija
490/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitismärkäuni kirjoitti:

jos nainen nalkuttaa ja ei ota kullia suuhun kun käsken niin kyllä se pistaa vituttamaan.

Veikkaan että koet kestovitutusta

Vierailija
491/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistakaa paska koko modetiimi ja teidän kielletyt sananne

Vierailija
492/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoi, painaa lähes yhtä paljon kuin minä. Olen yli 20 cm pitempi.

Vierailija
493/549 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua koska meillä ei ole missään asiassa yhteistä säveltä ja hänen käytöksensä & puheensa muuta perhettä kohtaan on yhdistelmä esiteiniraivovinkumista ja amiksen tupakkapaikan sanavarastoa.

En arvosta ihmistä jolta puuttuu alkeellinenkin sydämen sivistys.

Pelkään että hän vetää lapsetkin esimerkillään pohjan mustaan mutaan.

Vierailija
494/549 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se ole tullut jo kaikille selväksi, että ei kumppanin löytymisellä ole nykypäivänä mitään väliä. Eivät ne kestä kun naisella on vain käyttöarvo ja mies hylkää heti jos nainen muuttuu. Ei edes auta pysyä timminä, koska viimeistään vanhentuessa sitten hylätään. 

Aikanaan miehetkin näkivät elinikäisen suhteen ja sitoutumisen arvon. Nykypäivänä tällä ei ole mitään merkitystä vaan ainoastaan omilla haluilla ja väliaikaisella nautinnolla on. Tämä on länsimaisen kulttuurin rappio jos jokin :(

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/perati-70-avioeroista-naisen-aloittees…

Vierailija
495/549 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sisko lihoi kans ihan valtavasti,oli ennen hoikka,sama mies silti säilynyt ja on,rakastaa siskoani vaikka olisi kuinka lihava,toiset ne ei hylkää vaikka makais koomassa,sellaista se rakkaus on,joka ei perustu pelkkään ulkonäköön ja itsekkäisiin himoihin.

Vierailija
496/549 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin joku kirjoitti täällä että miehille ei kelpaa kuin hoikka,kaunis ja nuori, vaikka pysyisi hoikkana niin mies hylkää kun ei ole enää nuori, jos on taas nuori,mies vaatii että pysyy kauniina ja hoikkana, koskaan ei ole hyvä. Mitä siis auttaa pysyä timminä ja hoikkana jos mies hylkää sen takia kun ei ole nuori?:/

Monissa näistä teksteistä huokuu se että kysymys ei todellakaan ole ikuisesta rakkaudesta toista kohtaan, pelkästään ulkonäöstä ja himosta.

Vierailija
497/549 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen petti. Annoin anteeksi, mutta suhde ei enää toiminut. Petti muuten sitten vielä uudestaan. Nykyään ex.

Samantyyppistä kokemusta minullakin. Olen huomannut, että tuo pettämisen anteeksiantaminen tarkoittaa käytännössä samaa kuin lupaa pettämisen jatkamiseen. Eron jälkeen kuulin että tuo exäni (nainen) oli tuonut muita miehiä kotiini sillä välin kun olin töissä (tuo nainen ei harrastanut työelämää). Hyi hel*etti.

Vierailija
498/549 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko naiset pysyä pois tästä ketjusta, täällä on sata muuta ketjua johon voitte kirjoittaa.

Kas, olipa ketju johon naiset olisivat voineet kirjoittaa. Mutta sitten älähtikin jo koira, joka ilmoitti : ' että sellaiset mi esvihat tänään ' ja ketju poistui. Ilmiannan joka helvetin ketjusi täältä. Sinähän rakkikoira et täällä määräile.

Vierailija
499/549 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko naiset pysyä pois tästä ketjusta, täällä on sata muuta ketjua johon voitte kirjoittaa.

Kas, olipa ketju johon naiset olisivat voineet kirjoittaa. Mutta sitten älähtikin jo koira, joka ilmoitti : ' että sellaiset mi esvihat tänään ' ja ketju poistui. Ilmiannan joka helvetin ketjusi täältä. Sinähän rakkikoira et täällä määräile.

Voimaantunut vauva-palstan naispoliisi ilmoittautui :D.

Vierailija
500/549 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sisko lihoi kans ihan valtavasti,oli ennen hoikka,sama mies silti säilynyt ja on,rakastaa siskoani vaikka olisi kuinka lihava,toiset ne ei hylkää vaikka makais koomassa,sellaista se rakkaus on,joka ei perustu pelkkään ulkonäköön ja itsekkäisiin himoihin.

Onko niillä yhä seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi