Mieheni hakee MIES seksiseuraa netistä! Olen hajalla
Olen nainen ja olen seurustellut mieheni kanssa 2 vuotta. Lainasin mieheni puhelinta yhtenä päivänä, kun piti googlata pari juttua ja omani oli silloin rikki. Katsoin sivuhistoriaa ja sieltä selvisi, että mieheni etsii iskuri.net nimiseltä sivustolta itselleen miespuolista seksiseuraa. Käyntejä sivustolla oli useita päivässä monen kuukauden ajalta. Katsoin hänen oman profiilinsa kyseisellä sivustolla ja siellä hän kirjoitti, että haluaisi imea kalua, jonka jälkeen hän haluaisi, että häntä pannaan peppuun. Esittelytekstin perässä luki myös "Ps. jos laukeat suuhuni, nielen sen. Tykkään siitä ;)" Ilmoituksessaan hän pyysi ottamaan yhteyttä sähköpostiinsa. Katsoin mieheni sähköpostiviestejä (tiedän, se on väärin) ja sieltä löytyi lukuisia seksiviestejä eri miehiltä. Olen mykistynyt ja syvästi järkyttynyt, en olisi koskaan voinut uskoa miehestäni mitään tuollaista. Hän on perus suomalainen raavas mies ja niin heteromainen kuin vain voi olla. Seksielämämme on loistavaa ja sitä on usein. Se on tehnyt tästä vieläkin vaikempaa sisäistää. Mieheni ei tiedä, että tiedän. Olen ollut löydöksestäni niin järkyttynyt, etten ole pystynyt miehelleni asiasta puhumaan. Olen hajalla ja itken usein salaa yksin, kun mieheni on töissä. Olo on petetty ja tuntuu että suhteemme on ollut hänelle pelkkää kulissia. Mitä ihmettä teen?
Anna miehen homostella jos haluaa.voit kysästä ohimennen ette haluisko mies että ottasit poskeen ja hierosit dildolla eturauhasta.