Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni hakee MIES seksiseuraa netistä! Olen hajalla

kulissityttöystäväkö
08.09.2017 |

Olen nainen ja olen seurustellut mieheni kanssa 2 vuotta. Lainasin mieheni puhelinta yhtenä päivänä, kun piti googlata pari juttua ja omani oli silloin rikki. Katsoin sivuhistoriaa ja sieltä selvisi, että mieheni etsii iskuri.net nimiseltä sivustolta itselleen miespuolista seksiseuraa. Käyntejä sivustolla oli useita päivässä monen kuukauden ajalta. Katsoin hänen oman profiilinsa kyseisellä sivustolla ja siellä hän kirjoitti, että haluaisi imea kalua, jonka jälkeen hän haluaisi, että häntä pannaan peppuun. Esittelytekstin perässä luki myös "Ps. jos laukeat suuhuni, nielen sen. Tykkään siitä ;)" Ilmoituksessaan hän pyysi ottamaan yhteyttä sähköpostiinsa. Katsoin mieheni sähköpostiviestejä (tiedän, se on väärin) ja sieltä löytyi lukuisia seksiviestejä eri miehiltä. Olen mykistynyt ja syvästi järkyttynyt, en olisi koskaan voinut uskoa miehestäni mitään tuollaista. Hän on perus suomalainen raavas mies ja niin heteromainen kuin vain voi olla. Seksielämämme on loistavaa ja sitä on usein. Se on tehnyt tästä vieläkin vaikempaa sisäistää. Mieheni ei tiedä, että tiedän. Olen ollut löydöksestäni niin järkyttynyt, etten ole pystynyt miehelleni asiasta puhumaan. Olen hajalla ja itken usein salaa yksin, kun mieheni on töissä. Olo on petetty ja tuntuu että suhteemme on ollut hänelle pelkkää kulissia. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuluneita nämä puhelin provot

Vierailija
2/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta! Istuta miehesi alas ja kerro tästä. Kyllä tuo olisi omalla kohdallani lähdön paikka:( Ihan kunnon kaksoiselämä ja pettämiset, tietää että siinä on joku väärin kun ei ole tätä asiaa sinulle jakanut. Voi ei ,ja vähän yäk ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät. Hän on homo ja selvästi haluaa eri asioita kuin sinä. Suhteellanne ei ole enää toivoa. Ja ei, rakkauskaan ei aina riitä jos muut asiat ei oo kunnossa.

Vierailija
4/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta! Istuta miehesi alas ja kerro tästä. Kyllä tuo olisi omalla kohdallani lähdön paikka:( Ihan kunnon kaksoiselämä ja pettämiset, tietää että siinä on joku väärin kun ei ole tätä asiaa sinulle jakanut. Voi ei ,ja vähän yäk ...

Ap oma vastaus:D

Vierailija
5/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin vain provo, mutta tämä on täysin totta, vaikka edelleen todella uskomattomalta tuntuukin. Olen aivan hukassa, rakastan miestäni valtavasti, mutta en tiedä kestääkö suhde tällaista kolhua...

-ap

Vierailija
6/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske lopettamaan valtamedian seuraaminen vähäksi ajaksi.

Vierailija
7/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tiikerikakku.

Vierailija
8/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän haluaa "kaiken". Itse päätät, kuulutko orkesteriin.

Vierailija
9/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pettää sinua ja etsii pettämisseuraa avoimesti netissä. Mitä mietittävää sinulla enää on? Onko sillä väliä mitä sukupuolta pettämiskumppanit ovat?

Vierailija
10/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asiallisia vastauksia, pyydän. Tämä on minulle tarpeeksi vaikeaa ilman ilkkuvia viestejäkin. Mies lähti töihin neljältä ja siitä lähtien olen itkenyt kotona. Olen yrittänyt miettiä pääni puhki erilaisia ratkaisuja tähän tilanteeseen ja että miten ilmoitan miehelle sen, että tiedän hänen touhuistaan selkäni takana. Oikeasti, pidetään keskustelu asiallisena.

-ap

Vierailija
11/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee tiikerikakku.

Mä kyllä tossa tilanteessa viittisin nähdä sen verran vaivaa että leipasisin käpykakun mutta kukin tavallaan.

Vierailija
12/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asuintalossa kävi kans vissiin noin...oltiin heteroparina niin ihguu ja upea mimmi oli täl kundilla. Sit yhtäkkiä hirvee riita ja ero. Kundi vähän aikaa yksin ja nyt se asuu miehen kanssa ja tuli kaapista ulos.

On vissiinkin onnellisempi nyt.

Eikä yhtään neitimäisen homo, niinkuin noi päällepäin olevat tuntuu olevan.

Eikä sen mieskään ole päällepäin yhtään gay.

Elämä on.

Sinuna sanoisin sille suoraan, että olis hyvä tulla kaapista tai sitten loppuu noi munan imemiset.

Ja otat elämäsi omiin käsiisi.

Uusi löytyy aina.

Vierailija
13/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille linkki tästä keskutelusta

Vierailija
14/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuliss kirjoitti:

Haluaisin asiallisia vastauksia, pyydän. Tämä on minulle tarpeeksi vaikeaa ilman ilkkuvia viestejäkin. Mies lähti töihin neljältä ja siitä lähtien olen itkenyt kotona. Olen yrittänyt miettiä pääni puhki erilaisia ratkaisuja tähän tilanteeseen ja että miten ilmoitan miehelle sen, että tiedän hänen touhuistaan selkäni takana. Oikeasti, pidetään keskustelu asiallisena.

-ap

Mitä epäasiallista täällä on? Saamasi vastaukset ovat todellisuudentajuisia. Ellet halua olla osa miehesi elämää, josta nyt on paljastunut sinulle uusi puoli, ei sinulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa: jäät tai lehdet. - Mies on laisensa eikä muutu.

Vierailija
15/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksielämä on ollut silti loistavaa, niin miehesi on biseksuaali ei homo. Muutoin hänelle olisi ollut vastenmielistä olla naisen kanssa ja se olisi kyllä paistanut läpi seksissä.

Uskon että on provo koska AP ei vastaile. Noin yleisesti tälläisessä tilanteessa pitäisi mies istuttaa alas ja puhua asia halki.

Vierailija
16/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti aika normaalia tuollainen. Hyvin moni naisen kanssa parisuhteessa oleva mies harrastaa salaa seksiä miesten kanssa.

Vierailija
17/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksielämä on ollut silti loistavaa, niin miehesi on biseksuaali ei homo. Muutoin hänelle olisi ollut vastenmielistä olla naisen kanssa ja se olisi kyllä paistanut läpi seksissä.

Uskon että on provo koska AP ei vastaile. Noin yleisesti tälläisessä tilanteessa pitäisi mies istuttaa alas ja puhua asia halki.

Kiitos järkevästä vastauksestasi. Hän luultavasti on bi, sillä iskuri.net sivuston profiilissaan hakee "bi henkistä seuraa joka haluaisi antaa munaa". Mutta edelleen on epätodellinen olo. Mies on ollut viimeisen puolivuotta erittäin ahdistuneen oloinen ja hänellä on masennus. Kun olen kysynyt häneltä mikä mieltä painaa, niin vastaus on aina ollut "en pysty kertomaan, omia asioita". Nyt kun sain selville tämän seksiseuran etsimisen, mietin voisiko mieheni ahdistuneisuus johtua juuri tästä? Jos hän haluaa kieltää itseltään haluavansa miestä, mutta silti haluaisi kokeilla? Äh, en tiedä, aivoni ovat ihan solmussa. Se, että en ole vastannut hetkeen ei tarkoita sitä että tämä olisi provo, haluaisin vinkkejä ja erilaisia näkökulmia miten minun kannattaisi toimia tilanteessa ja siksi minulla on aloitus myös suomi24 sivustolla ja anonyymisti Naistenhuone facebook ryhmässä, niihinkin vastaaminen on vienyt aikaa.

-ap

Vierailija
18/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
19/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota kolmenkimppaa.

Vierailija
20/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskottavasti kirjoitettu. Tunne ei välity ja silti kirjoitat liian yksityiskohtaisesti. Eikä tuo jatkuva itkeskely kotona tekemättä asialle mitään ole uskottavaa. Taidat olla itse mies jolla tällainen probleema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan