Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni hakee MIES seksiseuraa netistä! Olen hajalla

kulissityttöystäväkö
08.09.2017 |

Olen nainen ja olen seurustellut mieheni kanssa 2 vuotta. Lainasin mieheni puhelinta yhtenä päivänä, kun piti googlata pari juttua ja omani oli silloin rikki. Katsoin sivuhistoriaa ja sieltä selvisi, että mieheni etsii iskuri.net nimiseltä sivustolta itselleen miespuolista seksiseuraa. Käyntejä sivustolla oli useita päivässä monen kuukauden ajalta. Katsoin hänen oman profiilinsa kyseisellä sivustolla ja siellä hän kirjoitti, että haluaisi imea kalua, jonka jälkeen hän haluaisi, että häntä pannaan peppuun. Esittelytekstin perässä luki myös "Ps. jos laukeat suuhuni, nielen sen. Tykkään siitä ;)" Ilmoituksessaan hän pyysi ottamaan yhteyttä sähköpostiinsa. Katsoin mieheni sähköpostiviestejä (tiedän, se on väärin) ja sieltä löytyi lukuisia seksiviestejä eri miehiltä. Olen mykistynyt ja syvästi järkyttynyt, en olisi koskaan voinut uskoa miehestäni mitään tuollaista. Hän on perus suomalainen raavas mies ja niin heteromainen kuin vain voi olla. Seksielämämme on loistavaa ja sitä on usein. Se on tehnyt tästä vieläkin vaikempaa sisäistää. Mieheni ei tiedä, että tiedän. Olen ollut löydöksestäni niin järkyttynyt, etten ole pystynyt miehelleni asiasta puhumaan. Olen hajalla ja itken usein salaa yksin, kun mieheni on töissä. Olo on petetty ja tuntuu että suhteemme on ollut hänelle pelkkää kulissia. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlata ja katsoit kuitenkin sivuhistoriaa? Miksi? En näe asiayhteyttä tiedon etsinnän ja sivuhistorian välillä.

Vierailija
22/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sama kuin elämästäni. Meillä siis sama tilanne. Luottamus meni täysin, kaikki romahti. Silti halusin jatkaa yhdessä, mutta huomaan itsestäni että oireilen vieläkin.. En tiedä kuinka kauan jaksan yhdessä. Muuten kaikki on hyvin,mutta en tiedä onko omalle mielenterveydelleni hyväksi se, että ei voi luottaa ja pieni epäily koko ajan päällä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uskottavasti kirjoitettu. Tunne ei välity ja silti kirjoitat liian yksityiskohtaisesti. Eikä tuo jatkuva itkeskely kotona tekemättä asialle mitään ole uskottavaa. Taidat olla itse mies jolla tällainen probleema.

Olen kyllä ihan 18v nainen sukupuoleltani, mieheni 20v. Asiaa en ole uskaltanut miehen kanssa puheeksi ottaa, koska mies on hieman "päällekäyvää" sorttia. Riitojen yhteydessä on ollut väkivaltaa ja olen kerran miehestäni rikosilmoituksen tehnyt, hänen äitinsä kuitenkin painosti perumaan ilmoituksen ja luopumaan syytteistä. Jos mies ei itse ole hyväksynyt tätä asiaa, niin mitenpä luulet että hän suhtautuu siihen, jos nostan asian yhtäkkiä puheeksi?  Alkaa pikkuhiljaa mennä hermot kun kukaan ei helvetti usko mua, kun muutenkin turhauttaa koko tilanne. No olkoon teidän mielestänne valetta tai provoa, mulle tämä paska on täyttä totta.

-ap

Vierailija
24/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sama kuin elämästäni. Meillä siis sama tilanne. Luottamus meni täysin, kaikki romahti. Silti halusin jatkaa yhdessä, mutta huomaan itsestäni että oireilen vieläkin.. En tiedä kuinka kauan jaksan yhdessä. Muuten kaikki on hyvin,mutta en tiedä onko omalle mielenterveydelleni hyväksi se, että ei voi luottaa ja pieni epäily koko ajan päällä..

Voimia sinulle <3 Itse en tiedä pystynkö jatkamaan enää tämän paljastuttua... On kumminkin luottamus mennyt niin pahasti, ettei sitä enää saa takaisin rakennettua.

-ap

Vierailija
25/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet. Jo tuon väkivallan takia. Olet nuori vielä, ehdit löytämään parempia.

Vierailija
26/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uskottavasti kirjoitettu. Tunne ei välity ja silti kirjoitat liian yksityiskohtaisesti. Eikä tuo jatkuva itkeskely kotona tekemättä asialle mitään ole uskottavaa. Taidat olla itse mies jolla tällainen probleema.

Olen kyllä ihan 18v nainen sukupuoleltani, mieheni 20v. Asiaa en ole uskaltanut miehen kanssa puheeksi ottaa, koska mies on hieman "päällekäyvää" sorttia. Riitojen yhteydessä on ollut väkivaltaa ja olen kerran miehestäni rikosilmoituksen tehnyt, hänen äitinsä kuitenkin painosti perumaan ilmoituksen ja luopumaan syytteistä. Jos mies ei itse ole hyväksynyt tätä asiaa, niin mitenpä luulet että hän suhtautuu siihen, jos nostan asian yhtäkkiä puheeksi?  Alkaa pikkuhiljaa mennä hermot kun kukaan ei helvetti usko mua, kun muutenkin turhauttaa koko tilanne. No olkoon teidän mielestänne valetta tai provoa, mulle tämä paska on täyttä totta.

-ap

Mitä mä just luin? Ja sä vielä olet tuon herrantertun kanssa?

Teillä ei taida olla lapsia, niin menehän sunnuntaina katselemaan vuokra-asuntoja tai muuta heti vanhemmillesi takaisin. Laita kunnalle hakemusta vetämään jne. Eikö oma äitisi neuvonut sulle näitä asioita, että väkivaltaisen miehen kanssa ei olla? Usko pois, kyllä mä uskon sua. Tämä pettäminen ei ole niin paha asia, kuin väkivalta on ja tulee olemaan, jos et älyä häipyä. Yksi tönäisy seinään tai lattiaan ja lyöt pääsi, se on kuule siinä. Kamat kassiin ja pois, mitä juttelemista sä tässä enää tarvitset? Eikö tämä ole ihan selvä asia, että toi sun poikaystäväsi on pelkkä kurakasa?

Munaa saa kuule tyttö muualtakin!

terv. N47v.

Vierailija
27/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos tausta on tuo niin sinuna ottaisin lähtöpassit. Jos on väkivaltainen eikä pysty kertomaan sinulle asioista, ei teillä ole valoisa tulevaisuus. Itse olen samanikäinen ja jos olisit ystäväni sanoisin samat sanat. Mitä sinä tuosta suhteesta luulet saavasi? Minua ainakin loukkaisi se että mies ei pysty uskoutumaan asioistaan minulle. Luottamus ja rehellisyys ovat parisuhteen tärkeät tukipilarit. Niitä tulee vaatia ja arvostaa.

Miehesi on selvästi bi eikä homo. Aiemmissa viesteissä tullut selväksi. Vaikka nyt rakastatkin miestäsi, haluatko elää hänen kanssaan siinä tiedossa ettei hän luota sinuun ja hän pettää sinua? Luultavasti et. Nosta kissa pöydälle, kun asia keskustellaan pöydän ääressä rauhallisesti läpi, ei pitäisi syntyä ylimääräistä draamaa. Jos syntyy niin ei olla ihan kypsiä ajatuksen tasolla vielä.

Vierailija
28/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Teillä ei taida olla lapsia, niin menehän sunnuntaina katselemaan vuokra-asuntoja tai muuta heti vanhemmillesi takaisin. Laita kunnalle hakemusta vetämään jne. Eikö oma äitisi neuvonut sulle näitä asioita, että väkivaltaisen miehen kanssa ei olla? Usko pois, kyllä mä uskon sua. Tämä pettäminen ei ole niin paha asia, kuin väkivalta on ja tulee olemaan, jos et älyä häipyä. Yksi tönäisy seinään tai lattiaan ja lyöt pääsi, se on kuule siinä. Kamat kassiin ja pois, mitä juttelemista sä tässä enää tarvitset? Eikö tämä ole ihan selvä asia, että toi sun poikaystäväsi on pelkkä kurakasa?

terv. N47v.

Ei ole lapsia, mutta varhaisen keskenmenon sain toukokuussa. Kun vain voimia olisi jättää, mutta rakastaa niin sokeasti. Ja myös pelottaa miehen reaktio, jos ilmoitan että tämä oli tässä...

-ap

Vierailija
29/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi ja jätä hänet. Onko tuo unelmiesi mies? Ihankuin et tuntisi koko ihmistä (salaelämä). Et varmaan tunne oloasi hänen elämänsä naiseksi. Ansaitset parempaa. Niin vaikealta kuin se aluksi tuntuukin. Aika auttaa usko mua!

Vierailija
30/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

terv. N47v.

Ei ole lapsia, mutta varhaisen keskenmenon sain toukokuussa. Kun vain voimia olisi jättää, mutta rakastaa niin sokeasti. Ja myös pelottaa miehen reaktio, jos ilmoitan että tämä oli tässä...

-ap

Nyt alkaa oikeasti kuulostamaan provolta. Kuinka hemmetin vähän voi naisella itsekunnioitusta ja -arvostusta olla, jos jää väkivaltaisen miehen kanssa yhteen? Jo pelkästään se on enemmän kuin riittävä syy erota, tuollaiset pettämiset sen rinnalla ovat yksi ja sama. Siinä ei paljoa rakkaus enää auta kun pää mäjähtää seinään ja kuolet. Järki ohoi!

Vierailija
31/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuliss kirjoitti:

Haluaisin asiallisia vastauksia, pyydän. Tämä on minulle tarpeeksi vaikeaa ilman ilkkuvia viestejäkin. Mies lähti töihin neljältä ja siitä lähtien olen itkenyt kotona. Olen yrittänyt miettiä pääni puhki erilaisia ratkaisuja tähän tilanteeseen ja että miten ilmoitan miehelle sen, että tiedän hänen touhuistaan selkäni takana. Oikeasti, pidetään keskustelu asiallisena.

-ap

Mitä epäasiallista täällä on? Saamasi vastaukset ovat todellisuudentajuisia. Ellet halua olla osa miehesi elämää, josta nyt on paljastunut sinulle uusi puoli, ei sinulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa: jäät tai lehdet. - Mies on laisensa eikä muutu.

Hesarit vai Metrot? 

Vierailija
32/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?  Yleensä naiset pitävät homoista ja julistavat miten upeita he ovat verrattuna suomalaiseen perus hetero mieheen ja nyt tämmöinen poru. Taitaakin se suvaitsevaisuus olla pelkkää kulissia ja puhetta kunnes omalle kohdalle homo sitten osuukin.  Miehesi on muuten bi, koska pitää ilmeisesti myös naisista.  Minua ei ainakaan haittaisi jos tyttöystäväni tai vaimoni olisi bi, ja tuskin kovin montaa muutakaan miestä.  Miten voisin olla mustasukkainen jollekin naiselle joka ehkäpä olisi kuumempi pakkaus kuin vaimoni. Päin vastoin. Voisin päästä mukaan heidän sekstailuihinsa. 

Täysin eri asia olisi tietysti jos naisellani olisi toinen mies. Sitä ei tietenkään voisi hyväksyä, vaan se olisi loppu.

Vierailija
33/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta jotenkin mua ei haittais jos mun mies olisi bi ja se pettäis mua miesten kanssa :D Kunhan olis turvaseksiä kumen kanssa ja tautitesteissä kävis säännöllisesti. Jos se pettäis naisen kans niin mulle tulis nöyryytetty olo, en naisena olis riittäny vaan joku toinen nainen olikin parempi. Mies on aivan eri asia, anna mennä vaan ;D

Vierailija
34/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuliss kirjoitti:

Haluaisin asiallisia vastauksia, pyydän. Tämä on minulle tarpeeksi vaikeaa ilman ilkkuvia viestejäkin. Mies lähti töihin neljältä ja siitä lähtien olen itkenyt kotona. Olen yrittänyt miettiä pääni puhki erilaisia ratkaisuja tähän tilanteeseen ja että miten ilmoitan miehelle sen, että tiedän hänen touhuistaan selkäni takana. Oikeasti, pidetään keskustelu asiallisena.

-ap

Mitä epäasiallista täällä on? Saamasi vastaukset ovat todellisuudentajuisia. Ellet halua olla osa miehesi elämää, josta nyt on paljastunut sinulle uusi puoli, ei sinulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa: jäät tai lehdet. - Mies on laisensa eikä muutu.

Ohis; nauroin kuollakseni tuota kirjoitusvirhettä, muuttaa myös sanan "jäät" merkityksen päässäni verbistä substantiiviksi.

Vierailija
35/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuliss kirjoitti:

-ap

Ohis; nauroin kuollakseni tuota kirjoitusvirhettä, muuttaa myös sanan "jäät" merkityksen päässäni verbistä substantiiviksi.

Oh dude, it's simple; either ice or leaves, what's it going to be, huh?

Vierailija
36/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, sä laitoit tän tännekin. Sait jo Naistenhuoneelta paljon hyviä neuvoja.

Vierailija
37/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?  Yleensä naiset pitävät homoista ja julistavat miten upeita he ovat verrattuna suomalaiseen perus hetero mieheen ja nyt tämmöinen poru. Taitaakin se suvaitsevaisuus olla pelkkää kulissia ja puhetta kunnes omalle kohdalle homo sitten osuukin.  Miehesi on muuten bi, koska pitää ilmeisesti myös naisista.  Minua ei ainakaan haittaisi jos tyttöystäväni tai vaimoni olisi bi, ja tuskin kovin montaa muutakaan miestä.  Miten voisin olla mustasukkainen jollekin naiselle joka ehkäpä olisi kuumempi pakkaus kuin vaimoni. Päin vastoin. Voisin päästä mukaan heidän sekstailuihinsa. 

Täysin eri asia olisi tietysti jos naisellani olisi toinen mies. Sitä ei tietenkään voisi hyväksyä, vaan se olisi loppu.

Itse pettäminen ei niinkään ole minulle ongelma, vaan se valehtelu. Mies valehteli mulle noin suuresta asiasta ja teki kaiken mun selän takana. Jos alunperin mies olisi kertonut haluistaan, niin olisin asian hyväksynyt ja antanut toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan. Petetty olo, kun asia on minulta salattu niin pitkään. Mutta toisaalta, asiaa puntaroituani taidan ottaa tämän puheeksi, kun mies töistä kotiin pääsee. Varmaan helpotus miehellekin, kun ei tarvitse enää salailla tätä minulta. Uskon, että jos yritän, pystyn antamaan tämän anteeksi. Haluan uskoa siihen, että ihmiset ansaitsevat aina uuden mahdollisuden. Ja tuo väkivalta... mies haki ongelmiinsa apua ammattilaiselta, väkivalta ei ole kokonaan poistunut, mutta se on vähentynyt. Edistystä siis. Osa teistä varman pitää minua hulluna, mutta tämä on ensimmäinen vakava suhteeni, joten haluan pitää siitä kiinni. Typerää? Ehkäpä, mutta rakastan kaikesta huolimatta miestäni. Ja entistä vaikeampaa suhteesta lähtemisestä tekee se, että meillä on tulevaisuus suunniteltuna ja meillä olisi tiedossa ensi kesänä häät. Osa minusta haluaisi vain lähteä, mutta osa taas haluaa jäädä. En haluaisi luopua tuosta tulevaisuudesta. Kaikkihan tietysti riippuu miehen vastaanotosta asiaan, kun sen puheeksi otan.

-ap

Vierailija
38/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, sä laitoit tän tännekin. Sait jo Naistenhuoneelta paljon hyviä neuvoja.

Joo niin laitoin, kirjoitin asiasta ensin tänne, sen jälkeen Riikan kautta Naistenhuoneelle. Ja sieltä tuli hyviä vinkkejä. Niiden perusteella tässä nyt olenkin yrittänyt saada ajatuksiani selvemmäksi.

-ap

Vierailija
39/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo-trolli. Hohhoijaa.

Vierailija
40/61 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaaleja ei ole olemassa. Jos duunaa omaa lajia,on homofiili. Pelaako tämä poikaystävä lätkää, ja jos niin mitä paikkaa pelaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme