Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälaisen palvelun haluaisit ostaa , jota ei ole tarjolla?

Vierailija
07.09.2017 |

esim. aamiainen sänkyyn?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun perustaa sellainen yritys.Tykkään kokata nimenomaan kotiruokaa ja osaan kyllä tehdä hyvää sellaista ja terveellistä.Vaihtaisi hoitotyöt kokkaushommiin...

Vierailija
42/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jonkun, joka auttaisi minua saamaan masennuksen myötä menneen arjenhallintani takaisin. Ihan siis tulisi kaveriksi siivoamaan ja tsemppaamaan/patistelemaan laskujen maksussa, ruoanlaitossa, vaatteiden huollossa, puheluiden soittamisessa ja mitä milloinkin on tehtävänä. Auttaisi luomaan semmoset arjen rutiinit uudestaan. Neuropsykiatrinen valmennus taitaakin olla aika lähellä sitä mitä haen, mutta siihen ei saa mitään tukea ilman neuropsykiatrista diagnoosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keskustelijan , mieluusti oikeasti älykkään, mies tai nainen, ei mikään urheiluselostaja 

Entä jos kaksi älykästä ostaisi toisiltaan älykästä seuraa? Maksaisiko molemmat saman summan, entä verot?

Vierailija
44/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin jonkun, joka auttaisi minua saamaan masennuksen myötä menneen arjenhallintani takaisin. Ihan siis tulisi kaveriksi siivoamaan ja tsemppaamaan/patistelemaan laskujen maksussa, ruoanlaitossa, vaatteiden huollossa, puheluiden soittamisessa ja mitä milloinkin on tehtävänä. Auttaisi luomaan semmoset arjen rutiinit uudestaan. Neuropsykiatrinen valmennus taitaakin olla aika lähellä sitä mitä haen, mutta siihen ei saa mitään tukea ilman neuropsykiatrista diagnoosia.

Patistelija/tsemppaja robottikaveri.

Vierailija
45/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisi jostain katalogista valita miehen, ja siltä sellaisia palveluksia kuin haluaa. Esim. päivälliselle, hieromaan, baariin, matkaseuraksi. Olisi hienoa kun voisi kerrankin valita lähes pelkän ulkonäön perusteella, eikä tarvitsisi pelätä ettei miellytä toista henkilöä tai että toinen henkilö jää roikkumaan tai puhumaan lapsistaan tai haluaa kestävän parisuhteen.. tätä listaa voisi jatkaa.

Vierailija
46/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen palvelu jossa selvitettäisiin mikä kroonisen väsymykseni aiheuttaa. Se palvelu ei ainakaan ole tk:ssa

Vierailija
47/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijä ja työ hakemusten kirjoittaja. En jaksa enää selailla mollia yms enkä kirjoittaa hakemuksia.

Voisi olla joku tyyppi joka tekisi sen mun puolesta ja laittaisi vaan spostilla mulle

Vierailija
48/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaissynnyttäjä.

Vierailija
49/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon rapun alakertaan (ovien sisäpuolelle) automaatin josta saisi kaikkea hätävaraa (pikkupullo pesuainetta, tamponeja, pari vaippaa, joku hedelmä etc.,valmispasta pussi etc.) jotka on päässyt loppumaan äkillisesti. Eli sellainen hätävara-automaatti.

Vierailija
50/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö mun perustaa sellainen yritys.Tykkään kokata nimenomaan kotiruokaa ja osaan kyllä tehdä hyvää sellaista ja terveellistä.Vaihtaisi hoitotyöt kokkaushommiin...

Mä voisin ostaa arkiruuat koko viikoksi just näin. Terveellistä tavallista ruokaa. En tykkää enkä pidä valmiseineksiä terveellisenä ruokana, joten teen ruuan itse tai kokkaan puolivalmista. Mutta aina ei jaksais/huvittais/ehtisi käydä kaupassa ja kokata työpäivän jälkeen.

Vaikka viikonloppuna on ihan kiva tehdä hyvää ruokaa, en ole kuitenkaan sellanen fiksu kodinhengetär, joka käyttää sunnuntaipäivän kokkaillen viikon arkiruuat pakkaseen. Olisi luksusta jos koko perheelle olisi työpäivän jälkeen hyvä ruoka valmiina. Voisin käyttää tällaista palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi