Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla vähän seksiä parisuhteessa. Millaista hellyyttä teillä on?

Vierailija
07.09.2017 |

Onko kosketukset ja hellyys vielä tallella?Tapauksessa jossa mies haluton, koskettaako hän sinua kuitenkin rinnoista tms hellästi, vaikkei se ajautuisi seksiin?

Meillä tilanne, jossa mies haluton, seksiä pari kertaa kuussa. Hellyyttä ja suukottelua on, mutta suutelua ja esim rintojen tai takapuolen koskemista ei ole lainkaan huomiointimielessä miehen puolelta. Ei myöskään mitään myönteisiä katseita vähäpukeisena tms. Meillä tuntuu olevan Tabu koko seksi ja kaikki siihen liittyvä poissa. Seksittömyyden lisäksi mua loukkaa kun mies ei huomioi minua naisena millään tavalla :(.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et eroa?

Vierailija
2/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuo naisten mielestä ole ihan ihannetilanne. Mi9es ei vonkaa seksiä eikä lääpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontaa, vierekkäin nukkumista, silloin tällöin halaamista.

Olisikin seksiä pari kertaa kuussa...

Vierailija
4/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole halailuja, ei pusuja. Ei edes pikaisia lähtö- tms suukkoja.

Minä olen kai oppinut olemaan ilman läheisyyttä, etten älyä erota sen vuoksi. Kadehdin kieltämättä suunnattomasti ystävien mm. rakkauden ja hellyydentäyteisiä facebookpäivityksiä. Tai sitä kun siskon mies ottaa sisoni kainaloonsa...

Vierailija
5/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluton. Seksiä viimeksi 15 v sitten. Ei hellyyttä.

Vierailija
6/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluton. Seksiä viimeksi 15 v sitten. Ei hellyyttä.

Panen paremmaksi: seksiä viimeksi yli 16v sitten. Ei suukkoja, ei halauksia, ei koskettelua. EI yhtään mitään.

Vierailija
7/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään. Pitkään jaksoin halata tms. ohi mennessä, luulin että se tarttuu, tulee hyvä kierre, parisuhde alkaa taas kukoistaa ja muuta tyhmää. No eihän se pihtariin mitään tartu, ei se edes oikein halaa takaisin. Nyt ei ole enää odotuksia eikä pettymyksiä. Lapset tulee halittua ja paijattua ihan normaalisti, on toi yksi tunnevammainen ja me muut.

Vierailija
8/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään. Pitkään jaksoin halata tms. ohi mennessä, luulin että se tarttuu, tulee hyvä kierre, parisuhde alkaa taas kukoistaa ja muuta tyhmää. No eihän se pihtariin mitään tartu, ei se edes oikein halaa takaisin. Nyt ei ole enää odotuksia eikä pettymyksiä. Lapset tulee halittua ja paijattua ihan normaalisti, on toi yksi tunnevammainen ja me muut.

Miten te kestätte, ja miksi? Ei voi sanoa, että lasten takia. Tuskin lapset ovat onnellisia, jos eivät vanhemmatkaan. Millaisen kuvan he saavat parisuhteesta?

Vierailija
9/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuja, halauksia ja harvoin suutelua, joskus silittelyä. Mies ei kyllä aktiivisimpanakaan aikana juuri kosketellut erogeenisia alueitani eikä ole esim. koskaan riisunut minua. Ärsyke on liian voimakas kuulemma. Kehuu ulkonäköäni kuitenkin usein. Riippuen seksin määritelmästä sitä on ollut 5 viime vuoden aikana 2-5 kertaa. Eikä todellakaan olla yhdessä lasten takia - ainokainen muutti pois jo kauan sitten. Itse asiassa juuri samaan aikaan alkoi tämä miehen kuiva kausi. Hän sanoi, että vanhemmuus on hoidettu joten seksi on ohi.

Vierailija
10/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytävän paskoja parisuhteita jengillä.

Minulle kolme kuukautta seksittömyyttä on ihan maksimi.

Vierailija
11/14 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tilanne että seksikertojen väli on 2-6 vkoa miehen halujen mukaan.

Meillä ei ole muutakaan läheisyyttä tai hellyyttä koska mies ei pidä koskettamisesta eikä ymmärrä sitä myöskään antaa. Enkä viitsi kerjätä kun ei se sitten tunnu miltään enää. Enkä tarkoita nyt erogeenisiä alueita vaan että silittäisi poskea tai vaikka selkää, koskettelisi hiuksia ja suutelisi edes joskus. Minä annan kuivan pikku pusun nukkumaan mennessäni siinä kaikki. 19 vuotta minä olin se joka otin ja annoin läheisyyden mutta en vaan jaksa yksin enkä saa mitään siitä että "halautan" itseäni.

Ja kyllä, tästä on puhuttu, kirjoitettu, itketty ja tehty kaikki mahdollinen. Tuollaisen purkauksen jälkeen mies halaa, pyytää illalla viereen katsomaan tv:tä ja siinä se. Läheisyyden kesto n 6h.

Muuten ihana mies ja parisuhde mitä parhain, vain tuo fyysinen puoli tökkii ja pahasti! Alkaa olemaan sietokyky nollilla, niin paljon kaipaan jonkun syliin!!

Harkitsen jopa pettämistä tai eroa tämän takia mutta toisaalta menettäisin parhaan ystäväni eikä yksinäiset vanhuusvuodet houkuta.

Vierailija
12/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti seksiä ollut aika vähän, mutta tiesin mihin ryhdyin koska mies varoitti jo etukäteen ennen suhteen vakavoitumista ettei hän halua tai ole halunnut ikinä kovin usein. Alhainen libido. No, alkuhuumassa se halusi ihan koko ajan, sittemmin tasaantui.

Itseä tilanne ei haittaa, koska saan vieläkin joka päivä kuulla olevani seksikäs. Mies kopeloi ja hiplailee paljon, vaikka harvoin johtaakaan seksiin. Ihailee rintojani ja pyllyä. Halaillaan ja pussaillaan paljon ja ollaan iholla aina, kun ollaan kotona yhtä aikaa. Miehen "haluttomuutta" en ota itseeni, varmaan juurikin siksi että osaa näyttää pitävänsä minua haluttavana ja tiedän ettei vähäinen seksin määrä johdu siitä etten minä kelpaisi.

Näillä spekseillä vähäinen seksin määrä ei haittaa, koska muuta läheisyyttä on niin paljon ja päivittäin. Lisäksi runkkailen itsekseni, jos tuntuu ettei mies ole sillä päällä, jostain syystä minulle ei ikinä ole ollut niin justiinsa saanko orgasmin itse vai jonkun muun avittamana. Sen seksin aikana koetun läheisyyden voi hoitaa mielestäni myös muulla läheisyydellä. Jos muu läheisyys loppuisi, niin sitten olisi iso ongelma. Sellaisessa suhteessa en pystyisi olemaan, jossa minkäänlaista kosketusta ei ole. Se on tärkeä osa siinä, että tuntee itsensä rakastetuksi. Myös itselleni on helpompaa näyttää välittämiseni kosketuksella sanojen sijaan.

Vierailija
13/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hellyyttä eikä seksiä. Vaimoa ei kiinnosta. Koskaan ei halaa tai tule suutelemaan omatoimisesti, vaan vain jos minä teen niin. Rintoja tai takapuolta en ole viitsinyt enää pitkään aikaan kosketella, koska se on "ällöttävää lääppimistä". 

Laitan eropaperit menemään, kunhan lapset ovat hieman isompia.

Vierailija
14/14 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut koskaan hellyyttä sängyn/seksin ulkopuolella. Seksiä 2-6 vkon välein.

Mies on todella kömpelö hellyydenosoituksissa eikä niissä ole mitään intensiteettiä. Halaa jos pyydän mutta se on sellainen halaus että hän tuskin edes koskettaa silloin.  Kädet on vaan ympärillä löyhästi. Iltasuukon (kuivan ja pienen) annan minä joka ilta, siinä meidän hellyys. Ei ikinä silitä mun poskea tai koske hiuksiin mitä rakastan yli kaiken! Emme ole koskaan kävelleet käsikkäin n 5 sekuntia pidempään.

Nykyään mua jo inhottaa se että seksiä ehdotellessaan koskee vain alapäähän. Siirrän käden pois ja sanon että jos vaikka ensin silittelisit mua jostain muualta? Pari sipaisua rintoihin ja takaisin vesirajalle...

Harmi. Muuten olisi ihana mies mutta sekoan tähän hellyyden puutteeseen!! Kissakin saa enemmän rapsutuksia kuin minä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän