Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkälaisen palvelun haluaisit ostaa , jota ei ole tarjolla?

Vierailija
07.09.2017 |

esim. aamiainen sänkyyn?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsuttelija, semmosta selkään piirtelyä tunti, kiitos. Paljon mielummin kuin hierontaan, ostaisin heti jos olis tarjolla. :3

Vierailija
2/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilutuspalvelu kissalle. Koirantaluttajia on kyllä mutta kissalle ei kukaan suostu viemään valjaissa kävelemään kun jalka on leikattu eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipalvelua johon ei kuulu väsyneen äidin halveksuntaa.

Eli voisin tilata vaihtelevasti arjen haaste tilanteisiin välillä kouluun, hammaslääkäriin yms. viejän, välillä ruuanlaittajan joka tekisi viikon ruuat pakkaseen.

Maksaisin siis asiallisesta, luotettavasta ja kunnioittavasta avusta jota oikeasti tarvitsen.

Vierailija
4/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen

Vierailija
5/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänpesijän. Tulisi kerrankin kunnolla pestyä enkä jaksa Turkkiinkaan lähteä.

Vierailija
6/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipsuttelija, semmosta selkään piirtelyä tunti, kiitos. Paljon mielummin kuin hierontaan, ostaisin heti jos olis tarjolla. :3

Mä olin tulossa sanomaan ihan samaa, hipsutusta ja rapsutusta kaipaisin siis minäkin :)

Vierailija
7/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia ostaisin. Joku jonka vieressä vois vaan istua lähekkäin ja halia.Kauhee halipula nimittäin.

Vierailija
8/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aika aviomiehen, muuten tykkäisin elää yksin. Tai olisko semmoisia jaettavia aviomiehiä?

Vierailija
9/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman henkivartijan/ kokin.

Vierailija
10/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapohjahierontaa ,ihanaa :)

Vierailija
11/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tois mulle Lidlistä perussetin ruokaa joka perjantai. Olis sellasia perussetti A, perussetti B....Netistä vois tilaa joko kerta- tai kestotilauksen.

Vierailija
12/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehiinsä kyllästyneet voisivat myydä osa-aikainen-aviomies -palveluja. Win win.

Vierailija
13/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä saa: www.koskemus.fi

Vierailija
14/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halauksia ostaisin. Joku jonka vieressä vois vaan istua lähekkäin ja halia.Kauhee halipula nimittäin.

Hei sellainen palvelu on oikeasti olemassa! :D

Vierailija
15/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tulossa sanomaan ihan samaa, hipsutusta ja rapsutusta kaipaisin siis minäkin :)

Mä kaipaisin kasvoihin piirtelyä. Just sellaista hellää hipsuttamista.

Vierailija
16/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumispalveluja. Itsetunnon kohotusta. Sparraamista. Känniseuraa.

Vierailija
17/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä kotiruokaa kotiin kuljetettuna. Ilman säilöntä- ja lisäaineita. Vihaan ruoanlaittoa, mutta en halua ostaa eineksiä.

Vierailija
18/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa sellaisen palvelun, jossa joku menee puolestani töihin, ettei minun tarvitsisi leikata pitkiä hiuksiani ja luopua rakennekynsistäni sekä korvakoruistani.

Vierailija
19/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen au pairina ja lapsenvahtina tehnyt juurikin tuollaisia hommia. Lähtenyt kauppaan mukaan avuksi esim. lasten kenkäostoksille, minne ne on pakko ottaa mukaan (muutenhan siis voisin olla niiden kanssa kotona/puistossa sillä välin). Vienyt leikkipuistoon aamupäiväksi, jotta vanhemmat saavat nukkua pitkään viikonloppuaamuna. Tehnyt ruokaa, siivonnut keittiön, tyhjännyt astianpesukoneen ja ripustanut pyykit. Käynyt läpi ja järjestänyt lasten vaatteet ja lelut, pienet/rikkinäiset/liian lapselliset pois.

Vierailija
20/50 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabiankielisen viestipalvelun.