Sosiaalinen elämäni kärsi hirveästi aknesta ja lihomisestani
Eli, yhdessä hujauksessa minulle pamahti kamala akne, tämä sitten totta kai vaikutti sosiaaliseen elämääni. Tämän päälle lihoin vielä jotain 10kg eli 55 kg > 65 kg, ja ole nyt laihtunut ja akne on hoidettu pois.
Tuo aika elämässäni oli iiiihan kamalaa. Vaikka en ns. läski ollutkaan, sain huomata millaista elämä olisi vähemmän viehättävänä. Ihan hirveää. Olen niin onnellinen, että minulla on taas hyvä iho ja hyvä kroppa ja olen sinut ulkonäköni kanssa. Tuo kokemus myös masensi minua ja vaikutti mielialaani negatiivisesti, sekä muutti pukeutumistyyliäni, kun en tuon painoisena hirveästi halunnut laittaa päälleni hameita tai pikkutoppeja. Voimia kaikille läskeille.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Miten sait ihosi kuntoon?
Roaccutan-kuurilla!
Mulla kävi samoin, sitten sain laihdutettua(treenattua) itseni taas kivan näköiseksi, aknekin hävisi ja kappas tapasin unelmieni miehen. Kerettiin vähän aikaa tapailla, niin pam akne iski takaisin, enpä ole kehdannut tätä unelma miestä tavata tämän pizzanaaman kanssa, masentaa ja pikkuhiljaa painokin nousee. Elämä on kyllä välillä p####! Eikä tämä ole edes vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi samoin, sitten sain laihdutettua(treenattua) itseni taas kivan näköiseksi, aknekin hävisi ja kappas tapasin unelmieni miehen. Kerettiin vähän aikaa tapailla, niin pam akne iski takaisin, enpä ole kehdannut tätä unelma miestä tavata tämän pizzanaaman kanssa, masentaa ja pikkuhiljaa painokin nousee. Elämä on kyllä välillä p####! Eikä tämä ole edes vitsi.
Joo, voin niin uskoa nuo fiilikset. :D
Kiitti!