Mieheni jätti minut ja otti..
Meillä on pieniä lapsia. Mies ihastui toiseen naiseen, jonka tapasi baarissa muutama kuukausi sitten. Tämä nainen on kaunis kuin mikä kaikella tavalla ja paremmassa työssä..Mies ilmoitti , ettei halua jatkaa.. Olen niin katkera ja kateellinen..haluaisin miehen takaisin, mutta miten? Miksi miehet hullaantuvat kauniista naisista ja jättävät puolisonsa ?
Kommentit (25)
Olen aina ihmetellyt, että naiset lisääntymisviettinsä vallassa puskevat lauman lapsia ihan kelle vaan, miettimättä yhtään miten käy, jos mies lähtee menemään. Jos liitto on jollakin lailla toimimaton, tai lapset vaikka vahinkoja, joiden takia sitten ollaan yhdessä, ero on edessä hyvin todennäköisesti, ennen pitkää. Pitäisi ihan oikeasti miettiä, kuinka monen lapsen kanssa pärjää, vaikka se toinen siitä häipyisi. Kun se tosiaan on aika todennäköistä, varsinkin jos suhde ei ole oikeasti hyvä ja molemmat kykeneviä rakkauteen ja kunnioitukseen. Jokainen on itse vastuussa lapsista jotka maailmaan saattaa, sen seuraavat 18v. Siis itse. Se toinenkin vanhempi on, itse omalla tahollaan. Kaikki eivät sitä vastuuta tietenkään lopulta kanna. Mutta se et jäädään siihen katkeroitumaan toisen valinnoista, on typerää. Ja jos on sattunut hankkimaan ison lapsikatraan, niin sen kanssa on sitten elettävä, tuli elämässä vastaan mitä tahansa. Ja apuahan kannattaa itselleen hakea, sen sijaan että velkoo omia valintojaan muilta.
Hyvä kysymys.
Olen itse mies. Yli 30v ja minulla ei ole perhettä (vaimoa, lapsia)
Rakastumisten tai muiden arviointiin on tietysti hankalaa sanoa, siis yleensä sitä tapahtuu kummallakin Sukupuolella.
Ja kyse on luultavasti yksilössä ja sattumassa.
Minua harmittaa tuo tilanteesi.
Koska näin Miehenä jolla ei ole parisuhdetta eikä lapsia katselen puolueettomasta perspektiivistä tuota. Siis se ei tee kenestäkään huonoa että onko sitten Nainen vai Mies.
Itse haluaisin että minulla olisi Perhe.
Joten minun on hyvin hankala ajatella sitä, että joku ns. hylkää perheensä. Mutta kuten sanoin. Viimekädessä tuo on yksilön tilanne. Ihmiset ovat Tunteidensa vankeja. Ja omalta osaltani olen Runoilijana ja vahvana tuntijana kyllä perso naiskauneudelle.
Eli miehelläsi on voinut olla "huonoa tuuria" ja hänen kohdalleen on osunut Sellainen nainen joka on vedellyt naruista.. Ja kongi on kumahtanut miehesi päähän.
Rakkauden kongi..
Elämä on pirullista :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raaka peli rakennuksilla kirjoitti:
Viet lapset miehelle, soitat ovikelloa ja käsket lasten sanoa, että äiti sanoi että isi hoitaa heitä seuraavat kaksi viikkoa, äiti lähtee vähän huvittelemaan.
Tietty poistut ennen kuin äijä ilmestyy siihen käkättämään.
Pienten lasten hoitaminen tuo varmasti ihanaa romantiikkaa miehesi uuteen parisuhteeseen, erityisesti vaipanvaihto, syöttäminen ja pukeminen X kertaa päivässä ja ihanat valvotut yöt...
Samalla ehkä äijälle selviää jopa se, että hän on oikeasti isä eikä Casanova.
Ehkäpä tapaat vapaaviikkoinasi jonkun potentiaalisen (sananmukaisesti) poikaystäväehdokkaan :)
Pieniä lapsia kannattaa ehdottomasti käyttää aikuisten välisissä perheriidoissa lyömäaseina... eiku... hetkinen
Ehkä ei kannata tuollainen toiminta, mutta laittoi nyt ajattelemaan... Miksi lapset on lyömäaseita kun heidät viedään isän hoidettaviksi, muttei silloin kun äiti joutuu lapsista yksin huolehtimaan?!
Tätä minäkin ihmettelen. Joissain tapauksissa se on vielä niin, että mies haluaa niitä lapsia, jotta saisi naisesta kodin hengettären (=piian). Kun menestyvällä miehellä "kuuluu" olla se perhe ja pikkuvaimo. Kulissit sukulaisille ja työelämään päin kuntoon ja sitten itse mennään ja kuljetaan kuin sinkkuihminen. Vaimo ei sieltä kotoa "voi" mihinkään lähteä kun on ne lapset ja on tunneside niistä huolehtimiseen. Minusta näissä tapauksissa se mies niemenomaan tekee niitä lapsia sen vuoksi, että se on ase pitää se vaimo siellä kotona. Kannattaa varoa näitä "perinteisiä arvoja" vaalivia uratykkejä aviomiehinä, ainakin jos ei ole auki keskusteltu ja laitettu paperille sitä vaimon taloudellista turvaa eri tilanteiden varalta (joista avioero on se yksi).
Tää on älytöntä, kun aletaan sotkemaan ihmisiä ja asioita keskenään. Varmasti löytyy kaikenlaisia tapauksia, mutta eihän niitä voi yhdistää samoihin yksilöihin. Joku tekee toisin ja toinen taas toisin, mut ei niitä kahta erillistä tapausta voi yhdistää. Jos toinen ihminen tappaa ja toinen parantaa, ei kaikki ihmiset ole moraalittomia tappaja-parantajia.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän yhden papin joka jätti alle 30v kauniin vaimonsa ja 3 lasta. Otti kuulemma nuoremman naisen. Miehet on ihmeellisiä.
No en ihmettele yhtään jos on Pappi.
Joutunut varmaan ylimaallisen lihanhimon valtaan.
Tätä minäkin ihmettelen. Joissain tapauksissa se on vielä niin, että mies haluaa niitä lapsia, jotta saisi naisesta kodin hengettären (=piian). Kun menestyvällä miehellä "kuuluu" olla se perhe ja pikkuvaimo. Kulissit sukulaisille ja työelämään päin kuntoon ja sitten itse mennään ja kuljetaan kuin sinkkuihminen. Vaimo ei sieltä kotoa "voi" mihinkään lähteä kun on ne lapset ja on tunneside niistä huolehtimiseen. Minusta näissä tapauksissa se mies niemenomaan tekee niitä lapsia sen vuoksi, että se on ase pitää se vaimo siellä kotona. Kannattaa varoa näitä "perinteisiä arvoja" vaalivia uratykkejä aviomiehinä, ainakin jos ei ole auki keskusteltu ja laitettu paperille sitä vaimon taloudellista turvaa eri tilanteiden varalta (joista avioero on se yksi).