Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamperelaiset! Kokemuksia Sarviksen psykiatrin polilta

Vierailija
07.09.2017 |

Huh huh, ei voi muuta sanoa. Tuntuu että tapaamani lekuri oli itse enemmän sekaisin kuin potilaansa. Ei mitään hajua masennuksesta tai ahdistuksesta johon muka erikoistunut. Tärkeintä saada potilas äkkiä pihalle ja eläkkeelle tai johonkin päiväpajaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
22/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K.T. vai P.S?

P.S on vähän hörhö ja boheemi, mutta ehdottomasti todella hieno ihminen. Jos on samasta ihmisestä nyt ysymys kuin luulen niin ikävä tulee kun  jää eläkkeelle :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkään hoidossa sarviksella ja lääkärit vaihtuu. Nyt on tällainen pirteä nuori naislääkäri, joka ei ymmärrä mitään mistään, eikä osaa mitään. Ahdistus kuuluu elämään ja lääkkeistä ei tule mitään sivuvaikutuksia ja ketipinor on ainut mitä tarjotaan. Ei tutustu tietoihin ja kysyy että oliko muuta ja on kiireisen oloinen.

Vierailija
24/24 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarviksen psykiatrialla toiminta on aivan ala-arvoista näennäishoitoa. Tampereen kaupungin budjettihan on toistuvasti alijäämäinen, ja Tampere kroonisesti ’säästökuurilla’, joten tässä varmasti näkyy entisestään huonontunut hoito täällä Sarviksella .

Sarviksen psykiatrian toiminnasta on myös tehty poikkeuksellisen paljon kanteluita huonosta ja epäasiallisesta sekä ihmisten hoitoa laiminlyövästä toiminnasta :(.

Surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä