Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isät vieroitetaan lapsista jo avioliiton aikana

Vierailija
07.09.2017 |

Miehen tehtävä on perinteisesti tienata elanto perheelle, rakentaa omakotitalo ja maksaa farmari- tai tila-auto. Ja nämä kaikki tietenkin samaan aikaan, kun on juuri menty naimisiin, lapset on pieniä ja velkaa on vähintäänkin riittävästi. 24 tuntia ei riitä ja nukkuakin pitäisi. Ja vaimo, se on niin niin väsynyt koska pienet lapset ja pyykki ja tiskit. Miehen pitää vielä ehtiä auttamaan rasittunutta vaimoaan kotitöissä. Sittenkin vaimo on tyytymätön, miestä ei näy eikä se kusipää tietenkään koskaan vaimo-parkaa saati lapsia huomioi. Mitä nyt raataa työssä tai useammassa elatusta perheelle, sen jälkeen rakentaa halvalla hartiapankilla omakotitaloa, mikä jokaiselle itseään kunnioittavalla vaimolla pitää olla. Ja auto.
Vaimon tunteet ne sitten kuolee, josko parempi erota ja etsiä parempi mies. Ero ja elatusmaksut ja tapaamiset. Mies maksaa ja tapaa, miettii ei tunne noita lapsia kun ei ole ollut aikaa tutustua kun on pitänyt käydä töissä ja rakentaa. Tapaamiset harvenevat, kenties mies löytää uuden naisen ja saa syyn lopettaa tapaamiset kokonaan, vieraita lapsiahan ne ovat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tossukka mies, jos ei missään vaiheessa ole saanut suutaan auki. Että ei lapsia vielä, kun on tämä taloprojekti. Uuteen autoon ei mielestäni ole nyt varaa. Tahtoisin viettää aikaa lasteni kanssa enemmän jne. Keskusteleminen vie yleensä asioita kivasti eteenpäin. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
2/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko tossukka mies, jos ei missään vaiheessa ole saanut suutaan auki. Että ei lapsia vielä, kun on tämä taloprojekti. Uuteen autoon ei mielestäni ole nyt varaa. Tahtoisin viettää aikaa lasteni kanssa enemmän jne. Keskusteleminen vie yleensä asioita kivasti eteenpäin. Kannattaa kokeilla.

Hehehehe, juu juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erosit.

Vierailija
4/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen voi tavata lapsiaan jos haluaa. Esim viikko ja viikko riippuen missä asutaan ja miten pienet lapset. Vuoroviikonlopuin ja keskellä riippuen riippuen minkälainen sopimus saadaan aikaan. Ellei sopua synny niin sitten oikeuteen. Ihan miehestä kiinni haluaako tavata. 

Vierailija
5/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaisiko ehkä vähän katsoa, millaisen vaimon ottaa, eikä paukata suoraan naimisiin ekan ihanan prinsessan kanssa?

Vierailija
6/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun nainen lähtee töihin tienaamaan lisärahaa niin edelleen se lasten hoito on kokonaan hänen harteillaan. Mies kokee oikeudekseen etsiä halukkamman naisen, kun oma vaimo on muka "väsynyt ja haluton". Mitenkäs siinä nyt silleen kävi, hmmm 🤔

Vierailija
7/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin justiin. Miehen vika.  V***n tossukka!!

Vierailija
8/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI, no meillä menee niin, että vaimona työnnän lapset miehen hoiviin aina työpäivän jälkeen, viikonloppuina ja lomilla. Isä ja lapset saa laatuaikaa keskenään. Minä pesen pyykkiä, katson televisiota ja juon kahvia. Hyvin on toiminut.

Vierailija
9/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä miehiä jotka vieroittaa itse itsensä. En jaksa edes muistaa kuinka usein koetin ehdottaa heille yhteistä tekemistä, lähteä kauppaan ja jättää heidät vaikka jonkun pelin pariin, mutta ei. Aina, kun minä koetin lähteä kuului se "kengät jalkaan nyt tai äiti lähtee ilman sua" ja "en mä oikeen viitsis". Kotona myös vakiovastaukset lapselle "kyudy äidiltä", "äiti auttaa" ja "äiti tietää". Kuulemma ei osaa olla pienten lasten kanssa ja isompana voi viedä luistelemaan ja opettaa soittamaan kitaraa, mutta ei osaa (eikä kiinnosta opetella) pienten lasten juttuja.

Nykyään en edes yritä, paimennan lapsen mukaan joka kauppareissulle ja hoidan mieheltä kyselemättä ja infoamatta lääkärit, harrastukset ja eskarijutut. Yksi päivä mies osoitti pientä kiinnostusta kysymällä miksi minä olen aina se, jolta lapsi kysyy lupaa ja apua. Ehkä se joku päivä lunastaa lupauksensa, että sitten kun lapsi on iso niin sitä ja tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme