Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamperelaiset! Kokemuksia Sarviksen psykiatrin polilta

Vierailija
07.09.2017 |

Huh huh, ei voi muuta sanoa. Tuntuu että tapaamani lekuri oli itse enemmän sekaisin kuin potilaansa. Ei mitään hajua masennuksesta tai ahdistuksesta johon muka erikoistunut. Tärkeintä saada potilas äkkiä pihalle ja eläkkeelle tai johonkin päiväpajaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, ei voi muuta sanoa. Tuntuu että tapaamani lekuri oli itse enemmän sekaisin kuin potilaansa. Ei mitään hajua masennuksesta tai ahdistuksesta johon muka erikoistunut. Tärkeintä saada potilas äkkiä pihalle ja eläkkeelle tai johonkin päiväpajaan.

Mies- vai naislääkäri? Itse olen useamman vuoden ajan käynyt siellä. Itsellä hoito on ollut yleisesti ihan hyvää. Tosin erikoislääkäri jolla käyn on vähän outo tapaus. Vähän hitaan oloinen, ihan kun olis lääkkeissä tms. :D

Vierailija
2/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.T. vai P.S?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K.T. vai P.S?

T.S.

Vierailija
4/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies- vai naislääkäri? Itse olen useamman vuoden ajan käynyt siellä. Itsellä hoito on ollut yleisesti ihan hyvää. Tosin erikoislääkäri jolla käyn on vähän outo tapaus. Vähän hitaan oloinen, ihan kun olis lääkkeissä tms. :D

Naislääkäri, joka ei varmaan edes tiedä kuka olen. Katsoo aina nopsasti papereista nimeni ennen kuin menen sinne vaikka olen käynyt useasti. Tuijottaa aina muutenkin vain tietokonettaan.

Vierailija
5/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain negatiivisia kokemuksia valitettavasti... Lääkäri on vaihtunut ties kuinka monta kertaa, joka kerta kun olen siellä käynyt on ollut eri lääkäri. Soittoaikana ei saa ketään kiinni kun soittoaika on niin lyhyt (30 min päivässä). Vissiiin siellä on vain se yksi puhelin ja se tuuttaa koko ajan varattua. Lisäksi edellisen psykiatrin suhtautuminen minuun oli asiatonta ja jopa ivallista. Siellä tietty on paljon porukkaa töissä eli varmaan joukkoon mahtuu myös hyviäkin.

Vierailija
6/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain negatiivisia kokemuksia valitettavasti... Lääkäri on vaihtunut ties kuinka monta kertaa, joka kerta kun olen siellä käynyt on ollut eri lääkäri. Soittoaikana ei saa ketään kiinni kun soittoaika on niin lyhyt (30 min päivässä). Vissiiin siellä on vain se yksi puhelin ja se tuuttaa koko ajan varattua. Lisäksi edellisen psykiatrin suhtautuminen minuun oli asiatonta ja jopa ivallista. Siellä tietty on paljon porukkaa töissä eli varmaan joukkoon mahtuu myös hyviäkin.

Onko siellä useitakin lääkäreitä? Itse olen pyytänyt saada tavata toista eikä se ole onnistunut, kun ei kuulemma ole muita lääkäreitä....

Vierailija
7/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä ivallinen psykiatri T.S?

Vierailija
8/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä useitakin lääkäreitä? Itse olen pyytänyt saada tavata toista eikä se ole onnistunut, kun ei kuulemma ole muita lääkäreitä....

No itse olen käynyt kolmella eri lääkärillä eli mitä ilmeisemmin on...

Vierailija
9/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen käynyt kolmella eri lääkärillä eli mitä ilmeisemmin on...

Minulle on sanottu joka kerta ettei ole muita lääkäreität, kun olen halunnut tavata toista kuin tätä nykyistä ilkimystä. Ja että hän on pätevin masennuksen/ahdistuksen kanssa, heh heh. Hänen taktiikkkansa on nimenomaan lisätä potilaan ahdistusta ja masennusta.

Vierailija
10/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
11/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/24 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sama millä eräs tuttu kävi, mitään edistystä ei tapahtunut ennenkuin potilaan puoliso otti kirjallisesti yhteyttä ja kertoi miten asiat oikeasti ovat. Psykiatri oli jopa yhden kerran! tavannut potilaan eikä ollut edes lukenut aiemman lääkärin tallentamia tietoja. Kaikki tieto kulki psyk.hoitajan kautta hänelle eikä perheen todellisesta tilanteesta ollut hajuakaan ennenkuin puoliso ja sossu pyysivät yhteistä neuvottelua.

Siellä sentään kuunteli ja sanoi aika selvät sävelet jatkotoimenpiteistä, mutta todella vasta sossujen ja perheenjäsenten yhteydenottojen jälkeen!

Vierailija
13/24 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli harvinaisen negatiivinen kokemus. Kävin nyt ensimmäistä kertaa tällä naislääkärillä (sukunimi alkaa kirjaimella L). Kohteli minua kuin olisin ollut jotenkin vajaaälyinen. Olen vaikeasti masentunut, mutta muuten pää toimii suhteellisen hyvin. Tämä psykiatri oli jokseenkin jopa ilkeän oloinen, erittäin epämiellyttävästi suhtautui minuun ja ongelmiini. Jäi todella huono olo tuosta käynnistä. Toista kertaa en ainakaan tälle samalle lääkärille mene.

Harmillisen paljon negatiivisia kokemuksia kyseisestä. paikasta.

Vierailija
14/24 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään miehen siltä tiedän. Hän ei ole siviilissä kovin empaattinen . Ilmeisen pätevä kuitenkin.

Vierailija
15/24 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sarviksella käynyt parin vuoden ajan ja aina olen saanut hyvää kohtelua. Nyt olen muualla terapiassa, mutta psykiatria tapaan kuntoutustukea ja lääkitystä hoidettaessa. Tänään pitäisi varata uudelle tyypille aika jonka nimeä en edes tiedä. Mulla on kolme-neljä kertaa lääkäri vaihtunut kun olen jollain opiskelijoilla käynyt.

Vierailija
16/24 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut siellä todella pätevä ja asiallinen lääkäri, joka osaa työnsä hyvin. Aikoja on vain vaikea saada. Puhelinaika on niin lyhyt ja on usein työn takana saada varattua uutta aikaa. Tuota palvelua pitäisi kehittää lisää. Masentuneena sen yhdenkin kerran soittaminen voi olla kovan työn takana, ja usein niitä soittokertoja vaaditaan lähemmäs kymmenen...

Vierailija
17/24 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa minkälaista kuntoutusta teille on Sarvikselta tarjottu. Mulla itsellä on pahimpina ongelmina vakava sosiaalisten tilanteiden pelko ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö.

Ensi viikolla on aika toimintaterapeutille ja ahdistaa jo etukäteen mitä mahdollisesti joudun tekemään tai joudunko sitoutumaan johonkin.

Mulla näitä ongelmia on yritetty hoitaa jo melkein 10 vuotta ja toivoisin että saisin vain eläkkeen kun kaikki sosiaalisille tilanteille altistaminen vain pahentaa ahdistusta niin että tulee jopa kaikenlaisia ikäviä fyysisiä oireita psyykkisten lisäksi.

Vierailija
18/24 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/24 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt kukaan osaa kertoa minkälaista kuntoutusta Sarviksella on tarjottu mielenterveysongelmaisille? Mulle kyllä kerrottiin jostain omavoimasta ja arttelista ja vertaistukiryhmistä jotka nekin on ihan eri puolella kaupunkia mutta en tiedä pystynkö menemään mihinkään kun on nyt tässä ollut muitakin huolenaiheita ihan riittämiin. :(

Vierailija
20/24 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oli sitten laitettu Sarvikselta johonkin tuetun asumisen juttuun kysymättä ollenkaan minun mielipidettä asiasta. Suoraan sanoen tosi omituista toimintaa minun mielestä varsinkaan kun en ole valmis ajattelemaan sellaista vaihtoehtoa omalla kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi