Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä luulet kuoleman jälkeen tapahtuvan?

Vierailija
07.09.2017 |

synnytkö uuudelleen,muututko tähtipölyksi vai pääsetkö taivaaseen?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis mätänee, ellei sitten ole tuhkattu. Seuraava jännä kysymys?

Vierailija
22/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä hitsin perusteella oletetaan että parempaan paikkaan mennään? Ei mitään takeita tuollaisesta. Kai ihmisen järki ei kestäis jos sanottaisiin kuolleesta että huonompaan paikkaan lähti. Ja tää voi olla edessä meillä kaikilla.

Monien mieli ei selvästikään kestä sitä, että kuoleman jälkeen se on ohi. Se oli siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madot tulevat arkkuun ja tikahdun kutitukseen.

Vierailija
24/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ja se pelottaa minua. Noin vuosi sitten sain sydänpysähdyksen ja olin hetken kuollut. En nähnyt mitään :( Olen yrittänyt puhua ihmisten kanssa, mutta oikein kellään ei ole tästä kokemuksia. Kunpa saisin tietää, miten asioiden laita on.

Vierailija
25/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompaa ajatella kuoleman jälkeistä olotilaansa, kun ajattelee olotilaansa vuosi ennen syntymää. Samanlaista oli ja on ennen ja jälkeen tätä vaihetta, jota elämäksi sanomme. Eli ei niin kerrassaan yhtään mitään.

Vierailija
26/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä jää maanpäälle vain kuoret, jotka haudataan, sielumme jatkaa matkaa <3 

Vierailija
27/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman."

Uskon, että jos meillä on joku ruumiista irtautuva sielu tai minuus tai mikä lieneekään, se siirtyy toiseen universumiin/ulottuvuusjärjestelmään, jossa se ei edes muista elämäänsä jonka elin tässä maailmankaikkeudessa.

Vierailija
28/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää jos joudun taas olemaan isäni kanssa..

Vierailija
29/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumis mätänee ja antaa elämän useille hajoittajille kuten esim. Madoille ja sienille jne, jotka taas ovat jonkun toisen ruokaa, elämä ei lopu. Se vain vaihtaa muotoaan. Alkaa alusta. Tuhkauksessa muutama asia jää välistä, mutta toimii kuitenkin lannoitteena jos ei muuta.

Vierailija
30/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pääsen taivaaseen, se toinen paikka ei ole niin kiva.

Kumpaakaan ei ole olemassa, nuo ovat pelkkää uskontohöpötystä.

Vierailija
31/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pääsen taivaaseen, se toinen paikka ei ole niin kiva.

Kumpaakaan ei ole olemassa, nuo ovat pelkkää uskontohöpötystä.

Mustassa Kyyssähän annettiin helvetistä erilainen näkemys. Ei se niin pahalta kuulostanut.

Vierailija
32/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumis mätänee ja antaa elämän useille hajoittajille kuten esim. Madoille ja sienille jne, jotka taas ovat jonkun toisen ruokaa, elämä ei lopu. Se vain vaihtaa muotoaan. Alkaa alusta. Tuhkauksessa muutama asia jää välistä, mutta toimii kuitenkin lannoitteena jos ei muuta.

Juuri näin... mutta, mitä tapahtuu sille energille, mitä meissä on. Siis sille mikä vapautuu kuolinhetkellä? Universumin energia on vakio.

Vierailija
33/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen se loppuu. Ruumis mätänee tai palaa.

Vierailija
34/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemani jälkeen minä en enää tiedosta mitään mistään koskaan. Ruumiini joko mätänee ja hajoaa tai poltetaan tuhkaksi. Ja hyvä niin, ei siinä paljon ihmisen omat toiveet tai pelot merkitse. Se on luonnon laki.

Vierailija
35/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvittää jos joudun taas olemaan isäni kanssa..

:( Ehkä joutuu olemaan perheet yhdessä.

Vierailija
36/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin... mutta, mitä tapahtuu sille energille, mitä meissä on. Siis sille mikä vapautuu kuolinhetkellä? Universumin energia on vakio.

Ei kuolinhetkellä vapaudu yhtään mitään. Aivojen toiminta lakkaa, verenkierto pysähtyy ja jonkun ajan kuluttua maatuminen alkaa. Energia muuttaa tällöin vaan muotoaan.

Vierailija
37/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisuuteni, joka ei siis ole fyysinen, siirtyy eri ulottuvuuteen. Robotit, ufot, tietokoneet, henkioppaat tai jotkut näyttävät minulle screeniltä elämäni. Sitä sitten pohditaan ja oppiläksyt tulevat eteeni jos en ole oppinut tässä pelissä.

Kaiken joutuu korvaamaan ja kärsimään nahoissaan mitä on tehnyt. Ei pääse mitään kolttosiaan ja raakuuksiaan karkuun.

Kehittyneimmät sielut eivät enää ihmisiksi varmaan halua syntyä, vaan toiseen galaxiin.

Eli turha tulla kenenkään sanomaan, että uskon johonkin lohdulliseen, päin vastoin.

Päämääräni tässä elämässä on, ettei enää ikinä tänne takaisin. Ei ihmisten pariin. Vaikka limaörkiksi seuraavaksi.

Vierailija
38/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitusasunnot menee myyntiin.

Tavaroitani menee roskiin.

Lapsillani harmittaa muutaman kuukauden ajan.

Ja tietenkin olen niin ainutlaatuinen yksilö universumin todellisuudessa, että jumala noutaa minut autollaan taivaaseen, nouto paikasta jonne satun kuolemaan.

Jumala tietää kuolinpaikkani heti, kaikkivoipa kun on. jumalalla on vara-autojakin, kaikkivoipa kun on.

Vierailija
39/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivaaseen menen rakkaideni perässä. 

Joo, mutta kristinuskon opetusten mukaan menet sinne - jos Jeesus suo - vasta viimeisenä päivänä, kun Jeesus jakaa menoliput Taivaaseen ja  Kadotukseen. Toistaiseksi Taivaassa ovat vain Isä, Poika ja Pyhä henki.

"Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

Jeesus sanoi toiselle niistä ryöväreistä jotka hänen kanssa ristiinnaulittiin.

Toiselle, entä se toinen ryöväri?

Vierailija
40/60 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että ensin saisin yksinkertaisesti levätä. On ollut aivan liian raskas elämä ja olen erittäin väsynyt. Sen jälkeen haluaisin päästä rakkaideni luo. Voi olla, että mikään tästä ei toteudu, mutta toivo minulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme