Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ankean synkeä syksy

Vierailija
07.09.2017 |

Jotenkin nyt tuntuu olo raskaalta ja ahdistavalta, eikä mitään saa aikaseksi. Vinkkejä virkeyteen kaipailen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne tavalliset: syö hyvin, nuku tarpeeksi, liiku säännöllisesti ja tee kivoja asioita perheen ja/tai ystäviesi kanssa. Nämä on sanottu ja kuultu tuhat kertaa, mutta kun ne ovat totta!

Vierailija
2/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne tavalliset: syö hyvin, nuku tarpeeksi, liiku säännöllisesti ja tee kivoja asioita perheen ja/tai ystäviesi kanssa. Nämä on sanottu ja kuultu tuhat kertaa, mutta kun ne ovat totta!

Ei auta nukkumiset, kun et aamulla halua herätä ja päivän olet voimattomana silmät ristissä. Ystävien puheluihin ei jaksa vastata, saati sitten lenkille lähteä. T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kynttilöiden valaisema syksy. Tässä just keittelen höyrymehua viinimarjoista - mikä tuoksu 🕯🕯🕯🍂🍃🍁

Vierailija
4/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kutoa, ei onnistu. Yritin lukea kirjaa, en pysty keskittyyn. Telkkaria on turha laittaa päälle, kun ei ohjelmatkaan kiinnosta. On kyllä surkee olo ja haluaisin vaan itkeä. T:Ap

Vierailija
5/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ei ole vielä alkanutkaan. Siitä voi tulla vaikka kuinka kaunis ja lämmin.

Vierailija
6/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kynttilöiden valaisema syksy. Tässä just keittelen höyrymehua viinimarjoista - mikä tuoksu 🕯🕯🕯🍂🍃🍁

Tiedän tuoksun ja keittelin jo mehut. Kynttilöitäkin olen poltellut, mutta nyt joku syysjyrä ajoi mut matalaksi, tai ehkä se oli kyntöaura. T:Ap

Vierailija
7/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on parasta, oikein mieli lepää.

Vierailija
8/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana syksy. Aina jotenkin tuntuu, että ympäröivä maailma rauhottuu ja loppuu se kesän hössötys.

Vierailija
9/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis, Ap! Viime päivinä olen ihan fyysisesti aistinut kuinka syksyn pimeys on taas valtaamassa mielen. Mikään ei suju ja väsyttää ja itkettää vaan. Vähän kuin PMS mutta ilman turvonneita tissejä. Ankea syksy -syndrooma. Pitää varmaan kaivaa kirkasvalolamppu esiin, jos auttaisi...

Vierailija
10/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen, sillä lokakuussa alkaa siisti sisätyö keittiössä. Ei tarvitse kärvistellä kotona.

Vierailija
11/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei taloyhtiöt aloita lämmityksiä syksyllä aikaisemmin. Ulkona 10 astetta ja saa palella hupparit päällä. Patterit jääkylmiä.

Vierailija
12/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei taloyhtiöt aloita lämmityksiä syksyllä aikaisemmin. Ulkona 10 astetta ja saa palella hupparit päällä. Patterit jääkylmiä.

Kyllä täällä ainakin on jo pitkään lämmitetty.

Vierailija
13/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ihanan rauhallista, kun kesän kaikki pakkohössötykset ovat ohi. Ei enää kauheaa koohotusta uusista perunoista, säätilasta, mansikoista, säätilasta, grillaamisesta, säätilasta jne.

Vierailija
14/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin ihanan rauhallista, kun kesän kaikki pakkohössötykset ovat ohi. Ei enää kauheaa koohotusta uusista perunoista, säätilasta, mansikoista, säätilasta, grillaamisesta, säätilasta jne.

Mulla kaikki hössötykset on vasta tulossa. Mökin talviteloille laitto, haravoinnit kotona, omenoiden säilytys, ikkunoiden pesu ja teippaus, lista on loputon. T:Ap

Vierailija
15/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen onnellinen, sillä lokakuussa alkaa siisti sisätyö keittiössä. Ei tarvitse kärvistellä kotona.

Ihanaa. Onnea sulle. T:Ap

Vierailija
16/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on valonvähyysmasennus niin parasta lienee hommata kirkasvalolamppu.

Vierailija
17/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita tehdä arjestasi mahdollisimman mukava.sellainen jossa olet tyytyväinen. Silloin synkkä syksykin tuntuu ehkä vähemmän pahalta.

Vierailija
18/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aikaa. Kohta puolukkametsälle, sadonkorjuuta, pihan siistimistä, omenasadon poimimista. Haravointi ensi kuussa. Rakastan näitä syyspäiviä, ei ole kuuma ja on energiaa touhuta. Pitkiä pyöräretkiä viileässä säässä.

Vierailija
19/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media alkaa hössöttämään ensi kesän helteistä jo joulun jälkeen, jos vanhat merkit paikkaansa pitävät. Sitä ennen hössöttävät säätilan osalta siitä, tuleeko joulusta musta vai valkoinen.

Vierailija
20/23 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on kiva ilma lenkkeillä. Sopivan raikasta. Kesästäkin tykkään, mutta aikansa kutakin.