Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ehdottaa miehelle...?

Vierailija
07.09.2017 |

Meillä on mennyt miehen kanssa jo pidempään seksin osalta todella huonosti. Yhtenä syynä se, ettei yhdyntä tunnu minusta miltään, minkä vuoksi seksin harrastaminen on jäänyt vähemmälle. Itse toivoisin sen tuntuvan enemmän, eikä lantionpohjalihasten treenaaminen ole tuottanut toivottua lopputulosta. Löysin seksilelukaupasta erilaisia penisholkkeja, jotka paksuntavat penistä ja osassa joku klitoriskiihotin myös mukana ja haluaisin kokeilla olisiko niistä apua tilanteeseen. Miten ihmeessä ehdotan miehelle tuollaisen lelun kokeilemista loukkaamatta toisen miehisyyttä? Minulla on yksi reilusti miehen varustusta suurempi dildo ja tästä mieheni tuntui loukkaantuvan, kuitenkaa asiasta ei ole voinut puhua, vaikka muutoin avoimia ja kokeilunhaluisia olemme (ainakin joskus olleet). Tässä nyt kuitenkin mennään niin intiimille alueelle, etten tiedä miten asian ottaisi edes puheeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota suoraan. Kiertely ei kaiketi tuo tulosta. Näin väittäisin. Kiihkottomasti kun pääsisi keskustelemaan asiasta oli kaiketi paras tapa. Suuria tunteita siihen voi liittyä ja varsinkin jos on itsevarmuudessa miehellä puutteita. Juuri näistä monista asioista ne toki syntyvät ja varsinkin -OLETUKSISTA. Siksi olisi minusta miehenä parasta, jos nainen saisi asian suoraan sanottua. Itsellä ainakin toimii parhaiten näin. Itse olisin halukas näissä asioissa ja tällaisessa tilanteessa kokeilemaan vaihtoehtoja. Varmasti sieltä joku järkevä väline löytyisi. Olen itse miettinyt hyvin yksinkertaista ja naisista kuulemma toimivaa laitetta. Nimi on WE VIBE 3. Näitä on muitakin numeroita. Tämä voisi olla se paras jos miehellä olisi ongelmia laittaa jotain peniksen varteen.

Itse kokeilin joskus silikonista valmistettua rengasta huvikseni. Hyvin toimi toisaalta, toisaalta taas kiristi liikaa ainakin se koko. Oli penis jonkin aikaa mustan puhuva.

Vierailija
2/9 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et halua loukata miestä niin tekisin näin.

Sanoisin että on paikat löystyneet sen verran että on toki itseni kannalta noloa, mutta voisko kokeilla tällasta :D

Sitä en tiedä, minkä verran mies saa tuntoa noista, mutta onhan se reilua jos säkään et saa. Sit vuorottelette ja silleen. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies ennemmin varmaan ilahtuu, kun saa holkilla vähän miehisemmän olon, se on eri asia kuin dildo

Vierailija
4/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä vinkki että ottaa "syytä" vähän omalle kontolle, niin ei ehkä tunnu miehestä hyökkäävältä.

Vierailija
5/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä vinkki että ottaa "syytä" vähän omalle kontolle, niin ei ehkä tunnu miehestä hyökkäävältä.

Minusta se on miestä aliarvioivaa. Ei tuossa tilanteessa syyllisiä etsitä, vaan ratkaisuja. Jos tarkoituksena on olla yhdessä koko loppuelämä, seksin harrastamisessa tulee vielä monenlaisia juttuja huomioitavaksi ihan pelkän ikääntymisen myötä. Kyllä niistä täytyy kyetä keskustelemaan ilman temppuja.

Vierailija
6/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen miehelläsi on? Meillä ongelma on toistepäin, olen miehelleni liian ahdas ja hän oikeasti pystyy panemaan ns. pohjaan saakka eli penis osuu kohdunkaulaan ja se ei tunnu hyvältä kummastakaan.

Vierailija
7/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella kun omalla vastuulla omaa keinoani. Tuhannen päissään avauduin miehelleni kaikista asioista jotka seksissä on pielessä. Se tosin auttoi ja seksielämämme toimii nykyisin loistavasti, pari päivää aiheesta avautumiseni jälkeen oli tosin aika hiljaista. Eli puhumista suosittelen mutta selvinpäin.

Vierailija
8/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii vissiin sit myös vaimolle ehdottaa geishakuulia?

Vierailija
9/9 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on miestä aliarvioivaa. Ei tuossa tilanteessa syyllisiä etsitä, vaan ratkaisuja. Jos tarkoituksena on olla yhdessä koko loppuelämä, seksin harrastamisessa tulee vielä monenlaisia juttuja huomioitavaksi ihan pelkän ikääntymisen myötä. Kyllä niistä täytyy kyetä keskustelemaan ilman temppuja.

Eli, jos miehellä ei seiso, niin se johtuu naisen ikääntymisestä...?