Ärsyttävä Telia ja sen sähköpostilaskut
Tuleeko teille Telian laskut aina ihan ajallaan sähköpostiin? Tässä tapauksessa on kyse Cmore-kanavapaketista. Olen tilannut sen kaksi kertaa nähdäkseni Game of Thronesin kauden. Viime kesänä laskuja ei tullut ollenkaan sähköpostiin vaikka soitinkin Telialle eli oli pakko siirtyä paperilaskutukseen. Tänä kesänä minulla on eri sähköpostiosoite ja uusi läppäri eikä sähköpostilaskuja tule taaskaan?! eli vian on pakko olla Telian päässä. Onko se oikeasti näin onneton firma nykyään? Kysyn kokemuksia ennen kuin otan taas vihaista puhelua asiakaspalveluun.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille Telian laskut aina ihan ajallaan sähköpostiin? Tässä tapauksessa on kyse Cmore-kanavapaketista. Olen tilannut sen kaksi kertaa nähdäkseni Game of Thronesin kauden. Viime kesänä laskuja ei tullut ollenkaan sähköpostiin vaikka soitinkin Telialle eli oli pakko siirtyä paperilaskutukseen. Tänä kesänä minulla on eri sähköpostiosoite ja uusi läppäri eikä sähköpostilaskuja tule taaskaan?! eli vian on pakko olla Telian päässä. Onko se oikeasti näin onneton firma nykyään? Kysyn kokemuksia ennen kuin otan taas vihaista puhelua asiakaspalveluun.
Tilaa e-lasku, saat laskun suoraan verkkopankkiisi.
Jos yhtään luit noita kommentteja, niin ei ole ihan helppoa välttämättä saada E-laskua Telialta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja e-lasku ei onnistu, ei millään!
Nettipankista se löytyy kyllä ja sopimuspyynnön olen laittanut puolenkymmentä kertaa.
Kun ei niin ei. Melko takapajuista. Ainoa lasku, mikä pitää muistaa sähköpostista onkia.
Kerrotko miten e-lasku ei onnistu jos se nettipankista löytyy?Eikö se silloin just pitäis e-lasku olla?
Kai sä olet e-laskua verkkopankista tilatessasi laittanut sinne lomakkeeseen asiakasnumerosi/liittymänumeron?
Tyhmä ei ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettipankista se löytyy kyllä ja sopimuspyynnön olen laittanut puolenkymmentä kertaa.
Kun ei niin ei. Melko takapajuista. Ainoa lasku, mikä pitää muistaa sähköpostista onkia.Sama minulla. Telian kanssa ei vaan saanut E-laskua toimimaan pankkia vaihdettaessa. Muiden kanssa ei mitään ongelmia. Siellä ei kukaan osannut ratkaista ongelmaa.
Hmm.. miten sä sen e-laskun sinne uuteen pankkiin tilasit sen uuden verkkopankin sivulta? Mä ainakin sain kerralla toimimaan.
Tilasin uuden verkkopankin kautta, mutta aina tuli vain virhelaskua. Telian E-lasku meni aina vanhaan pankkiin riippumatta siitä mitä asiakaspalvelijat tekivät. Asiakaspalvelijat eivät saaneet sitä E-laskua vanhaan pankkin mitenkään loppumaan, mikä oli aika surullista. Ne eivät saaneet sitä edes vaihdettua paperilaskuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei niin ei. Melko takapajuista. Ainoa lasku, mikä pitää muistaa sähköpostista onkia.Sama minulla. Telian kanssa ei vaan saanut E-laskua toimimaan pankkia vaihdettaessa. Muiden kanssa ei mitään ongelmia. Siellä ei kukaan osannut ratkaista ongelmaa.
Hmm.. miten sä sen e-laskun sinne uuteen pankkiin tilasit sen uuden verkkopankin sivulta? Mä ainakin sain kerralla toimimaan.
Tilasin uuden verkkopankin kautta, mutta aina tuli vain virhelaskua. Telian E-lasku meni aina vanhaan pankkiin riippumatta siitä mitä asiakaspalvelijat tekivät. Asiakaspalvelijat eivät saaneet sitä E-laskua vanhaan pankkin mitenkään loppumaan, mikä oli aika surullista. Ne eivät saaneet sitä edes vaihdettua paperilaskuksi.
Lisäys: minulla oli siis vanhasta pankista kaikki E-laskut peruttu, mutta Telian lasku tuli silti sinne. Muiden kanssa ei mitään ongelmaa.
Täytin syyskuussa 84 v, laittoivat lahjaksi uuden puhelimne, hipaisusellaisen. menin Telian palveluun
24.9.2018. Minulle kaupattiin uusi nettiliittymä. Vanhaan puhelimeen kahdenviikon kortti. Seuraavana
päivänä uudesta vaihdettiin kortti vanhaan, väliaikaisen piti poistua.
kaupattiin myös Liiga passia euron tutustumishintaan. Sanoin etten ota sitä eurollakaan. En seuraa
jääkiekkoa, en muutakaan urheilua aktiivisesti. joskus olen katsonut Suomi pelien loppuvaiheita,
en koskaan koko matsia.
Ainoa sopimuspaperi, jonka sain on tuo uusi nettiliittymä, laite- ja korttinumero sekä kortti. E-laskuun
ilmestyi vanhan ja uuden nettiliittymän lisäksi liittymä 16,90 €, siitä ei ole sopimuspaperia, ei laitekoodia,
ei korttia. Lisäksi laskutettu puhelut, viestit ja netinkäyttö. Netti rajatonkäyttö. Sähköpostisa laskutettu
kaksi kertaa Liiga-passista 24,90 €, alaken 11.09. - 10.10. ja 11.10. - Liiga-passista ei ole mitään sopimuspaperia, ei mitään tunnuksia minulla. Kävin vasta 11.12.2018 katsomassa mitä tuo Liiga-passi
on. Minusta on sairasta ehdollistunutta jos istuisin tuntitolkulla seuraamassa noita pelejä. Ei kiinnosta.
Kupattu kirjoitti:
Sähköpostisa laskutettu
kaksi kertaa Liiga-passista 24,90 €, alaken 11.09. - 10.10. ja 11.10. - Liiga-passista ei ole mitään sopimuspaperia, ei mitään tunnuksia minulla. Kävin vasta 11.12.2018 katsomassa mitä tuo Liiga-passi
on. Minusta on sairasta ehdollistunutta jos istuisin tuntitolkulla seuraamassa noita pelejä. Ei kiinnosta.
Mikäli laskulla on jotain siihen kuulumatonta, niin ehdottomasti tämä halutaan meidän päässä selvittää! Liigapassistakin toki muiden palveluiden lisäksi pitäisi tulla aina tilausvahvistus sähköpostiin, mutta tyhjästä se ei laskullekaan ilmesty. Nyt siis on tärkeää selvittää tämä, ja katsoa että sinulla on palvelut siten miten sovittukin.
Olemme paikalla vuorokauden ympäri asiakassivujen chatissa, pääsisitkö esimerkiksi siellä piipahtamaan niin katsotaan homma kuntoon! :)
//Sanna@TeliaPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Minullekaan ei tullut Telian sähköpostilasku perille ja jouduin maksamaan Telialle 5 euroa muistutuskuluja. Heidän asiakaspalvelussaan todettiin, että voi voi, onpas harmillista, kun ei tullut perille ja joudut maksamaan ekstraa. Lisäksi siellä sanottiin, että onneksi oli vain 5 euroa!