A-Posti Oy.... MENEE HERMO!!!
Tietääkö kukaan mikä pulju tuo on ja miten siihen saa yhteyden???
Postiluukusta tuppaa kirjeitä oudolla nimellä. Olen kirjoittanut päälle "ei asu täällä", "väärä osoite" ja laittanut postiin mutta ei auta. Netistä en löytänyt tuon nimistä yritystä.
Kommentit (17)
Se on posti, siis joku postin kautta lähetetty asiakaskirjekampanja. Postille ei kannata valittaa koska ne saavat osoitteet siltä firmalta joka ne kirjeet oikeasti lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Se on posti, siis joku postin kautta lähetetty asiakaskirjekampanja. Postille ei kannata valittaa koska ne saavat osoitteet siltä firmalta joka ne kirjeet oikeasti lähettää.
Taidan olla tyhmä. Tosta kommentista en saa mitään tolkkua.
Asia selvisi. Kyseessä on Aller Median markkinointirekisteri. Puh. 075 328 5102 ma-pe klo 8.30-16.00.
Helposti sulla menee hermot.
Jos joku tuo sulle 5000 kirjettä väärällä osoitteella, sun pitää kohtuullisen ajan sisällä kirjoittaa jokaiseen "väärä osoite" ja palauttaa jokainen postiin. Rikot lakia jos näin et toimi.
Joten sulla menee hermot kun joudut toimimaan lain mukaisesti.
Ihmettelen suuresti A - Posti Oy
Asun Espoossa. Poikani asuu eri lähiössä myös Espoossa.
Minulle oli lähetetty kirje selvällä nimelläni ja oikealla osoitteella varustettuna, mutta tämä kirje oli käännetty poikani osoitteeseen toiselle puolelle Espoota ja viety pojalleni! Pojallani on aivan eri etunimi kuin minulla mutta sama sukunimi! En ymmärrä!
En tiedä, mihin tällaisesta voisi valittaa!
Firma joka tekee bisnestä osoitteilla on https://profinder.fi/ Kaikissa mainosposteissa jotka tulee postiluukusta pitää olla osoitelähde mainittuna.
Osoitteeseeni tuli kirje henkilölle, joka ei ole asunut tässä osoitteessa yli kolmeenkymmeneen vuoteen.
Se on A-postin kuoressa ilman postimerkkiä. Minne se pitäisi palauttaa? Tietääkseni posti, entinen vai nykyinen itella ei ota vastaan muiden postiyrittäjien kirjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tuo sulle 5000 kirjettä väärällä osoitteella, sun pitää kohtuullisen ajan sisällä kirjoittaa jokaiseen "väärä osoite" ja palauttaa jokainen postiin. Rikot lakia jos näin et toimi.
Ei ihme jos hermo menee. Eiköhän sen ois pitänyt tehdä muuttoilmoitus, joka on muuttanut pois kyseisestä osoitteesta. Hoituis postit oikealle henkilölle.
Noin niinkuin "lain mukaan"
epätietoinen kirjoitti:
Osoitteeseeni tuli kirje henkilölle, joka ei ole asunut tässä osoitteessa yli kolmeenkymmeneen vuoteen.
Se on A-postin kuoressa ilman postimerkkiä. Minne se pitäisi palauttaa? Tietääkseni posti, entinen vai nykyinen itella ei ota vastaan muiden postiyrittäjien kirjeitä.
Viet sen postiin. Posti sen on jakanut.
Ihmettelevä kirjoitti:
Ihmettelen suuresti A - Posti Oy
Asun Espoossa. Poikani asuu eri lähiössä myös Espoossa.
Minulle oli lähetetty kirje selvällä nimelläni ja oikealla osoitteella varustettuna, mutta tämä kirje oli käännetty poikani osoitteeseen toiselle puolelle Espoota ja viety pojalleni! Pojallani on aivan eri etunimi kuin minulla mutta sama sukunimi! En ymmärrä!
En tiedä, mihin tällaisesta voisi valittaa!
A-posti on sama kuin Posti. Eli perisuomalainen postilaitos, huoh.
Vierailija kirjoitti:
MAinoskirjeet vaan isoon kuoreen ja päälle ton puljun nimi! Sisälle kirje että on se nyt PRKL....
epätietoinen kirjoitti:
Roskiin vaan jos on mainoskirje
Muuttoilmoitus/ laki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos hermo menee. Eiköhän sen ois pitänyt tehdä muuttoilmoitus, joka on muuttanut pois kyseisestä osoitteesta. Hoituis postit oikealle henkilölle.
Noin niinkuin "lain mukaan"
30vuotta sitten...ehkäpä on jo tehnyt...
A-posti on postin jakamaa ns. mainospostia jota postin työntekijätkin repivät ja heittävät roskiin jos ko. henkilö on muuttanut tai kuollut, ei tarvitse lähettää eteenpäin semmoisia.
Jos asut kerrostalossa, jossa posti tulee oviluukusta, voi väärin jaetun postin teipata oveen saatesanoilla "väärin jaettu." Jos sama posti tulee takaisin, sen voi jälleen teipata oveen. Tällä kertaa saatesanoihin kannattaa lisätä kířosaña ja mahdollisesti huutomerkki. Jos sama posti jaetaan kolmannen kerran väärin, saatesanoiksi kirjoitetaan: MIKÄ @#$%! SIINÄ ON NIIN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ, ETTÄ TÄMÄ ON VÄÄRIN JAETTU?!?!? YKSIKIN KERTA VIELÄ, NIIN EN VASTAA SEURAUKSISTA.
Minä jouduin kerran raivoamaan Postille väärin jaetun kirjeen välityksellä, kun toistuvasti jakoivat minulle, vaikka selkeästi ilmoitin, että on väärin jaettu eikä siinä osoitteessa EDES OLLUT IKINÄ ASUNUT KETÄÄN MINUA ENNEN (uudiskohde.) Meni lopulta jakeluun. Huoh.
Eli vielä, mihin pitää ilmoittaa että ei tämmöisiä paskamainoskirjeitä edes tulisi? Suoraan sille firmalle, joka siinä mainostaa vaiko Postille?
Aposti...vois olla joku hihhuleiden juttu.