Te, jotka väitätte, että Ultra Bra on sietämätöntä huutamista: oletteko kuunnelleet niitä sävellyksiä?
Ja uskomattoman taidokkaita muusikkoja ja laulajia? Eivät ne kaikki kappaleet ole läpihuudettuja.
Kommentit (50)
Huutaminen ei istu kommunismin jälkeiseen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se musiikki vaan on niin paskaa, tulee mieleen sellaiset jenkkien gospelkuorot. Ei jakoon.
Gospelkuorothan ovat loistavia.
Gospelkuorot ovat loistavia, Nyrkkipystyssähuutaminen on jotain ihan muuta. Ultra Bran mahdolliset ansiot musiikissa ja/tai teksteissä katoavat agitproppilaisen esiintymisen aiheuttaman oksetusrefleksin myötä.
Yhteiskonsertti Huutajat-mieskuoron kanssa olisi jautaa! Kiva olisi kuulla myös instrumentaaliversioita biiseistä.
EN OLE KOSKAAN SIETÄNYT KUUNNELLA!!!
KUUNNELLA!
KUUNNELLAAAAAAAA!!!!!!!!! AAAAAAAA!!!!!!!!
Tarkoitin vain, että jos ei keskity sen huutamisen päivittelyyn, vaan itse musiikkiin, niin onhan ne nyt taidokkaita sävellyksiä. Harva muu pop/rock-bändi omaa yhtä hienoja sävellyksiä. Muusikoista nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuunneltu on ja tylsäksi havaittu. Joku 70-luvulle jämähtynyt punaviherkupla näistäkin nauttii, ei kyllä ole koko kansaa edustavaa musiikkia.
Mikä musiikki edustaa koko kansaa?
Vexi Salmen sanoittamat Irwinin renkutukset.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin vain, että jos ei keskity sen huutamisen päivittelyyn, vaan itse musiikkiin, niin onhan ne nyt taidokkaita sävellyksiä. Harva muu pop/rock-bändi omaa yhtä hienoja sävellyksiä. Muusikoista nyt puhumattakaan.
Poets of the fall, hienoja sanoituksia, sävellyksiä ja muusikoita...
Vierailija kirjoitti:
Jos huutaminen poistettaisiin, niin ehkä musiikki voisi sitten kuulua.. Onko sitä edes?
Sävellyksien perusteella bändin nimeksi pitäisi muuttaa Ultra Bla.
Ulta Bra on aivan hirvittävää musiikkia, enkä voi käsittää tätä suosiota. Hienoja sävellyksiä on Lord of the Rings elokuvasarjassa.
Ultra Bran pitäisi yhdistää voimansa Kalevauva.fi-bändin kanssa. Av-palstalta poimittuihin sanoituksiin sopisi täydellisesti esitys raivokkaan fanaattisella agitprop-nuotilla.
Tykkään Ultra Brasta sekä Vuokko Hovatan omasta tuotannosta ja runoista.
Mutta se kommunismi ärsyttää.
T. Kapitalistisika
Joko kohta saadaan päivitys sille yhdelle piisille?
Nyt on viimein tuulivoimaaaa! Tuulivoimaaaaa!!! Tuulivoimaaaaaa!!!!
Että minä olen onnellinen, kun on tuulivoimaaaa! Tuulivoimaaaaa!!! Tuulivoimaaaaaa!!!!
Maailma pelastuu, kun on tuulivoimaaaa! Tuulivoimaaaaa!!! Tuulivoimaaaaaa!!!!
Orgastista tuulivoimaaaa! Tuulivoimaaaaa!!! Tuulivoimaaaaaa-aaaahh!!!!
Ärsyttää tuota uikutusta kuunnellessa jo se, että bändin jäsenten maahanmuuttopoliittinen ideologia on päivän selvä, vailla pienintäkään epäilystä.
Se musa hukkuu siihen huutoon. En tykänny Agit Propistakaan. Musa on makuasia. UB on pahan makuinen.
Kertokaapa rehellisesti, eikö jossain Ultra Bran biisin sanoissa mainita autojen sivupeilien potkimisesta? En muista varmuudella että oliko peräti kehottava lause?
Uskomatonta sontaa. Ikäviä kaikuja 70- luvusta ja diktatuurin ihailusta pahimmillaan. "Laulajat" ja "muusikot" taitavat lähes poikkeuksetta olla näiden 70- luvulla kailottaneiden kommareiden jälkeläisiä, kuka mitenkin ristiin.
Rehellinen vastaus kirjoitti:
Kertokaapa rehellisesti, eikö jossain Ultra Bran biisin sanoissa mainita autojen sivupeilien potkimisesta? En muista varmuudella että oliko peräti kehottava lause?
Erään ministerin sanoituksia. Kertoo punavihreästä arvomaailmasta. Pikkuista erikoislumihiutaletta kun vtuttaa niin sen saa purkaa toisten omaisuuteen.
Tapani Kansa.