Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtöselvitys satamassa.

naurettavaReissailia
07.09.2017 |

Miten se tehdään? Olen 19v ja tosiaan ensimmäistä kertaa lähdössä kaverien kanssa ilmana vanhempia Silja europalla Viroon. Jonotetaanko vaan siinä lähtöselvitykseen ja näytetään tarvittavat asiakirjat? Valaiskaa joku tällaista naurettavaa nuorta..Kiitos :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se sen kummempaa ole. :)

Vierailija
2/5 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jonotat siihen tiskille tai teet lähtöselvityksen automaatilla. Matkavarauksesta löytyy koodi tuohon automaattiselvitykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juntit jonottavat sinne lähtöselvitystiskille. Muut tekevät lähtöselvityksen itse automaatilla ilman jonottamista.

Mistä tuleekin mieleen, että aika heikot on turvatoimet satamissa. Kuka vaan voi tilata liput millä nimellä vaan, tehdä lähtöselvityksen automaatilla ja astella sisään laivaan. Missään ei tarkisteta, onko lippu oikean henkilön, passista puhumattakaan.

Vierailija
4/5 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos :) Vähän tuli hölmö olo, kun tällasia perusasioita joutuu täältä kyselemään. Mutta kiitos kuitenkin.

Vierailija
5/5 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain juntit jonottavat sinne lähtöselvitystiskille. Muut tekevät lähtöselvityksen itse automaatilla ilman jonottamista.

Mistä tuleekin mieleen, että aika heikot on turvatoimet satamissa. Kuka vaan voi tilata liput millä nimellä vaan, tehdä lähtöselvityksen automaatilla ja astella sisään laivaan. Missään ei tarkisteta, onko lippu oikean henkilön, passista puhumattakaan.

Pistokokeita tehdään kyllä, joskin melko harvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä