Ensitreffit alttarilla - Mari & Petri Official
Tähän ketjuun vain Ensitreffit alttarilla Mariin ja Petriin liittyvää keskustelua
Kommentit (133)
Mari on niin hirveä nuivistelija ja vittuilija! Ei tarvitse olla psykologi huomatakseen ettei Marin kaltaista voi laittaa televisioon etsimään kumppania. Marilla kosiskeltiin vain katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Suurella todennäköisyydellä haastateltavat, erityisesti Mari, on hienostelleet alkuvaiheen kyselyissä. Haluttu antaa itsestä vähän parempi kuva kuin se totuus lopulta on.
"Harrastan liikuntaa, joogaa ja pilatesta. Nyt on vähän jäänyt mutta haluaisin alkaa taas liikkumaan enemmän..."
Eiköhän totuus ole se, että Mari on käynyt ehkä kerran kääntymässä joogatunnilla ja katsonut pari pilates-jaksoa kotona netistä. Kai sitä siis voi sanoa harrastavansa näitä lajeja?
Ei kannata ihmetellä, miksi asiantuntijat on menneet harhaan kun itse on vastauksillaan ollut harhaanjohtamassa. Pitäisi uskaltaa olla vastauksissaan raivorehellinen mutta se taas vaatisi hyvää itsetuntoa ja itsetuntemusta.Ja ihmettelen myös Petrin mystifiointia. Ihan normaali Suomi-mies Petri mun silmiin on näin kolmen veljen keskellä kasvaneena.
Toki hällä on tuo urheilu ja liikunnallisuus keskiössä (sinkkumiehellä on ollut aikaa omistautua), mutta joku toinen voi olla intohimoinen penkkiurheilija tai keilaaja tai ryypätä joka ilta tai pelata pleikkarilla...
Ja ihmekös tuo jos Petri on halunnut aikaisin Marin luona nukkumaan. Kuka tahansa haluaisi jos aamulla varhain pitää ajaa polkupyörällä töihin parikymmentä kilometriä.
Pitää ja pitää. Petrin ei ole mikään pakko pyöräillä 20km töihin aamuisin. Elämä on valintoja. Sanokaa mun sanoneen, kukaan nainen ei jaksa tuollaisen miehen kanssa jolla on pakkomielteitä noin paljon.
Petrissä on jotain suloista kuitenkin, ja jos tuota liikkumista katsoisi vähän enemmän huumorilla, niin hänestä voisi saada hyvän miehen. Olisi varmaan uskollinen tuossa omassa kapeutuneisuudessaan (ei kaipaa vaihtelua) ja saattaisi isäksi tullessaan pehmentyäkin (ja pienten lasten kanssa rutiineista voi olla apuakin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi niistä EI halua lapsia? Kun eikös se ollut niin, että olivat eri mieltä myös lasten hankinnasta?
En tiedä... mutta miten Petrin elämäntapaan sopisi lapset? Ei mitenkään. Vaimo saisi hoitaa kaiken ja äijä valittaisi kuitenkin ruuasta.
Ei Petri ehkä älyä, etteivät hänen elämäntapaansa sovi lapset. Kuvittelee, että siinä ne menee siivellä, ei realistista käsitystä siitä, kuinka paljon työtä ja vaivaa ja unettomia öitä ne voivat tuottaa.
Petri varmasti jättäisi lastenhoidon naiselle ja itse jatkaisi normaalia elämäänsä, johon kuuluu salilla käynti 24/7 ja omat ruokavaliot. Ja eipä siinä paljoa nukuttais iltaisin jo klo 20, kun vauva valvottaa puoleen yöhön tai yli. Koettu on.
Vierailija kirjoitti:
Mari on niin hirveä nuivistelija ja vittuilija! Ei tarvitse olla psykologi huomatakseen ettei Marin kaltaista voi laittaa televisioon etsimään kumppania. Marilla kosiskeltiin vain katsojia.
:DD
Vierailija kirjoitti:
Mari on niin kireä, koska ei ole vuosiin saanut. Oikein reilu pano auttaisi varmasti kumpaakin, saisi siinä Petrikin hien pintaan..
Kyllä sen näkee nuoremmistakin ihmisistä naamasta, kun ne ovat lakanneet saamasta.
Tai eivät ehkä ole saaneet kunnolla koskaan. Onhan sekin mahdollista...
Vierailija kirjoitti:
Marin täytyisi ensin löytää itsensä, vasta sitten on kumppanin vuoro. Tämä ihmisen elämä vaan on valitettavan lyhyt siihen etsimiseen. Onnea kuitenkin!
Blaah. Tämä on mielestäni täyttä soopaa. Ihminen ei ole koskaan valmis. Aivan hyvin voi ryhtyä parisuhteeseen, vaikka ei olisi "löytänyt itseään". Mikään ei ole niin eheyttävää kuin parisuhde, jossa voi kasvaa ja kehittyä. Sehän juuri on parisuhteen idea.
Alttarilla oli käyty niin eihän se sitä tarkoita että yhteisissä lakanoissa auvoisa avioliitto alkaa. Tekee selväksi että nyt aletaan tutustumaan toisiin ja emme vietä nk avioelämää. Ei muuteta yhteen, tapaillaan ja treffataan, keskustellaan mitä halutaan. Harrastetaan yhdessä, tehdään kompromisseja puolin ja toisin. Jos siltä alkaa tuntumaan että ei tästä tule mitään niin sitten erotaan. Loputtomiin ei kann ata tuhlata aikaa kuten Petrin ja Marin tapauksessa kävi että pian huomasivat että ei tule mitään. Marin mukaan ei ollut kemiaa. Mitälie Petrin puolelta.
Siinähän nähtiin ne suomalaiten jumaloimat asiantuntijoiden valinnat jakuka hullu lähtee moiseen ei muut kuin narsisti hölömöt
Urheilu ei ole pahasta. Mutta tuommoinen ihminen kuin Petri---olin naimisissa tuollaisen kanssa. Tällaiset henkilöt ovat rakentaneet rajallisen 'ihanne elämän' ja pitävät tiukasti kiinni kaikesta, mitä tahansa pöllöä ovat päähänsä saaneet. Ei minkäälaista sosiaalista älliä. Heti tuon tyypin tavat nähtyäni tuumin, että karkuun ja äkkiä.
Entinen mieheni ei mm voinut lähteä pappani hautajaisiinkaan ennalta sovitun tennistreenin vuoksi...joka viikko tai päivä oli ihme sääntöjä ym. Niin ymmärrän tuota daamia. Tällaiset henkilöt eivät muutu miksikään. Entinen mieskin painii samojen ongelmiensa kanssa jälkeeni tulleissa ihmissuhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Plussaa Marin pukeutumistyylistä.
Miksi tuo pukeutumistyyli olisi plussaa? Eikö tuo miehen silmissä ole vain high maintenance ja moolokin kita, joka vie kaikki rahat. Miestä kiinnostaisi enemmän nainen, joka olisi naurava ja halukas miellyttämään miestä, vaikka sitten vähän vaatetyylin kustannuksellakin. Kuinka moni mies edes huomaisi, että Mari pukeutuu jotenkin tyylikkäästi? Itse olen nainen enkä tajunnut mitään erityistä tyyliä, muuta kuin että käveli käsilaukun kanssa käsi idioottimaisesti eteenpäin koukistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vähän passaa ... ei motkota (=tekee kaikki kotityöt mukisematta?)...
Jotain pienempää ajattelin. Esim. että tuo vaikka aamukahvin sänkyyn viikonloppuna. Tietty tämä on sitten molemminpuolista niin että kun kodin ulkopuolella kuljetaan, mies kantaa painavat kassit ja avaa vaimollensa ovet. Sellaista pientä perushuomaavaisuutta.
Marihan ei lakannut töitä tekemästä vaikka Petri tuli kotiin. Ja passautti itsellensä voileivät tarkoilla ohjeilla! Ei kovin viehättävää eikä huomaavaista omaa puolisoa kohtaan.
Asun muualla, joten en ole tv-ohjelmaa nahnyt, mutta ihan kuvien perusteella sanoisin, etta Mari on pettynyt hanelle valittuun pieneen, kaljupaiseen himourheilijaukkeliin. Marille olisi pitanyt olla komeampi ja kulturelli mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo pukeutumistyyli olisi plussaa? Eikö tuo miehen silmissä ole vain high maintenance ja moolokin kita, joka vie kaikki rahat. Miestä kiinnostaisi enemmän nainen, joka olisi naurava ja halukas miellyttämään miestä, vaikka sitten vähän vaatetyylin kustannuksellakin. Kuinka moni mies edes huomaisi, että Mari pukeutuu jotenkin tyylikkäästi? Itse olen nainen enkä tajunnut mitään erityistä tyyliä, muuta kuin että käveli käsilaukun kanssa käsi idioottimaisesti eteenpäin koukistettuna.
Et siis tajua, että tuo nainen on tähänkin asti pystynyt kustantamaan vaatteensa itse, joten miksei jatkossakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän passaa ... ei motkota (=tekee kaikki kotityöt mukisematta?)...
Jotain pienempää ajattelin. Esim. että tuo vaikka aamukahvin sänkyyn viikonloppuna. Tietty tämä on sitten molemminpuolista niin että kun kodin ulkopuolella kuljetaan, mies kantaa painavat kassit ja avaa vaimollensa ovet. Sellaista pientä perushuomaavaisuutta.
Marihan ei lakannut töitä tekemästä vaikka Petri tuli kotiin. Ja passautti itsellensä voileivät tarkoilla ohjeilla! Ei kovin viehättävää eikä huomaavaista omaa puolisoa kohtaan.
Voi pyhä yksinkertaisuus, hänhän oli töissä! Olisit voinut kuvitella asunnon tyhjäksi ja Marin toimistolle. Hän siirtyy läsnäoloon, kun työt loppuvat.
Vaikea kuvitella, että kukaan mies haluaisi Maria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis tajua, että tuo nainen on tähänkin asti pystynyt kustantamaan vaatteensa itse, joten miksei jatkossakin?
"Nainen, joka olisi halukas miellyttämään miestä"... :D En usko, että olet nainen. Jos olet niin asut varmaan Kontulassa, etkä siksi ymmärrä mitään muodista tai Marin tyylikkään klassisesta ja hienostuneesta pukeutumistyylistä. Miten itse pukeudut? Johonkin kierrätyskeskuksen rytkyihin? Vai osuiko arkaan paikkaan, kun itselläsi ei ole varaa ostaa vaatteita tai tyylitajua.
Mari tekas itsestään vanhan piian osallistumalla ohjelmaan. Miten joku voi kuulla syytöksiä joka puolella? Miksei ohjelman sijasta mennyt terapiaan jatkuvasta syyllisyyden tunteesta.
Marille olisi pitänyt olla kulturelli ja komea, tyylikäs hipstermies parralla, ei tuollaista Espoon metsien tyylitöntä ukkelia. Mari voi oikeasti olla tosi rento ja mukava ihminen, oikean miehen kanssa. Itsestäni tulee juuri tuollainen jos joudun viettämään esim deiteillä aikaa tyypin kanssa joka ei sytytä. Niiltä pääsee sentään tunnin päästä pois mutta tulisin hulluksi jos olisi pitänyt olla samassa asunnossa tuon miehen kanssa, olisin ehkä feikannut sydänkohtauksen että pääsen sairaalaan pakoon.
Petri joutaisi terapiaan. Tuollainen jatkuva elämänsä kontrollointi on pakko-oire jostain.