Mun mies ei helli mua koskaan!
Siis ei koskaan! Olen niin hellyydenkipeä että kohta en voi katsoa telkkaria kun sieltä nään mistä jään paitsi.
Mies ei halua erota, mä en kestä tätä. Jos sanon jotain niin alkaa kauheesti haukkua tai osoitella mun vikoja. Miks se ei sit eroa??ä haluaisin vaan hellyyttä!!!! Mies sanoo että on väsynyt töistä ja taloyhtiön asioista ja lapsista iltaisin että ei halua hellyyttä.
Kommentit (30)
Sama täällä. Tästä tuli illalla taas vaihteeksi riitaa. Istuin sohvalla miehen viereen ja pyysin, että hän vähän silittäisi minua ja mies veti kauheat pultit, että hän on väsynyt, eikä jaksa. Loukkaannuin ja sanoin, että aina sama juttu ja hän sitten huusi vihaisena, että okei, hän silittää ja sanoin, että antaa olla, jos noin vastenmielistä on minuun koskea. Mies lähti kiukkuisena makuuhuoneeseen nukkumaan ja itse jäin tähän tv:n ääreen. Muuten meillä menee "hyvin", kunhan ei oteta huomioon tuota, että mies inhoaa läheisyyttä ja hellyyttä.
Ihmiset ovat erilaisia, näin ollen tarpeetkin voivat olla hyvin erilaiset. Olin itse seitsemän vuotta naimisissa miehen kanssa, joka ei koskaan oma-aloitteisesti halannut, pussannut tai hellinyt muuten ellei halunnut seksiä. Minua läheisyyttä kaipaavana ihmisenä tämä häiritsi. Koin myös, etteivät monet muutkaan tarpeeni tulleet tyydytetyiksi tässä suhteessa.
Eropäätös oli vaikea, mutta nyt olen suhteessa miehen kanssa, jonka läheisyyden tarve vastaa omaani. Kumpikin halaa, pussaa ja silittelee toista yhtä paljon. En vaan voisi enää kuvitella palaavani siihen suhteeseen, jossa tarpeitani ei huomiotu eikä tyydytetty, koska hyvässä suhteessa kummankin tarpeet tulee kyetä ottamaan huomioon.
En siis väitä, että kenenkään tyyli olisi väärä. Kaikki ihmiset eivät vain sovi yhteen.
No mitäs noi tollaset miehet sit tekee halutessaan seksiä?
Mun ex oli aina ihmeen "tunteellinen" 10 minuuttia kun lähti pettämään. Hellyyskin oli sellasta, että kesti pari minsaa kun pani mua.
Joo mullakin oli sama olo. Kunnes se kääntyi niin et enää haluakaan hältä mitään. Nyt sitä vasta umpikujassa ollaan..
Lapset pieniä. Mitä hittoa tehdä..
Ihastuin vielä toiseen. Odotan tässä lähinnä että aika kuluu ja meneekö nää tuntemukset ohitse ja pystynkö edes pitämään miehestäni. Loukannut jo niin monesti niin pahasti et pitää vähän tehdä töitä et pääsisi yli.
Ei minunkaan mies hellinyt. Ei seksiäkään. Ihan kylmästi torjui lähestymiseni parin vuoden ajan. Oli todella paha olo. Kävi niin, että ihastuin toiseen ja sain hellyyttä. Avioero on vireillä.
Täällä myös :( läheisyyttä on vain seksin aikana. lisäksi mun toiveilla tai tarpeilla elämässä ei ole mitään väliä, mies päättää mikä on tärkeää ja mahdollista.
Haluan eroon miehestä, haluan olla itse elämäni johdossa.
Haluaisin myös olla rakastettu mutta ehkä se on liikaa.
Ainiin ja suhteen ekat vuodet haluttiin hellyyttä ja kaikkea yhtä paljon.
Mitä yritin ylempänä sanoa oli kai et älkää huoliko, se kääntyy viel niin ettette tekään halua.. mut elämä ilman hellyyttä, mitä siitä muka tulee!??!
Mistähän melkein 50v löytäisi uuden kullan, kun ei oo ikää tuonne 50+ matchiin mikälie. Olen ollut yksin jo monta vuotta ja mietin, josko väärentäisi ikäänsä vähän ylöspäin? Vai odotanko vielä vuoden ja vähän päälle? N48
Tinderit ei kiinnosta, eikä some- jutut sinänsä, mutta ainutko tie nykyisin?
Ilmoittaudun mukaan kerhoon! Onko teillä siskot vielä seksiä? Meillä ei. Olenkin tässä tuumaillut, että otanko ja lähden, mutta kun kuvioissa on mukana kolme lasta, niin ei ole oikein helppo näitä repiä ihan irti isästään..seksiä on ollut siis sen verran aikanaan, että lapset on saatu alulle. No, oltiinhan me joskus kuin kanit, mutta se taisi olla joskus valovuosi sitten😔
Vierailija kirjoitti:
Minä voin helliä.
Tuu tänne?
Tuttu tilanne, silloin tällöin sanon miehelleni haluan läheisyyttä vastaa "joo... Kohta" ei kuitenkaan tule antamaan läheisyyttä, no vähä siitä vedän hernettä nenää mut lopulta en jaksa edes yrittää väkisin pakottamaan.
Miksi ihmeessä te tämän ketjun kommentoijat pysytte niissä parisuhteissanne, joissa teidän tarpeenne eivät kohtaa puolisoittenne kanssa? Jos mies (tai nainen) on aina käyttäytynyt samalla tavalla, tilanne tuskin tulee maagisesti korjaantumaan tulevaisuudessakaan. Aina on parempi olla vaikka sitten yksin kuin onneton yhdessä jonkun toisen kanssa.
Lohdullista, että meitä on muitakin, enkä ole ainoa. Itse tarvitsisin paljon enemmän hellyyttä kuin pikaiset pusut kotiintulo- tai lähtötilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä te tämän ketjun kommentoijat pysytte niissä parisuhteissanne, joissa teidän tarpeenne eivät kohtaa puolisoittenne kanssa? Jos mies (tai nainen) on aina käyttäytynyt samalla tavalla, tilanne tuskin tulee maagisesti korjaantumaan tulevaisuudessakaan. Aina on parempi olla vaikka sitten yksin kuin onneton yhdessä jonkun toisen kanssa.
Lapset :(
Vierailija kirjoitti:
Lohdullista, että meitä on muitakin, enkä ole ainoa. Itse tarvitsisin paljon enemmän hellyyttä kuin pikaiset pusut kotiintulo- tai lähtötilanteessa.
Mä en saa edes niitä :(
Ootteko koettaneet tehdä aloitusta, hieroa jalkoja, painautua kainaloon?
Ei se toki aina auta, mutta hyvä alku...
Itselläni käynyt niin, että kun hellät sanat, eleet yms. Lämpö arjesta puuttunut jo liian kauan, ei enää sekään ainoa läheisyyden muoto, mitä meillä on ollut vielä ja mikä on toiminut eli seksi, kiinnosta enää lainkaan. Monta kertaa olen vuosien varrella tästä toiveestani/tarpeestani miehelle puhunut, mutta ilmeisesti se ei ole hänelle merkityksellinen asia, tai sit ei vaan piittaa. Niin, kuten joku täällä jo kirjoitti - jos tarpeet, toiveet ovat kovin erilaiset parisuhteessa, niin homma ei vaan toimi.
Mun mies on ihan samanlainen! Oikeasti niin paha olla jo tämän takia!
Miten yksi halaaminenkin voi olla niin vaikeaa. Kaiken hellyyden joutuu kerjäämään. Ei ole yhtään rakastettu olo vaikka mies sanookin rakastavansa. Musta tuntuu etten jaksa tätä enää kauaa.
Typerä syy ehkä erota, mutta hellyydenpuutteeseenkin voi kuolla. Siltä ainakin tuntuu! :( Haluan rakkautta!!!!