Tyttöystävä ei suostu nuolemaan mun pyypyytä
Ei edes halua kokeilla sitä. Ei osaa selittää muuten kuin sanomalla "hyi", vaikka huolehdin hygieniastani. Itse kyllä tykkää kun nuolen hänen pyrstöään. Onko tämä mielestänne reilua?
Kommentit (11)
Ei kaikkeen tarvitse suostua, jotta parisuhde täyttäisi onnellisuuden kriteerit.
Ei miehen karvainen perse ole tarkoitettu nuoltavaksi. Ei tulisi mieleenikään pyytää vaimoa nuolemaan persettäni. Meillä nuollaan vain vaimon peppua. Se on naisen etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes halua kokeilla sitä. Ei osaa selittää muuten kuin sanomalla "hyi", vaikka huolehdin hygieniastani. Itse kyllä tykkää kun nuolen hänen pyrstöään. Onko tämä mielestänne reilua?
On reilua.
Ei ole reilua. Jätä se ja etsi itsellesi kunnon perseennuolija.
Ei munkaan puoliso nuole, välillä sitä ehdotan mutta en painosta. Itse olen nuollut hänen peppuaan mutta hän ei useinkaan halua saada suuseksiä ollenkaan. Minulta ottaa kyllä suihin.
M40
Seksissä ei voi painostaa toista mihinkään. Jos ei saa riittävästi sitä mitä tarvitsee, pitää vaihtaa kumppania, tai miettiä onko se juttu jota ei saa niin tärkeä. Ja voihan siitä asiasta yrittää keskustella joskus myöhemmin uudestaan.
Minä nuolen mieheni peppua ihan mielelläni, kun näen minkä reaktion saan aikaiseksi.
Se on vihanen kun et nuole sen etupyllyä.
MIKÄ VITTU ON PYYPYY !!!