Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei helli mua koskaan!

Vierailija
06.09.2017 |

Siis ei koskaan! Olen niin hellyydenkipeä että kohta en voi katsoa telkkaria kun sieltä nään mistä jään paitsi.
Mies ei halua erota, mä en kestä tätä. Jos sanon jotain niin alkaa kauheesti haukkua tai osoitella mun vikoja. Miks se ei sit eroa??ä haluaisin vaan hellyyttä!!!! Mies sanoo että on väsynyt töistä ja taloyhtiön asioista ja lapsista iltaisin että ei halua hellyyttä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vituttaa kun hyvin harvoin saa sellaista seksiä johon itse on tyytyväinen tai saa tarpeeksi läheisyyttä jne. Mutta onhan se rakas ukko siitä huolimatta! En vaihtais en ikikuuna päivänä, läheisyydestä huolimatta. Meillä se rakkaus antaa sen voiman vaikka välillä meinaa masentaa, ja erotkin käy mielessä.

Vierailija
22/30 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko koettaneet tehdä aloitusta, hieroa jalkoja, painautua kainaloon?

Ei se toki aina auta, mutta hyvä alku...

Ei toiminut aloitukset. Mies torjui. Pyristeli vastaan ja saattoi ihan kyynärpäällä torjua minut. Siis jotain aivan törkeää ja mieleni pahoitin usein ja oli mykkäkoulua eikä mies mitenkään yrittänyt pitää suhdetta yllä. Yritin pelastaa parisuhdetta, mutta mies ei tullut mitenkään vastaan. Hyvä ettei tukehtunut nauruun, kun ehdotin treffejä ravintolaan. Kaikki ravintolasyömisetkin kun oli yhdessä lasten kanssa. Nyt eron jälkeen harmittaa etten eronnut aikaisemmin. Ihan itkettää, kun miettii niitä pahoja hetkiä.

Olen siis tuo vastaaja7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne meillä. Kohta 10 vuotta yhdessä, ja juttu oli alussa aika kiihkeää, mutta sitten halailut ja hempeilyt pikkuhiljaa hiipui. Joskus vuosia sitten tästä oli kovaa vääntöä, loukkaannuin kun toiselta ei saanut vastakaikua, mutta sitten lakkasin "kerjäämästä". Minä teen aloitteen halaamiseen, tuntuu että se on miehelle ihan pakkopullaa. Mutta kun mies haluaa seksiä, niin johan ollaan halailemassa ja painamassa etumustaan minua vasten. Ärsyttää ja olen sanonut asiasta monesti ja jonkin verran onkin ymmärtänyt mua, mutta meillä nää jutut ei vaan kohtaa. Mieheni äiti ei ole halaillut eikä hellinyt lapsiaan, sillä voi olla vaikutusta. Alle kouluikäinen lapsi pitää meitä pääasiassa yhdessä, halailen lasta niin paljon kuin hän haluaa ettei vaan tule isäänsä ;)

Vierailija
24/30 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös täysin sama juttu, paitsi iltaisin kun mennään nukkumaan, mies on aina vaatimassa että paijaan/rapsuttelen häntä selästä. Seksiä meillä noin kerran viikkoon.

Yhdessä ollaan oltu jo 25v.

Mies ei kyllä ikinä ole antanut hellyyttä edes lapsillemme. Kertaakaan ei ole edes ottanut heitä vapaaehtoisesti edes syliinsä:(

Vierailija
25/30 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on teillä murheet.

Vierailija
26/30 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on aivan turhaa, jos ei kertakaikkiaan halua antaa hellyyttä, niin ei halua. Ei kovin moni syö matojakaan, vaikka toinen kuinka haluaa. Ja tuskin on hellyyskään kivaa jos toinen sen pakosta joutuu antamaan. Eli ilman tai ero.

Vierailija
27/30 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on miehellä kasseissa. Te ette herätä helliä tunteita.

Vierailija
28/30 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vituttaa kun hyvin harvoin saa sellaista seksiä johon itse on tyytyväinen tai saa tarpeeksi läheisyyttä jne. Mutta onhan se rakas ukko siitä huolimatta! En vaihtais en ikikuuna päivänä, läheisyydestä huolimatta. Meillä se rakkaus antaa sen voiman vaikka välillä meinaa masentaa, ja erotkin käy mielessä.

Eli miehesi on kuin vanha astiakaappi :ei se oikeen riitä mihinkään mutta meneehän se kun hankalaahan uuden löytäminenkin on eikä ilmankaan oikeen voi olla.

Vierailija
29/30 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helli koskaan mutta et voi olla ääneen valittamatta ja tuputtamatta mielipiteitäsi, arvoisa nainen ? Jos jättäisit kitisemättä ja ymmärtäisit vaieta niin ehkä olisi toisin ?

Vierailija
30/30 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia miehiä te naiset oikein valitsemalla valitsette?

Itse ikisinkkuna miehenä en tykkäisi mistään niin paljon kuin naisen hellimisestä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme