Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lenkkeily kylmällä

Vierailija
06.09.2017 |

Onko olemassa niin paksuja ja lämpimiä lenkkeilytrikoita, että niillä tarkenisi hyvin vielä talvellakin? Verkkareiden alle mahtuisi tietysti trikoot alle, mutta löysät lahkeet eivät ole lenkkeillessä niin mukavat. Entä millaisia lenkkeilykenkiä käytätte talvisin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene talvisin lenkille ollenkaan yli -10 astetta kovemmilla pakkasilla, en välttämättä tuota pienemmillä pakkasillakaan, jos tuuli on viiltävän pureva tai jos lunta tuiskuttaa vaakatasossa. Voin tuolloin aivan hyvin kuntoilla sisätiloissa, koska tulee parempiakin ilmoja lenkkeillä ulkona. Onneksi kuitenkin viime talvina ne yli -10 asteen pakkaspäivät ovat olleet melko harvassa, joten on suosinut talvilenkkeilyäkin hyvin.

Vierailija
2/3 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mene talvisin lenkille ollenkaan yli -10 astetta kovemmilla pakkasilla, en välttämättä tuota pienemmillä pakkasillakaan, jos tuuli on viiltävän pureva tai jos lunta tuiskuttaa vaakatasossa. Voin tuolloin aivan hyvin kuntoilla sisätiloissa, koska tulee parempiakin ilmoja lenkkeillä ulkona. Onneksi kuitenkin viime talvina ne yli -10 asteen pakkaspäivät ovat olleet melko harvassa, joten on suosinut talvilenkkeilyäkin hyvin.

En minäkään missään 20 asteen pakkasissa mene, mutta vinkkejä mitä laittaa päälle kun jo nollakelillä meinaa jalat palella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukaupoista ja netistä saa myls talvilenkkeilyyn tarkoitettuja trikoita. joilla itse olen pärjännyt nollakelillä ja pikkupakkasellakin. Jalkaan jäisellä kelillä nastalenkkarit ja pitkävartiset sukat, esim. tukeva kompressiosukka.