Kysy mieheltäsi : mikä on hänelle kaikista tärkeintä elämässä?
Kirjoita vastaus tänne ja katsotaan mitä meidän miehet vastaa !:D
Kommentit (46)
Sinä (minä)vaikka oletkin salarakas. +miehen kolme omaa muksua.
Tätä on oikein tutkittu. Miehet vastaavat useimmin, että vaimo. Naiset, että lapset.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota millään pahalla.... mutta ukkomiehillä on tapana valehdella naisille että pääsee herkemmin naisen kanssa sänkyyn..... ja vaimo menee yhä edelleen edelle jopa sitä kakkosta!
Sinuna unohtaisin koko miehen ja etsisin vapaa miehen...
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että vaimolle vastaus olis ollu sinä (vaimo) ja muksut. Epäiletkö säkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota millään pahalla.... mutta ukkomiehillä on tapana valehdella naisille että pääsee herkemmin naisen kanssa sänkyyn..... ja vaimo menee yhä edelleen edelle jopa sitä kakkosta!
Kyllä kakkonen on aina tärkeämpää kuin vaimo. Ei mikään voita kunnon perseseksiä!
Vierailija kirjoitti:
Perhe, hiphop-kulttuuri, Jumala.
Onks sun mies Ruudolf :-DDDD
"Herkkä ja juustonen niiku mikko kuustonen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kakkonen on aina tärkeämpää kuin vaimo. Ei mikään voita kunnon perseseksiä!
No silloin kannattaa kyllä siirtyä niihin miehiin kokonaan!
"Tää meidän yhteiselo, että jatkuis hyvänä ja pysyttäis terveinä". Olemme 50+, ajatuksiin on tosiaan alkanut tulla terveysjutut.
Suurin osa miehistä ymmärtää vastata tähän automaattisesti perheen hyvinvointi vaikkeivat sitä mieltä oikeasti olisikaan.
Miten joku kehtaa tulla kakkosena kirjoittelee tänne? Ei siin.. tyhmä kuin mikäki sika.
"Sinä".
On sanonut noin monta kertaa. Hämmentävä vastaus siksi, että olemme uusperhe ja hänellä itsellään on kolme lasta.
Mies vastasi puutarhanhoito.