Miten haluaisit että sinut torjutaan?
Jos olet ihastunut ja teet aloitteen. Mutta vastapuoli haluaa torjua sinut.
Toivotko että sanoo syyn, vai riittääkö ihan etten nyt valitettavasti voi vastata sinun ihastumiseen? Ja millaiset pakit ovat pelottavimmat, mitä ajattelet?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten näissä joissain naisissa vetää puoleensa..samoissa naisissa.Ystäväni(nainen) on käynyt useilla treffeillä ja kukaan treffikumppani ei ole torjunut häntä!hän saisi jokaisen.Sitä hän ihmettelee itsekkin.
Ovatko he kauniita? Pukeutuvat naisellisuuttaan korostaen?
Vierailija kirjoitti:
"Olen varattu."
Aivan riippumatta siitä onko nainen sitä vai ei. Jostakin syystä tähän tapaan törmää todella harvoin. Miksiköhän?
Toimisi myös itsellä kun jätän varatut rauhaan, mutta miten sitten nää jotka innostuu enemmän kun on varattu ja alkaa pahemmin lähestymään?
Toisinaan naiset myös käyttäytyvät hieman vapaammin, jos ovat varattuja. Siis näkevät rupattelun enemmän yleisenä sosiaalisuutena ja sen vuoksi vapaasti juttelevat myös sellaisten miesten kanssa, jotka eivät parisuhdemielessä miellytä. Sinkku puolestaan ei halua tutustua tarkemmin epäpotentiaaliseen mieheen, koska siitä seuraisi kuitenkin ehdotuksia, treffipyyntöjä jne. Tähän vuoksi toisinaan voi vaikuttaa, että kaikki mukavat naiset ovat varattuja.
Yleisesti en usko yksityiskohtaisiin vikalistoihin. Jos toinen ei miellytä, niin ei asia yksittäistä ominaisuutta muuttamalla vaihdu. Joidenkin kanssa vain sujuu ja toisten ei, eikä sitä välttämättä itsekään osaa tarkemmin pilkkoa, mistä se oikeasti johtuu.
Minusta tuo on ihan tapauskohtaista. On eri asia väittää olevansa varattu työkaverille tai parhaan ystävänsä siskolle/veljelle kuin jollekin baarissa tapaamalleen ihmiselle. Treffien jälkeen voi hyvin kiittää seurasta ja sanoa, ettei löytänyt sellaista yhteistä, että uskoisi suhteesta tulevan mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Olen varattu."
Aivan riippumatta siitä onko nainen sitä vai ei. Jostakin syystä tähän tapaan törmää todella harvoin. Miksiköhän?
Koska en halua valehdella. Mitä jos näkisit varatuksi itseään sanoneen naisen hetken päässä jonkun muun kanssa?
Mut on torjuttu kolme kertaa enkä pitänyt niistä mistään. Ekalla kerralla mies sanoi että olen ruma. Tokalla kerralla sama juttu. Kolmas mies sanoi ettei halua/osaa seurustella kenenkään kanssa mutta jos osaisi, ei näkisi mitään syytä miksi me emme sopisi yhteen. Ihan sama miten mut torjutaan, otan aina itseeni, itsevarmuus nollissa.
Minusta ei kannata analysoida eikä eritellä liikaa syitä, se loukkaa oikeasti vaan enemmän. Jos ei ole kemiaa, ei vaan sytytä. Eikä sitäkään kannata sanoa. Paras on varmaan joku elämäntilanteeseeni ei nyt sovi -tyyppinen joka on kuitenkin pehmitetty että olet kyllä tosi mukava ja hyvät jatkot.
Eikä avata enempiä vaikka toinen inttäisi.
Tai sanoa että on varattu, oli tai ei.
Nainen voisi vain sanoa etten ole hänen tyyppiään ja sillä selvä. Pahimmat pakit ihastuneelle on viesteihin vastaamattomuus!
Rehellisesti.
mm. nämä olisivat hyviä:
"Ikävä kyllä pidän vain pitkistä/leveäharteisista/jykeväleukaisista/matalaäänisistä/tummista/tms miehistä"
"Lähestymisesi ei ollut riittävän itsevarmaa ja määrätietoista, katsekontakti oli epäröivän oloinen etkä osannut viedä"
"Pukeutumisesi ja käytöksesi antaa ymmärtää ettet ole riittävän kunnianhimoinen"
"Vaikutat hyvältä aviomieskandidaatilta, mutta tällä hetkellä olen mieluummin sinkku ja irtosuhteissa/panosuhteissa suosin eri tyyppisiä eli komeampia ja ronskimpia miehiä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen varattu."
Koska en halua valehdella. Mitä jos näkisit varatuksi itseään sanoneen naisen hetken päässä jonkun muun kanssa?
Eikös se idea olekin jos sanoo olevansa varattu?
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele, koska valheella voi olla lyhyet jäljet. Älä siis esim. väitä itseäsi varatuksi, jos et olekaan - ehkä tuo lähestyjä näkee sinut piankin jonkun muun käsikynkässä, ja silloin paljastut valehtelijaksi.
En tajua tästä ajatuksesta mitään. Jos on varattu, niin silloin ei olla toisen käsikynkässä, vai mitä?
Niin, ettei tarvitse tuntea nöyryytystä. Asiat voidaan tehdä monella tapaa ja toisen nöyryyttäminen...
Tahtoisin että isoista rinnoista koostunut seinä torjuu minut. Vaikka miten lähestyisin se seinä tulee vaan hitaasti vastaan ja tuuppaa minut pois.
M
12121212 kirjoitti:
Rehellisesti.
mm. nämä olisivat hyviä:
"Ikävä kyllä pidän vain pitkistä/leveäharteisista/jykeväleukaisista/matalaäänisistä/tummista/tms miehistä"
"Lähestymisesi ei ollut riittävän itsevarmaa ja määrätietoista, katsekontakti oli epäröivän oloinen etkä osannut viedä"
"Pukeutumisesi ja käytöksesi antaa ymmärtää ettet ole riittävän kunnianhimoinen"
"Vaikutat hyvältä aviomieskandidaatilta, mutta tällä hetkellä olen mieluummin sinkku ja irtosuhteissa/panosuhteissa suosin eri tyyppisiä eli komeampia ja ronskimpia miehiä"
Ehdottomasti samaa mieltä että toivoisin naiselta rehellisyyttä.
esim. Olet liian lyhyt, ruma, epävarma, tylsä, hiljainen, matala status, epäsosiaalinen, huonot hiukset.
Ei mitään sellaisia "kemiat ei kohdanneet" tai "olisit ollut mulle liian hyvä" valheita.
Mikä sitten näissä joissain naisissa vetää puoleensa..samoissa naisissa.Ystäväni(nainen) on käynyt useilla treffeillä ja kukaan treffikumppani ei ole torjunut häntä!hän saisi jokaisen.Sitä hän ihmettelee itsekkin.