Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ottaa päähän, kun mieheni ei osaa näyttää tunteitaan kun muita on paikalla

Vierailija
04.04.2006 |

mutta heti kun nää " ylimääräiset" ihmiset poistuu paikalta, on mun kimpussa kuin pikkupoika!!! RASITTAVAA

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurille? Ystäville? Ihan kelle vain?

Vierailija
2/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin käsien liiallinen vapina. on vaikeaa olla jos saa kondominkin laitettua vasta toisella yrityksellä, ensimmäisen päättyessä orgasmiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Nimittäin käsien liiallinen vapina. on vaikeaa olla jos saa kondominkin laitettua vasta toisella yrityksellä, ensimmäisen päättyessä orgasmiin..

Vierailija
4/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vois olla " tavallisesti"

Vierailija
5/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks että tavalliset on hirmu tylsiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi