Jos asut pk-seudulla, minulla on heti sinulle työpaikka
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Johan niitä alko tippumaan
vammaisuus, palkka
Mitäs vielä?
Mä tulen töihin, jos se on sellaista, mitä osaan tehdä, tai on helppo oppia. Esim. lääkärin tai kirurgin hommiin en lähde.
Ulise nyt vaan ihan rauhassa, jos et edes kerro mikä työ se on. Ja sinustako vammaisuus/liikuntakyvyttömyys/sokeus ei ole este työn tekemiselle?? Sinähän erikoinen työnantaja olet.
Mä en ikinä ala puhelinmyyjäksi. Hullunhommaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne kannata tulla töitä kauppaamaan. Onhan se nyt kaikille tullut selväksi, mitä porukkaa täällä AV:lla OIKEASTI on. Sanovat olevansa vaikka mitä, mutta totuus ei pala tulessakaan...
OIKEAT ja rehelliset työnantajat ei kirjoittele hämäriä työtarjouksia av-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Minun tekosyyni on se että en asu pk-seudulla ja se on vihoviimeinen kolkka jonne muuttaisin ennemmin vaikka Etelänapamantereelle.
Eikös se ollut Sipoossa? Eli ihan korpeen pääsisit. Siitä voi sitten lähteä pohjoiseen ja itään.
Eka numero on Pä...Kall...., Jyväskylä. Kaksi muuta numeroa ei löydy Fonectan avulla. Se siitä.
Ja facesta löytyy tekaistu profiili tuolle nimelle. Hieno "työnantaja".
Ei tänne kannata tulla töitä kauppaamaan. Onhan se nyt kaikille tullut selväksi, mitä porukkaa täällä AV:lla OIKEASTI on. Sanovat olevansa vaikka mitä, mutta totuus ei pala tulessakaan...