Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin minulta vietiin mies.

Vierailija
05.09.2017 |

Mieheni haki opiskelemaan yletäkseen tehtävässään. Opiskeluaikana hän joutui toiselle paikkakunnalle harjoitteluun, tuli kyllä yöksi kotiin.
Harjoittelun loppuvaiheessa eräs nainen iski silmänsä mieheeni. Nainen oli työssä samassa rakennuksessa eri tehtävässä ja he näkivät aina joskus toisensa. Mieheni on hyvin sosiaalinen ja varmaan jotenkin saattanut myös ruokkia naisen kiinnostusta.
Nainen kuulema tyrkytti itseään melko suoraan. Nainen ei myöskään sanonut tietävänsä että mies oli naimisissa.
Harjoittelun jälkeen nainen pyysi miestäni fb kaveriksi. Nainen myös profiilinsa perusteella harrasti samoja asioita kuin mieheni ja kuunteli samaa musiikkia. Nämä tietenkin lisätty sivulle mieheni houkutukseksi.
Mies suostui kaveripyyntöön ja nainen alkoi pommittaa häntä. Jossain vaiheessa he tapasivat ja mies oli uskoton. Viestittely ja tapaaminen jatkui, mieheni oli laittanut naisen ja oman viestittelyn salaiseksi sekä kaverisivun.
Sitten mieheni lähti harrastetapahtumaan. Tämä nainen meni sinne omassa seurueessa varmasti tietäen että mieheni oli siellä. He olivat kahden koko viikonlopun siellä.
Mieheni kaverin vaimo laittoi heistä viestiä minulle. Olin tyrmistynyt. Mies sanoi että hänellä ja tällä naisella on paljon yhteistä
Entä minä, lapset, talo, 25v avioita?
Nainen ei ole juuri minkään näköinen ja taitaa olla jopa miestäni vanhempi.
Tunnen katkeruutta ja vihaa. Näin helppoja miehet ovat, kunnollisenakin pidetyt.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulta mitään viety. Mies vaihtoi toiseen.

Vierailija
2/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä syyllistä. Tangoon tarvitaan kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko pitää miehen vaikka hän on rakastunut toiseen?

Vierailija
4/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa :( Jotkut naiset myös tahalleen iskee varattuja miehiä tunteakseen ylemmyyttä. Toivottavasti mies tajuaa mitä menetti!

Vierailija
5/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on aikakin erota, jos jo 25 vuotta tullut täyteen.

Itse suosin 10–14-vuoden suhteita.

Vierailija
6/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kuullut miehen kertoman tarinan. Todennäköisesti homma alkoi miehen aloitteesta. Mies väänsi jutun sitten niin, että voi mies-rukkaa, kun ilkeä naikkonen tuli ja otti väkisin omakseen.

Vierailija
7/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kuullut vain miehen version. En edes halua naista nähdä vaikka mieheni haluaisi hänet poikamme juhliin. Kirjoitin tämän kohtaloni koska minusta se on väärin että väkisin rikotaan pitkä liitto. Jos olisin edes voinut tehdä jotain etteivät asiat olisi menneet noin pitkälle, olisin tehnyt. Mutta en tiennyt naisen aikeita.

Huomaan myös että täälläkin jotkut ovat valmiita syyllistämään minua. Mutta en todella tiedä mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin ettei näin olisi käynyt.

Vierailija
8/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routa ajaa sitten porsaan ennen pitkää kotiin, nämä tarinat on niin nähty. Tällainen nainen sitten usein vielä lemppaa miehen, kun suhde on rikottu.

Pahinta sinulle olisi nyt tuntea arvottomuutta ja, kummallista kyllä, häpeää.

Olen pahoillani puolestasi, voimia.

M56

Vierailija
9/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä on vähintäänkin yhtä paljon syytä kuin tuossa ulkopuolisessa naisessa. Ei kukaan pääse kahden ihmisen väliin, elleivät nämä päästä. Sinun miehesi päästi tämän naisen teidän väliinne. Ilman miehen myötävaikutusta naisen tyrkyttelyt olisivat jääneet turhiksi.

Surullistahan tämä on, mutta ei teidän suhde varmaan ole ollut kovin hyvä ja läheinen, jos mies on ollut ulkopuoliselle näin helppo saalis?

Vierailija
10/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Itse taistelin miehen takaisin joten jäipä läski rannalle ruikuttamaan kuitenkin lopuksi :) Tosin voi olla että lemppaan miehen vielä.

Ja miehet on yksinkertaisia. Näitä tarinoita on maailman sivu ja ne kenestä ei koskaan uskois on niitä pahimpia. Nähty on.

Vierailija
11/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Sama kokemus. Itse taistelin miehen takaisin joten jäipä läski rannalle ruikuttamaan kuitenkin lopuksi :) Tosin voi olla että lemppaan miehen vielä.

Ja miehet on yksinkertaisia. Näitä tarinoita on maailman sivu ja ne kenestä ei koskaan uskois on niitä pahimpia. Nähty on.

Eiku pidä vaan itelläs. On varmaan tosi antoisa parisuhde tollasen petturin kanssa :D

Vierailija
12/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Eiku pidä vaan itelläs. On varmaan tosi antoisa parisuhde tollasen petturin kanssa :D

Hyvinhän ne näyttää teille kakkosille kuitenkin kelpaavan 😂

Vierailija
13/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi viedä...joutaaki lähteä jos on niin toisten vietävissä ilman omaa tahtoa...

Vierailija
14/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten muistit, että teillä on avioehto ja sinä omistat kaiken muun paitsi miehen auton, Skoda Octavia vuosimallia 2012. Joten eipä ole iso menetys, että lähti. Mutta toisaalta kuka nyt puhdistaa mökillä rännit?

Vierailija
15/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa esittää miestäni oikein hyvässäkään valossa. En myöskään koskaan ota häntä takaisin. Minulla on paljon tunteita häntä kohtaan ja en halua uudestaan pettyä. Se todella pyörii päässäni mitä tein väärin? Ehkä sen selvittäminen voisi tuoda muille toivoa jos ovat samaan tilanteeseen joutumassa.

Vierailija
16/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että kun alkuhuuma on ohi ja toinen nainen näyttää kurjat puolensa tulee miehellä ikävä kotiin..nää jutut on niin nähty. Voimia. :(

Vierailija
17/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tällä hetkellä elämäni ensimmäistä kertaa korviani myöten ihastunut varattuun mieheen. Yleensä en korkean moraalini takia edes harkitsisi mitään, mutta tuossa miehessä on vain jotain sellaista, että ottaisin hänet heti jos saisin.

Mitään vakavaa ei välillämme ole tapahtunut, mutta kiinnostus on selkeästi molemminpuolista ja antaisin tapahtua heti jos siihen tulisi mahdollisuus. Ja kyllähän mies loppupelissä itse tekee sen päätöksen, että lähteekö pitkästä suhteestaan vai ei...

Vierailija
18/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tällä hetkellä elämäni ensimmäistä kertaa korviani myöten ihastunut varattuun mieheen. Yleensä en korkean moraalini takia edes harkitsisi mitään, mutta tuossa miehessä on vain jotain sellaista, että ottaisin hänet heti jos saisin.

Mitään vakavaa ei välillämme ole tapahtunut, mutta kiinnostus on selkeästi molemminpuolista ja antaisin tapahtua heti jos siihen tulisi mahdollisuus. Ja kyllähän mies loppupelissä itse tekee sen päätöksen, että lähteekö pitkästä suhteestaan vai ei...

Siis huolisit itsellesi pettäjän? Varsinainen helmi, eihän tuota pystyisi vastustamaan millään.

Vierailija
19/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katsoo vaan peiliin sieltä se syy löytyy.

Vierailija
20/134 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän juttu ole niin, että miehesi ihan itse lähti toisen matkaan. Ei kukaan voi viedä toiselta puolisoa, jollei se puoliso itse sitä halua. Minuakin on tultu monesti iskemään esim. baarissa, sanon vaan kaikille että sori ei kiinnosta, oon varattu. Näin helppoa se on. Jos haluaisin lähteä jonkun matkaan, lähtisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän