Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tuomittu kärsimään pask*an työpaikkaani ikuisiksi ajoiksi

Vierailija
05.09.2017 |

Olen kolme vuotta hakenut uutta työpaikkaa. Välillä päässyt haastatteluun, mutta kertaakaan en ole saanut paikkaa, vaikka hakemuksia on takana yli 200. Sekä läheltä kotia että kauempaa. Vihaan työtäni, vihaan työpaikkaani, vihaan pomojani. En saa nukuttua koska työ ahdistaa niin paljon, itken iltaisin itseni uneen. Mutta näköjään olen tuomittu kärsimään sinne ikuisiksi ajoiksi kun uutta mahdollisuutta minulle ei suoda. Kohtalotovereita missään? Mitähän tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuojeluun et voi olla yhteydessä.

Vierailija
22/30 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työsuojeluun et voi olla yhteydessä.

Onhan siellä sitä työsuojeluväkeä jo lapannutkin, samaten liittojen lakimiehiä. Ei niillä mitään aitoa vaikutusvaltaa asioihin ole, jos ylimmästä johdosta puuttuu taito tai tahtotila muuttaa asioita. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta työtön ja ottaisin mielelläni vastaan työtä kuin työtä. Jos valitat, että on töitä, niin kuinka kauheaa oikein siellä on?

No on ihan hirveää. Toivottavasti saat minkä tahansa muun työn kuin minun työn. Ap.

Vierailija
24/30 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne minullekin. Ei tosin ollut perhettä eikä asuntolainaa, mutta ei se irtisanoutuminen ja tyhjän päälle jääminen silti mikään helppo ratkaisu ole. Varmasti suurin osa meistä haluaa itsensä elättää työtä tekemällä, kynnys vaaaehtoisesti työttömäksi jättäytymiselle on todella suuri.

Olin itse siinä hirveässä työssäni melkein kolme vuotta. Koko ajan hain uutta työtä ja kävin lähemmäs kymmenessä haastattelussa. Usko meinasi loppua moneen otteeseen, mutta lopulta tärppäsi. Uuden työpaikan saaminen on ihan oikeasti parasta, mitä elämässäni on ikinä tapahtunut.

Eli älä luovuta! Jatka työhakemusten laittamista joka ikiseen paikkaan, joka vähänkin voisi kiinnostaa. Tiedän miten turhauttavaa vuosia kestänyt työnhaku on, mutta todennäköisesti on vain ajan kysymys, milloin sen uuden työn onnistuu saamaan. Vaatii hurjasti sinnikkyyttä, mutta työssä viihtyminen on niin iso asia, että lopputulos kyllä sitten palkitsee.

Vierailija
25/30 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele tai jos sulla on jo joku "erityislahjakkuus" tai hyvä liikeidea, ryhdy yrittäjäksi tai tee laskutuspalvelun kautta. 

Vierailija
26/30 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa työpaikassa olet nyt? Millaista työtä teet ja miksi vihaat kaikkia ja kaikkea? Oletko jossain orjatöissä pakotettuna?

Vihaan työtä ja työpaikkaa, koska olen joutunut työpaikkakiusatuksi, enkä ole meillä ainoa. Ei se varmaan mitään henkilökohtaista minua kohtaan ole vaan ilmapiiri on huono ja johtaminen on huonoa, ja se vain näkyy todella epäasiallisena kohteluna. Työajoissa ei jousteta yhtään ja mitään toiveita ei huomioida. Mihinkään ei voi itse vaikuttaa. Yhdestä tahattomasta pienestä unohduksesta saa varoituksen. Pomot huutaa ja haukkuu, työkaverit huutaa ja haukkuu toisilleen, muillekin kuin minulle. Koskaan ei kehuta, joka päivä haukutaan. Osa itkee meillä töissä. Pari ihmistä on jo savustettu ulos. Mennessäni sinne töihin luvattiin kiinnostavat työtehtävät, mutta työn jo alettua paljastui että työ onkin ihan muuta kuin luvattiin, kaikki luvatut kurssitukset evättiin, työ on alkeellista liukuhihnaa ja minulla korkeampi koulutus kuin vain maisteri. Ap.

Ei hitto... oletkohan samassa firmassa mun kanssa? Kuulostaa niiiiin tutulta. Uskallatko ap vinkkasta jotain siitä yrityksestä?!

Jos haluat keskustella niin voin tekaista spostiosoitteen jonka voin laittaa tänne.

T. se ahdistunut vertaistuen antaja.

Vierailija
27/30 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. En kyllä aio nykyiseen paikkaan jäädä enää kuin max 2 vuodeksi. Olen jo jonkin aikaa valmistautunut siihen, että sen jälkeen olen loppuikäni työelämän ulkopuolella.

Onko sinulla vinkkejä tuon vapaan elämän rahoittamiseen? Itselläni ei ole paljoa varallisuutta sitä varten, joten haaveeksi taitaa jäädä. Ap.

No taloudellinen omavaraisuus juurikin. Jos ei siihen pysty, niin vaihtoehtoisesti voisi ehkä antaa kaiken mennä ja jättäytyä tukien varaan, yhteiskunnan hoivattavaksi. Jokerina lottovoitto.

Vierailija
28/30 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele tai jos sulla on jo joku "erityislahjakkuus" tai hyvä liikeidea, ryhdy yrittäjäksi tai tee laskutuspalvelun kautta. 

Te yrittäjäksi ryhtymistä ehdottelevat. Oletteko itse koskaan kokeilleet yrittäjyyttä? Vai mistä moinen neronleimaus?

Vierailija
29/30 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hank itsellesi potkut. Jos varoituksia tulee noin helposti niin hanki niitä. Potkut saadessasi et sentään saa karenssia

Vierailija
30/30 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut savusti ulos sekopäinen työkaveri ja putosin aluksi aika tyhjään. Pienellä laskelmoinnilla selvisin karenssista, ja pian sainkin uuden työpaikan aivan eri alalta. Olen erittäin tyytyväinen nykytilanteeseen, suorittavaa työtä mutta palkka ja edut ovat hyvät ja työkaverit ihan siedettäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän