Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK-opiskelijat, jotka olette vanhempia kuin opiskelukaverinne! Kohtelevatko opettajat teitä aikuisina

Vierailija
04.04.2006 |

vai kurittomina ja avuttomina teineinä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menevät paniikkiin (jos esim tiedän jostain asiasta aidosti enemmän - voin esim kertoa jonkun elävän esimerkin organisaatiosta, jossa olen ollut töissä).

Sitten on myös opettajia, jotka suhtautuvat todella kuin kurittomaan teiniin. Esim kerran tulin myöhässä tunnille, kun lapseni oli joutunut sairaalaan. Sain tuntemattomaksi jääneeltä opettajalta hillittömän läksytyksen siitä, etten " viitsi tulla ajoissa enkä ole ottanut opiskelutovereideni puhelinnumeroita ylös" . En viitsinyt sanoa, että vaikea ottaa kun olen yleensä etäopiskelija, enkä ole välttämättä nähnyt " opiskelutovereita" kuin pari vuotta sitten.

Joskus myös läksytystä, kun käytän väärää ovea, otan väärästä paikasta kahvia tms, en osaa ilmoittautua oikein enkä tiedä kaikkia tenttikäytänteitä.

Olen sitä mieltä, että näin yli kolmekymppisenä, kun en kuitenkaan aivan kurittomuuttani ja ilkeyttäni ole tietämätön - varsinkin kun esim äitiysloman jälkeen meillä muuttui monet käytänteet - ansaitsen asiallisia vastauksia. EN erityiskohtelua, mutta kuitenkaan en pidä siitä, että suhtaudutaan nokkavasti.

Vierailija
2/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joskus myös läksytystä, kun käytän väärää ovea, otan väärästä paikasta kahvia tms, en osaa ilmoittautua oikein enkä tiedä kaikkia tenttikäytänteitä.

Minä en ole saanut läksytystä oikeastaan mistään, mutta välillä tunnen olevani todella outo odottaessani opiskelulta jotain muuta kuin koulumaisuutta. Pitkiä katseita ja ihmettelyä olen saanut osakseni esim. kysyessäni kopiointi- tai väritulostusmahdollisuuksista, puhumattakaan siitä kun soitin kielikeskukseen kysyäkseni tenttitulosta. Näissä tilanteissa on tullut olo, että KUKAAN muu ei ole KOSKAAN kysynyt moisia asioita, eiväthän ne opiskelijoille tunnu kuuluvan...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka opiskelen ns. nuorisoasteen koulutuksessa, meitä on porukassa monta 30-50 v. ikäistä. Sikäli en edes ole erityinen poikkeus. Toki suurin osa opiskelijoista on 20-30 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme