Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäköönsä tyytyväinen äiti vastaa kysymyksiinne.

Vierailija
04.04.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tuoda asiaan tämän näkökulman: siis ihminen voi olla tyytyväinenkin!

ap

Vierailija
2/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmasti olen keskimääräistä tyytyväisempi siihen, minkä näköinen olen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ah niin kaunista noin 50v äitiä. . . Kuulemma niiiiin trendikäs, kaunis jne. Nähtiin se naikkonen miehen kanssa ekaa kertaa ja oltiin revetä... Meistä se näytti noita-akalta... Iso nokka ja aknearpinen iho..tavallinen tallu. Täytyypä seuraavan kerran mainita ettei tarvi omaa äitiääön hävetä yhtään, vaikka olin pitänyt sitä " mummona"

Näin ne kaverit valehtelee....

Vierailija
4/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanokaapas te minulle: miksi ihmeessä minun pitäisi tuskailla ulkonäköäni, mittailla ja punnita itseäni jatkuvasti ja rypeä itsesäälissä vain siksi, että niin naisten " kuuluu" tehdä?

ap

Vierailija
5/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Mies

Vierailija
6/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pidän ehkä kasvoista, mutta myös kropan kokonaisuuteen olen tyytyväinen.

ap

Vierailija
7/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti myös moneen muuhun asiaan elämässäsi tyytyväinen.

Olen itse sitä mieltä, että tyytyväisyys, onnellisuus ja positiivisuus ovat yleensä aina samassa paketissa. Tällainen ihminen on sinut itsensä kanssa ja tämä tasapaino näkyy myös ulos päin.

Vierailija
8/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tässä ollutkaan kyse siitä, oletko SINÄ tyytyväinen minun ulkonäkööni. ;)

ap

Vierailija
9/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toitottaa. Kuulostat itsekeskeiseltä mikä ei ole kiva luonteenpiirre.

Vierailija
10/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka silläkään ei olisi mitään väliä, koska olet niin henkisesti pieni ihminen, ettet ikinä tule olemaan onnellinen.

T: Yksi, joka ei pysty käsittämään miten pahana uhkana ihmiset pitää henkilöä, joka on tyytyväinen itseensä.

Vierailija
11/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole siis mikään missinmittainen mutta ihan ok. Mä olen kans huomannu saman että hyvä itsetunto ei ilmeiseti saisi olla. Mua on joskus kauniiksi sanottu mutta luulen että se johtuu juuri siitä että kun on itsevarmuutta ja hyvä itsetuntoa niin näyttääkin paremmalta.

Ja se jos on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä ei tarkoita että pitäis itseään kauniimpana kuin muut. Mutta mun ei myöskään ole vaikea sanoa muille naisille että he ovat kauniita tai ompa sulla kivat uudet hiukset ym. mikä toisille tuntuu olevan ylivoimaista.

Vierailija
12/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla kuppikoko on aina, AINA 75C tai joskus voi olla 75D... Tottahan toki, sehän on varmasti se suomalaisten naisten yleisin kuppikoko..

Vierailija
13/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laitan tänne tuhansien viestien joukkoon yhden aihetta koskevan aloituksen? Ethän tiedä mitään siitäkään, puhunko vai enkö puhu asiasta livenä. ;)

ap

Vierailija
14/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen tyytyväinen itseeni tällaisena. Ja sehän tämän jutun pointti onkin. Monet ovat kyllä sanoneekin minua kauniiksi, mutta kauneus on kuitenkin katsojan silmässä.

Kuppikokoni kuitenkin nyt vain on 75 C, sori. ;)

ap

Vierailija
15/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä jutut vaikuttavat kokonaiskuvaan paljon enemmän kuin se, minkä näköiseksi on sattunut syntymään tai muuttumaan elämän varrella. Olen rehellisesti esim. sitä mieltä, että lihava voi olla kaunis.

Myönnän, että tyylitajun puuttelle vaatetuksessa, hiuksissa ym. nyrpistelen nenää.

ap

Vierailija
16/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki myös se, miten itseään kantaa, vaikuttaa kokonaiskuvaan. Siis iloinen ja itseensä luottava on kauniimpi kuin myrtsi murahtelija.

ap

Vierailija
17/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ein joka päivä törmää tällä(kin) palstalla ketjuihin, joissa ihmiset valittavat esim. lihavuuttaan ja niihin tulee vaan vertaistukikommentteja, mutta yksi ainoa aloitus siitä, että on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, saa lähinnä vain ikäviä vastauksia.

Tässäpä siis sinulle pari asiallista KYSYMYSTÄ, joita aloituksessasi pyysit:

hiusten väri?

Silmien väri?

Pituus/paino?

Mihin ulkonäössäsi olet kaikkein tyytyväisin?

Mihin epätyytyväisin?

Entä mikä on persoonallisin piirteesi?

terv: myös ulkonäköönsä tyytyväinen. -Niin ja minunkin kuppikoko on 75C ja ennen lasta se oli 75D...ja kaiken lisäksi paino 48 kg. Ihan sama kuka uskoo, mutta näin nyt kuitenkin on.

Vierailija
18/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tyytyväinen ulkonäkööni. Olen ihan tavallinen maatianen b-kupeilla , ja se kelpaa minulle vallan mainiosti. Minua usein ihmetyttää täällä, miksi niin monet naiset käyttävät valtavasti energiaa murehtiessaan omaa ulkonäköönsä.

Minusta tuo komeentti " miksi kuvittelet olevasi paremman näköinen kuin muut?" oli huvittava. En minäkään sellaisia kuvittele. Täällä ymmärtää asiat usein aivan erilailla kuin ap on tarkoittanut. Maailman laita on täynnä kauniita naisia eikä heidän olemassa olonsa minua häiritse.

Vierailija
19/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten väri? Ruskea, vaaleita raitoja

Silmien väri? Vihreä

Pituus/paino? 170/66

Mihin ulkonäössäsi olet kaikkein tyytyväisin? Kasvoihin ja " kokonaisuuteen"

Mihin epätyytyväisin? Ihon väriin (hyvin vaalea)

Entä mikä on persoonallisin piirteesi? Ihmiset sanovat, että minulla on ilmeikkäät kasvot. Ehkä se sitten?

ap

Vierailija
20/21 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lisää tyytyväisiä. Hyvää asennetta lisää näillekin sivuille!!