Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IHANAA!!!! Meillä menee taas miehen kanssa pikkasen paremmin! =)

Vierailija
23.03.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli mennyt jo viimesen vuoden ajan huonosti ja pahemmaksi se koko ajan vaan meni...

lyhyesti kyse oli siitä että mies ei koskaan tehnyt mitään ja oli aina koneella tai omissa harrastuksissa ja mulla ei ollut mitään vapaa aikaa koskaan... olen siitä täällä useesti kirjotellut...

No, lopullisesti meni hermot kun huomasin itessäni huonoja muutoksia ja uhkasin miestä asumuserolla ja sanoin että olen tosissani jos tavat ei ala muuttua...

No kummasti se minunkin olotila parani ja lakkasin olemasta kiukkunen ja en enää huuda koko aikaa ja joka asiaan kun mieskin otti itseään niskasta kiinni ja antoi mulle sitä vapaata vähän täältä kotoa ja jotenkin se muuttui muutenkin...

Ja ei nytkään siis mitään täydellistä ole eikä tarvii ollakkaan mutta parempaan suuntaan koko ajan.

Kyllä elämä taas on ihanaa! (jos vielä nuo raha-asiat sais kuntoon niin sit olis vielä ihanampaa)

-ap-

Vierailija
2/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, mulla vähän sama tilanne. Erottiin vuosi sitten ja nyt kuitenkin ollaan harkittu yhteen muuttoa takaisin. Mutta päivä kerrallaan! En välillä uskonut, että tunteeni miestä kohtaan palaisi, mutta niin siinä kuitenkin taisi käydä! :) Ja tunne on mahtava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma. Ja aurinkokin paistaa, kevät tulee. Joten eikun hymyä huuleen ja iloa elämään!